Jízdní dojmy z Česka: Peugeot 508 se základním motorem funguje skvěle

59 komentářů

Martin
22. září • 19:45

Peugeot je normální sračka jako byl vždycky.

mn
23. září • 1:57

tupec koncernový?

Rchlokvasney
22. září • 21:23

Jen abys tou srackou nebyl ty;-) A to rikam jako majitel japonceB-]

qwertz
22. září • 19:19

Zad vypada zajimave, ale ta rozkopnuta drzka je podobny hnus jako facelift octavie.

Pavel
22. září • 18:14

Ta cena 730 tisíc v základu to je masakr:-(:-(:-(

pacho
23. září • 18:53

určite toto auto nie je pre socky, ale pre tých čo chcú poriadne auto,

a
21. září • 23:50

Ve francouzském konfigurátoru je 1,5 HDi s manuálem taky ve verzi Allure, takže odtud vítr vane.

Stan
21. září • 10:37

Na reálných fotkách už takový krasavec není. Možná to dělá ta brva, počkám si na živák..

Mr. Luthor
21. září • 8:33

To si nikdo z vás nevšiml té šílené základní ceny za auto bez výbavy a motoru? :-D

Bonnie
20. září • 22:10

Nema ventilovane sedacky. Dekuji a nashledanou ;-)

Miina
21. září • 7:29

Také bych už nechtěl auto bez ventilovaných sedaček. A ten názor o hubnutí...
Seděl jste na tom někdy? Pochybuju
Dnes to musím říct své 60ti kilové přítelkyni
" heleee, tak jsem četl na internetech, že jsi vlastně tlustá. Tvoje A3 za to nemůže"
Tichá domácnost, děkuji

barva kvarku
21. září • 10:18

Tak, tak. Ma hubena 7-leta neter je podle mistniho dietologa take asi prilis tlusta. :-D :-D :-D

zemský školní inspektor
21. září • 14:58

jestli má sedmiletá neteř 60 kg, měli byste se nad sebou všichni hluboce zamyslet!

JM
21. září • 0:37

estli se ti tolik potí p*del, tak zhubni :-D

Marek71
21. září • 12:32

Je vidět, že jsi patrně nikdy nejezdil v létě v autě s koženými sedačkami (nedejbože v černé barvě). Pak bys ocenil ventilované sedačky. Ono to není jenom o pocení, je super sednout na sedačky, hned zapnout větrání a nemuset sedět na horkém. Ale to ty nepochopíš, akorát se hloupě ztrapňuješ :-D

mn
23. září • 1:56

Tak ono už mít kožený sedáčky je píčovina, v létě horko, v zimě zima, hnusnej vhzed co vypadá jako umaštěná hlava a o tom že se vyrábí z kůže chudáků zvířat nebo o zbytečných penězích navíc ani nemluvě. Ale prostě nějak se musí to ego hlupákům namastit, protože mám interiér v kůži, jsem prostě borec...

koledni polednik
21. září • 10:15

JM: Nazer se. Prestanes prudit. B-]

WP
21. září • 6:50

Nadváha nemá s pocením na kožených sedadlech nic společného, zkus reagovat bez trapnostíB-]

koledni polednik
21. září • 10:12

Zajimalo by mne, co by Vam poradil, kdyby jste mu rekl, ze se Vam poti koule. :-P

theonlytruth
20. září • 20:37

Tak už krasavce s nejsilnější motorizací porovnali s konkurencí, na Talisman to stačí, na Supa se krutě nechytá
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/peugeot-508-renault-... ...

Honza
20. září • 21:06

:-D Holt německý test, tam si folksvagen a jeho deriváty hýčkají. Ve francii zase vyhraje frantík;-) Supa mám co 2 roky nového ( firemní ), měl jsem kompletně neschopného jezevčíka - jednička, zezadu hnusnou dvojku (s výborným řešením pátých dveří, jinak nic moc, spousta chyb) a teď trojka a taky žádná sláva, když to porovnám např. s Insignii a nedej bože s Mazdou 6. Kolega má zánovní Avensis, což je už fakt staré auto a je teda lepší. Vážnou poruchu mělo cca 40% Supíků a to je máme jen na 2 roky! Příjemné překvapeni je Arteon, má pěknou linku tvořenou kapotou nad předním podběhem a jezdí na VW docela dobře. Kvalita interiéru je lepší - např. Sup 3 má materiály oproti dvojce lowcost. Vykašli se na testy a radši si jdi ty auta projet a pochopíš.

François
20. září • 20:59

Auto Motor und Sport alias VW Magazin, to je hodnotný zdroj informací... A vůbec, na co se Peugeot nechytá? Na aktuálně nehomologovaný švindlmotor, který bude muset být nahrazen 190koňovou verzí? Pozoruhodné... (vizte text: "...Superb TSI mit 220 PS. Im Zuge der Umstrukturierung der Motorenpalette entfällt diese Variante übrigens, soll durch einen 190 PS starken TSI ersetzt werden.")

Nyte
23. září • 11:55

WTF? Superb místo 1.8 132 kW, 2.0 162 kW a 2.0 206 kW dostane 2.0 140 kW a 2.0 200 kW a ty z toho máš vánoce, jak mu to Francouz končící na 1.6 natřel? Jako...úvahy některých zarytých antikoncernistů mě nepřestávají udivovat.

François
23. září • 14:14

Problém s chápáním textu? Mě zase udivuje potřeba plevelit fauvéčkářským hnojem duskuzi o tomto krásném Peugeotu...

Marek
20. září • 21:24

Ono někoho zajímá to, jestli je někde nějaký údajný svindl motor nebo ne? To je někdo opravdu tak hloupý, že nad něčím takovým přemýšlí?

François
20. září • 21:29

No hlavně spíš motor, který v tom autě už není... :-) Ale ano, představ si, že jsou lidé, kteří se nechtějí ztotožňovat s programovými podvodníky a lháři. Když pro nic jiného, tak už jen pro to vědomí, že když někdo ojebává emise, aby ušetřil, může stejně přistupovat třeba i k bezpečnosti. Takže ano, jsou lidé, kteří to řeší.

Nyte
23. září • 12:03

Ojebával skoro každý, jen méně okatě a hloupě. Najdi si reálné emise 1.6 dCi od Renaultu, větší rakovinomet v normě Euro 6 není.

C. Rice
22. září • 19:22

no jasne frantiku, francouzsky vyrobci aut sou naprosto bezchybny... urcite neojebavali, uz tvoje jmeno rika vse...:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
François
23. září • 14:11

Tak zrovna PSA v tomto ohledu moc másla na hlavě nemá. Proto taky teď jako jediný evropský výrobce nemá problém s homologací motorů.

Marek
21. září • 6:50

Mluví se Otom jako o podvodu. Nicméně se o žádný podvod beztak nejednalo. Bylo to spíš vycurane a docela chytré. Automobilky (ano automobilky, protože v tom udajnem podvodu jedou vsechny) využily díry v zákoně. Když se to tak vezme, zakázané to nebylo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
21. září • 7:23

Marek: "Když se to tak vezme, zakázané to nebylo" - Omyl, velký omyl. V metodice je jasně uvedeno, že řídící jednotka nesmí poznat, že je auto právě testováno. A přesně to se dělo. ŘJ poznala, že probíhá test a upravila mapu motoru a to je podvod. To, že podvádí i ostatní, o tom nemá cenu polemizovat, to je 100%. To, že podváděla automobilka VW, o tom taky nemá cenu polemizovat, to je taky 100%. Ona se k tomu dokonce sama přiznala.

Karel.
20. září • 21:08

Třeba na 2.0 TSI 200kW, proti kterému si 508 ani neškrtne.

Honza
20. září • 21:11

200kW v Supu? Proboha proč:-O to auto na to nemá podvozek, to bych se bal využít i na rovince, snad na nové německé dálnici ale tam to i se slabším motorem rozjedeš na 180-200 a věř mi, 200 na podvozek supíka je dost:-|

Stan
21. září • 10:37

Pro některé řidiče je moc i 50 kW. Jestli jsi ovšem tento Sup testoval a měl si možnost se v něm projet, pak asi patříš do kategorie 50 kW je moc, protže Sup s tímto dvoulitrem je naprosto ideální spojení...

