John Haugland bude v muzeu Škody přednášet (nejen) o ikonické 130 RS

John Haugland bude v muzeu Škody přednášet (nejen) o ikonické 130 RS

Mladoboleslavská Škoda bude od října pokračovat v přednáškách o zajímavých momentech z historie značky. Na jedné z nich vystoupí i norský závodník John Haugland, který v 70. a 80. letech působil jako tovární jezdec okřídleného šípu – část z toho za volantem ikonického soutěžního speciálu Škoda 130 RS. 

Škoda 130 RS: Sportovní legenda

Škoda 130 RS: Sportovní legenda

„Haugland bude mluvit nejen o soutěžním sportu, ale i o tom, jak se mu jako Norovi žilo v socialistickém Českloslovensku,“ řekl nám Vítězslav Kodym, který v automobilce odpovídá za komunikaci sponzoringu a aktivit sdružených pod hlavičkou Škoda Classic. 

Cyklus přednášek ale zahájí už prvního října vyhlášený konstruktér Petr Hrdlička, otec Škody Favorit. Kdo četl jeho knihu V soukolí okřídleného šípu, tuší, že o pozoruhodné historky z vývoje zcela nového vozu moderní koncepce v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství nebude nouze. 

Podívejte se, jak sbalit slečnu na Škodu Favorit podle dobové reklamy

Podívejte se, jak sbalit slečnu na Škodu Favorit podle dobové reklamy

Celý program přednášek najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky