JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

bzzz  |  24. 01. 2019 19:53

Automobilky se nakone spoji s nekterou ze spolecnosti, ktere uz dlouho makaji na umele inteligenci, rozsirene realite, autonomnich systemech atp. Automobilky nemaji ani lidi ani zkusenosti ani penize na to, aby se samotne staly lidry v tomto oboru. Marketingove kecy a 'krabickove' case videa na tom nic nezmeni.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2019 13:41

koncern jlr ten ještě nezkrachoval.?? že vymýšlejí kokotiny místo pořádným konkurenceschopných aut..to už i Alfa je na tom lépe..

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  25. 01. 2019 19:28

Asi tak, treba nedavno nabrali celkem dost agenturnich negru a pakosu, a jejich pracovni moralka je tak na urovni ciganu, porad telefon v hnate, opruzovani naprosto kazdy zensky, ktera se jen mihne okolo, neustaly chyby pri praci, ale to nevadi, prece musime byt vic diverzifikovani a proti diskriminaci.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 01. 2019 12:21

A ty tam po nich vitíráš hajzly a jeśtě jim závidíš

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 01. 2019 20:17

Systém kterým chce omezit dobu stání na červenou , co je to za blbost ?! Tento systém už je dávno vyvinutý V sousedním rakousku tímto systémem , který je instalován téměř na všech... křižovatkách , nejenže snížili dobu stání na červenou , ale i minimálně o polovinu snížili počet nehod , které se na těchto křižovatkách sávali. Tento systém se pomalu zavádí i na Slovensku ...jen Česká Republika a její představitelé v dopravě ...např p. Ťouk se ho stále snaží ignorovat.Systém je přitom velmi jednoduchý. Je to obyčejná světelná signalizace ( semafor ) , na němž svítí zelená a před rozsvícením oranžového světla a následného červeného , nejdřív třikrát asi v 2 sekundových intervalech přeruší zelené světlo....Prostě třikrát problikne. Kdo je blízko křižovatky , tak ví že bezpečně projede a kdo je trochu ve větší vzdálenosti , ten ví , že už křižovatkou neprojede , tak si dojede i bez prudkého brždění až ke křižovatce. Omezí se tím nehodovost z nedobrždění , na rozdíl toho , že blikne oranžová a někdo před vámi dupne na brzdu. No a plynulost dopravy se projeví taky kladně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2019 21:45

Ja vam nevim. Mne stavajici system prijde dostacujici. To spise pro spoustu rychliku a bezmozku je oranzova signalem ke zrychleni, aby to stihli. Nemate spise neco na hovada vjizdejici do 'plne' krizovatky, jen aby nezustali stat na svetlech o jeden cyklus dele?

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  25. 01. 2019 07:19

Měl bych, ale bohužel taky moc nefunguje, a říká se tomu Policie ČR. A to mě taky děsně štve. Pak kvůli dvou, třem takovým řidičům nepojede celá křižovatka......

Odpovědět  |   | 
puk123  |  25. 01. 2019 12:33

Kamera a dálkové ovládání nebo inteligentní automatika. Prostě na chvíli bude všem svítit červená než se křižovatka vyčistí. Vím, že to je řešení následků místo příčiny, ale stejně by to mohlo přispět, aby tam alespoň nevjížděli další a další tupci.

Odpovědět  |   | 
Net  |  25. 01. 2019 18:16

Ve většině případů je stejně nejbezpečnější a nejrychlejší semafor vypnout, jen málo křižovatek semafor opravdu potřebuje ke zvýšení průjezdnosti či bezpečnosti a většinou stejně jen ve špičce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 01. 2019 08:23

Slovo do pranice. Ve Svycarsku, Skandinavii, na Islandu? V Praze/Cesku v dopravni spicce?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A