Karel.
20. září • 21:16

Nesmysly, 250km/h pro 4x4 2.0 TSI absolutně žádný problém.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
20. září • 21:22

:-D:-D:-D a kolik km si tak najel, hmm?:-D Motor na to sílu bude mít ale zbytek to nedává:-) Já rozjel 120ku rapid z kopca na 170 tacho..jelo to ale ještě teď děkuji, ze jsem nechcípl, byl jsme mladý a nebál jsme se toho. Takže ono to jede ale není rozumné to s tímhle autem hnát. Zkus si projet více aut a uvidíš, kolik aut si hnal nad 200km/h? Nových moc ne;-) Sup je prostě konzum, žádná výborná a odladěná technika to není. Sorry jakoB-]

Maník
20. září • 21:58

Superb? Superb mě taky...slušně řečeno neoslovil:-D Nechápu kolik lidí ho má za vlhký sen. Nejlepší bylo, pár rokov nazpátky: ředitel: "loni se Vám dařilo, takže dostanete dárek, budete nadšený je to V6" resumé: děsivá nedotáčivost a nepohodlí na čtyřech kolech:-(

Karel.
20. září • 21:31

2 roky a 110 tkm. Sup je stejný konzum jako Passat, Mondeo nebo ta 508. Odladěná auta jsou až v prémii.

Honza
20. září • 21:42

Mondeo neznám, 508 nic moc, to souhlas ale zkus Avensis, stará ale lepší nebo tu Mazdu 6, ta umí i 200 zcela bezpečně. Subaru jsem jel jenom trošku ale podvozkově mě přišlo geniální, motorově už ne:-D Osobně zkusím novou 508 a jestli mi sedne, ukecám nakupčího protože Supíku už mam po krk;-) Ono má nějaký důvod, že při větším odběru cena padá a padá a přesto vydělávají:-) a importée se moc dobře nestaví k opravám, pro mě důvod odejít..

Karel.
20. září • 21:56

Avensis má jediný benzínový motor, který je zcela nepoužitelný, 1,8 je v dnešní době výsměch dynamice. V kabině to vypadá jak v 10 let starém autě (což také Avensis je) a podvozkově je to asi nejhorší nebo jedno z nejhorších aut třídy. Jediné kladné body mu lze přičíst v oblasti spolehlivosti, ale to je zoufale málo.

Honza
20. září • 22:07

Interiér je nic moc, ale podvozek má lepší, 10 let staré auto ale podvozkově je nad novým Supíkem za mega! Toyota Camry pak Supíka roznese úplně :-) Pro mě auto=rozumný motor tj. 110kW+ a hlavně výborný podvozek, který dělá co má a to Superb bohužel nemá. Ty jsi evidentně do Superba zamilován a nechceš si přiznat, že i mimo prémii jsou výrazně lepší auta. Budu se opakovat, projeď více značek aut a máš-li pro techniku a auta cit, pochopíš o čem mluvím.

Karel.
20. září • 22:23

Podvozkově je Avensis dno třídy, rozbředlé řízení, slabé brzdy, houpačka, nejvíce nedotáčivé auto ve třídě s motorem vysunutým daleko před přední nápravu. Jestli je něco nebezpečné pro jízdu 250km/h tak je to právě Avensis, nehledě na to, že ten dá s vypětím všech sil tu dvoustovku a řve při tom už jak poraněná slonice. Camry se tu neprodává, takže nevím proč ji sem tahat. Jezdil jsem v této třídě ledasčím a nikde netvrdím, že sup je nejlepší. Pokud chceš nejpohodlnější podvozek v mainstreamu, tak je to aktuální Mondeo, ovšem proti minulým generacím ztratilo přesnost řízení a vysoká nadváha mu ubírá na mrštnosti. Passat je asi nejlepší kompromis, s DCC nemá problém vyrovnat se v pohodlí Mondeu, bez DCC je o něco tvrdší, ale je lehčí a obratnější. Sup je na tom jízdně jako Passat, ale je hlučnější od podvozku, pravděpodobně důsledek horšího akustického utlumení. Ma6 nemá skutečně silný motor a končí někde na středu nabídky konkurence. Podvozek má zábavný, ale určitě ne nejlepší. Jednak je dost hlučný od podběhů, tam je to horší než u Supa neřkuli u Mondea a především má slabé brzdy které rychle vadnou. Pro velké rychlosti na dálnici zásadní showstopper. Samozřejmě všechno toto jsou plečky vedle prémie, která už svou koncepcí s motory podél je jinde jak jízdními vlastnostmi, tak celkovým utlumením nerovností, hluku etc.

