JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

bzzz  |  24. 01. 2019 19:53

Automobilky se nakone spoji s nekterou ze spolecnosti, ktere uz dlouho makaji na umele inteligenci, rozsirene realite, autonomnich systemech atp. Automobilky nemaji ani lidi ani zkusenosti ani penize na to, aby se samotne staly lidry v tomto oboru. Marketingove kecy a 'krabickove' case videa na tom nic nezmeni.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2019 13:41

koncern jlr ten ještě nezkrachoval.?? že vymýšlejí kokotiny místo pořádným konkurenceschopných aut..to už i Alfa je na tom lépe..

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  25. 01. 2019 19:28

Asi tak, treba nedavno nabrali celkem dost agenturnich negru a pakosu, a jejich pracovni moralka je tak na urovni ciganu, porad telefon v hnate, opruzovani naprosto kazdy zensky, ktera se jen mihne okolo, neustaly chyby pri praci, ale to nevadi, prece musime byt vic diverzifikovani a proti diskriminaci.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 01. 2019 12:21

A ty tam po nich vitíráš hajzly a jeśtě jim závidíš

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 01. 2019 20:17

Systém kterým chce omezit dobu stání na červenou , co je to za blbost ?! Tento systém už je dávno vyvinutý V sousedním rakousku tímto systémem , který je instalován téměř na všech... křižovatkách , nejenže snížili dobu stání na červenou , ale i minimálně o polovinu snížili počet nehod , které se na těchto křižovatkách sávali. Tento systém se pomalu zavádí i na Slovensku ...jen Česká Republika a její představitelé v dopravě ...např p. Ťouk se ho stále snaží ignorovat.Systém je přitom velmi jednoduchý. Je to obyčejná světelná signalizace ( semafor ) , na němž svítí zelená a před rozsvícením oranžového světla a následného červeného , nejdřív třikrát asi v 2 sekundových intervalech přeruší zelené světlo....Prostě třikrát problikne. Kdo je blízko křižovatky , tak ví že bezpečně projede a kdo je trochu ve větší vzdálenosti , ten ví , že už křižovatkou neprojede , tak si dojede i bez prudkého brždění až ke křižovatce. Omezí se tím nehodovost z nedobrždění , na rozdíl toho , že blikne oranžová a někdo před vámi dupne na brzdu. No a plynulost dopravy se projeví taky kladně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2019 21:45

Ja vam nevim. Mne stavajici system prijde dostacujici. To spise pro spoustu rychliku a bezmozku je oranzova signalem ke zrychleni, aby to stihli. Nemate spise neco na hovada vjizdejici do 'plne' krizovatky, jen aby nezustali stat na svetlech o jeden cyklus dele?

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  25. 01. 2019 07:19

Měl bych, ale bohužel taky moc nefunguje, a říká se tomu Policie ČR. A to mě taky děsně štve. Pak kvůli dvou, třem takovým řidičům nepojede celá křižovatka......

Odpovědět  |   | 
puk123  |  25. 01. 2019 12:33

Kamera a dálkové ovládání nebo inteligentní automatika. Prostě na chvíli bude všem svítit červená než se křižovatka vyčistí. Vím, že to je řešení následků místo příčiny, ale stejně by to mohlo přispět, aby tam alespoň nevjížděli další a další tupci.

Odpovědět  |   | 
Net  |  25. 01. 2019 18:16

Ve většině případů je stejně nejbezpečnější a nejrychlejší semafor vypnout, jen málo křižovatek semafor opravdu potřebuje ke zvýšení průjezdnosti či bezpečnosti a většinou stejně jen ve špičce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 01. 2019 08:23

Slovo do pranice. Ve Svycarsku, Skandinavii, na Islandu? V Praze/Cesku v dopravni spicce?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A