JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

bzzz  |  24. 01. 2019 19:53

Automobilky se nakone spoji s nekterou ze spolecnosti, ktere uz dlouho makaji na umele inteligenci, rozsirene realite, autonomnich systemech atp. Automobilky nemaji ani lidi ani zkusenosti ani penize na to, aby se samotne staly lidry v tomto oboru. Marketingove kecy a 'krabickove' case videa na tom nic nezmeni.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2019 13:41

koncern jlr ten ještě nezkrachoval.?? že vymýšlejí kokotiny místo pořádným konkurenceschopných aut..to už i Alfa je na tom lépe..

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  25. 01. 2019 19:28

Asi tak, treba nedavno nabrali celkem dost agenturnich negru a pakosu, a jejich pracovni moralka je tak na urovni ciganu, porad telefon v hnate, opruzovani naprosto kazdy zensky, ktera se jen mihne okolo, neustaly chyby pri praci, ale to nevadi, prece musime byt vic diverzifikovani a proti diskriminaci.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 01. 2019 12:21

A ty tam po nich vitíráš hajzly a jeśtě jim závidíš

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 01. 2019 20:17

Systém kterým chce omezit dobu stání na červenou , co je to za blbost ?! Tento systém už je dávno vyvinutý V sousedním rakousku tímto systémem , který je instalován téměř na všech... křižovatkách , nejenže snížili dobu stání na červenou , ale i minimálně o polovinu snížili počet nehod , které se na těchto křižovatkách sávali. Tento systém se pomalu zavádí i na Slovensku ...jen Česká Republika a její představitelé v dopravě ...např p. Ťouk se ho stále snaží ignorovat.Systém je přitom velmi jednoduchý. Je to obyčejná světelná signalizace ( semafor ) , na němž svítí zelená a před rozsvícením oranžového světla a následného červeného , nejdřív třikrát asi v 2 sekundových intervalech přeruší zelené světlo....Prostě třikrát problikne. Kdo je blízko křižovatky , tak ví že bezpečně projede a kdo je trochu ve větší vzdálenosti , ten ví , že už křižovatkou neprojede , tak si dojede i bez prudkého brždění až ke křižovatce. Omezí se tím nehodovost z nedobrždění , na rozdíl toho , že blikne oranžová a někdo před vámi dupne na brzdu. No a plynulost dopravy se projeví taky kladně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2019 21:45

Ja vam nevim. Mne stavajici system prijde dostacujici. To spise pro spoustu rychliku a bezmozku je oranzova signalem ke zrychleni, aby to stihli. Nemate spise neco na hovada vjizdejici do 'plne' krizovatky, jen aby nezustali stat na svetlech o jeden cyklus dele?

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  25. 01. 2019 07:19

Měl bych, ale bohužel taky moc nefunguje, a říká se tomu Policie ČR. A to mě taky děsně štve. Pak kvůli dvou, třem takovým řidičům nepojede celá křižovatka......

Odpovědět  |   | 
puk123  |  25. 01. 2019 12:33

Kamera a dálkové ovládání nebo inteligentní automatika. Prostě na chvíli bude všem svítit červená než se křižovatka vyčistí. Vím, že to je řešení následků místo příčiny, ale stejně by to mohlo přispět, aby tam alespoň nevjížděli další a další tupci.

Odpovědět  |   | 
Net  |  25. 01. 2019 18:16

Ve většině případů je stejně nejbezpečnější a nejrychlejší semafor vypnout, jen málo křižovatek semafor opravdu potřebuje ke zvýšení průjezdnosti či bezpečnosti a většinou stejně jen ve špičce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 01. 2019 08:23

Slovo do pranice. Ve Svycarsku, Skandinavii, na Islandu? V Praze/Cesku v dopravni spicce?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A