bzzz
21. září • 12:13

Mame na nasem Avensisu (T25 2008) nalitano bezmala 200 tisic km. Jasne, Mondeo, Passat, Ma6 jsou jinde, ale argumentovat chovanim ve 250 km/h ;-) AV se v beznych cestovnich rychlostech chova slusne/spolehlive, ve vyssich rychlostech se v zatackach vice naklani a je mirne nedotacive. Hranu jsem nezkousel - proc taky - na 250 km/h (a podle mne ani na 200) to auto neni stavene/ladene - tam se samozrejme musi projevit jeho slabiny. Preju bezpecny navrat z cest ;-)

Toky
21. září • 9:32

Camry sa tu ale predávať bude, stačí trochu vydržať. Ale bude v hybride.
508 vyzerá výborne, ne že ne. Ale za pežota by som tolko peňazí nedal, aj keby som na neho mal. Nevravím, že nerobím chybu. Proste to tak je.
;-)

François
20. září • 21:22

No pro 508GT 225 EAT8 zjevně taky ne... A to k tomu ani nepotřebuje dvoulitr a má skutečný automat.

qwertz
22. září • 19:18

to jiste, jen jste si zapomnel povsimnout, ze tech 225 je v hp, kdezto Superb ma 200kW:-P

Karel.
20. září • 21:29

No jenže než na těch 250 doplazí tak je tam Sup dvakrát.

François
20. září • 22:05

Ono je to jedno, protože i kdyby se Sup někdy na těch 250 km/h skutečně rozjel (už ve 150 proměřuje o cca 8 - 10 km/h), pak se stejně pozvracíš do klína při pohledu na ten festival bakelitu, který tě uvnitř obklopuje, a další půlhodinu ztratíš omýváním svršků na WC nejbližší benzínky... :-)

qwertz
22. září • 19:16

No, alespon vidím na budíky a nemám přes ně volant. Toho dementa, co to vymslel meli z PSA davno vyhodit.:-D

François
23. září • 14:09

Zvláštní potřeba chlubit se vlastní neschopností nastavit si volant a sedačku do správné řidičské pozice...

Honza
20. září • 22:15

je pravda, že jediná věc, ve které VW byl opravdu lepší byla kvalita interiéru, konec téhle výsady je u Passatu B5.5, Supíku 2, O2, šetřit se musí a když to ovečky koupí a ještě si pobékaj jak úžasné auto sedlají:-O Když Superba dostaneš, přežiješ to, nejsi nadšený, fakt nejsi ale přežiješ to ale do dupy, utratit za něj vlastní peníze?!

Honza
20. září • 22:23

Šéf si koupil B6 jako horkou novinku, max výbava, 2.0 TDI. Po roce měl několik tlačítek bez barvy, hromadu škrábanců na palubní desce ale ono to nevadilo, protože mu kompletně odešel motor:-D:-D

Honza
20. září • 21:35

Se Supíkem nikdo příčetný 250 nejezdí, takže ne nebude tam 2 krát dřív, leda v rakvi, stačí větší podélná nerovnost a prdelí cvikneš 10ku drát. Karoserie se lehce rozhoupá a auto začne plavat, nic příjemnýho

Karel.
20. září • 21:38

Leda když si tlumiče necháš v komfortním modu, v ostatních nastaveních ani omylem.

Honza
20. září • 21:48

Ale houby, ten podvozek mají špatně odladěný mód uskákaná koza má u mne zákaz, komfort horší ale lépe to nejede. Jakoby někdo zkrátil tlumiče na půlku nebo jak to popsat... zkoušel jsem adaptivní tlumiče i u Opelu a taky žádná větší změna, klidně bych se bez nich obešel...

Anti-automat
20. září • 20:13

...mozno by bolo mozne zacat vozit VIP klientelu z letiska na hotel v polohe 'lezmo'.
Ta zvazujuca sa strecha je skratka uplne dokonala :-D

Tom
20. září • 21:12

ty jseš fakt nemocnej "negativitou"

V3S
21. září • 7:57

klasický bolševik

mpolan
21. září • 19:33

My to o tobě víme, nemusíš nám to dokola opakovat.

Doporučujeme

Články odjinud