Jízdní dojmy z Česka: Peugeot 508 se základním motorem funguje skvěle

Anti-automat  |  20. 09. 2018 20:13

...mozno by bolo mozne zacat vozit VIP klientelu z letiska na hotel v polohe 'lezmo'.
Ta zvazujuca sa strecha je skratka uplne dokonala

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 09. 2018 21:12

ty jseš fakt nemocnej "negativitou"

Odpovědět  |   | 
V3S  |  21. 09. 2018 07:57

klasický bolševik

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 09. 2018 19:33

My to o tobě víme, nemusíš nám to dokola opakovat.

Odpovědět  |   | 
theonlytruth  |  20. 09. 2018 20:37

Tak už krasavce s nejsilnější motorizací porovnali s konkurencí, na Talisman to stačí, na Supa se krutě nechytá
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/peugeot-508-renault-... ...

Odpovědět  |   | 
François  |  20. 09. 2018 20:59

Auto Motor und Sport alias VW Magazin, to je hodnotný zdroj informací... A vůbec, na co se Peugeot nechytá? Na aktuálně nehomologovaný švindlmotor, který bude muset být nahrazen 190koňovou verzí? Pozoruhodné... (vizte text: "...Superb TSI mit 220 PS. Im Zuge der Umstrukturierung der Motorenpalette entfällt diese Variante übrigens, soll durch einen 190 PS starken TSI ersetzt werden.")

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 09. 2018 21:08

Třeba na 2.0 TSI 200kW, proti kterému si 508 ani neškrtne.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 21:11

200kW v Supu? Proboha proč to auto na to nemá podvozek, to bych se bal využít i na rovince, snad na nové německé dálnici ale tam to i se slabším motorem rozjedeš na 180-200 a věř mi, 200 na podvozek supíka je dost

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 09. 2018 21:16

Nesmysly, 250km/h pro 4x4 2.0 TSI absolutně žádný problém.

Odpovědět  |   | 
François  |  20. 09. 2018 21:22

No pro 508GT 225 EAT8 zjevně taky ne... A to k tomu ani nepotřebuje dvoulitr a má skutečný automat.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 09. 2018 21:29

No jenže než na těch 250 doplazí tak je tam Sup dvakrát.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 21:35

Se Supíkem nikdo příčetný 250 nejezdí, takže ne nebude tam 2 krát dřív, leda v rakvi, stačí větší podélná nerovnost a prdelí cvikneš 10ku drát. Karoserie se lehce rozhoupá a auto začne plavat, nic příjemnýho

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 09. 2018 21:38

Leda když si tlumiče necháš v komfortním modu, v ostatních nastaveních ani omylem.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 21:48

Ale houby, ten podvozek mají špatně odladěný mód uskákaná koza má u mne zákaz, komfort horší ale lépe to nejede. Jakoby někdo zkrátil tlumiče na půlku nebo jak to popsat... zkoušel jsem adaptivní tlumiče i u Opelu a taky žádná větší změna, klidně bych se bez nich obešel...

Odpovědět  |   | 
François  |  20. 09. 2018 22:05

Ono je to jedno, protože i kdyby se Sup někdy na těch 250 km/h skutečně rozjel (už ve 150 proměřuje o cca 8 - 10 km/h), pak se stejně pozvracíš do klína při pohledu na ten festival bakelitu, který tě uvnitř obklopuje, a další půlhodinu ztratíš omýváním svršků na WC nejbližší benzínky...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 22:15

je pravda, že jediná věc, ve které VW byl opravdu lepší byla kvalita interiéru, konec téhle výsady je u Passatu B5.5, Supíku 2, O2, šetřit se musí a když to ovečky koupí a ještě si pobékaj jak úžasné auto sedlají Když Superba dostaneš, přežiješ to, nejsi nadšený, fakt nejsi ale přežiješ to ale do dupy, utratit za něj vlastní peníze?!

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 22:23

Šéf si koupil B6 jako horkou novinku, max výbava, 2.0 TDI. Po roce měl několik tlačítek bez barvy, hromadu škrábanců na palubní desce ale ono to nevadilo, protože mu kompletně odešel motor

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 09. 2018 19:16

No, alespon vidím na budíky a nemám přes ně volant. Toho dementa, co to vymslel meli z PSA davno vyhodit.

Odpovědět  |   | 
François  |  23. 09. 2018 14:09

Zvláštní potřeba chlubit se vlastní neschopností nastavit si volant a sedačku do správné řidičské pozice...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 09. 2018 19:18

to jiste, jen jste si zapomnel povsimnout, ze tech 225 je v hp, kdezto Superb ma 200kW

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 21:22

a kolik km si tak najel, hmm? Motor na to sílu bude mít ale zbytek to nedává Já rozjel 120ku rapid z kopca na 170 tacho..jelo to ale ještě teď děkuji, ze jsem nechcípl, byl jsme mladý a nebál jsme se toho. Takže ono to jede ale není rozumné to s tímhle autem hnát. Zkus si projet více aut a uvidíš, kolik aut si hnal nad 200km/h? Nových moc ne Sup je prostě konzum, žádná výborná a odladěná technika to není. Sorry jako

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 09. 2018 21:31

2 roky a 110 tkm. Sup je stejný konzum jako Passat, Mondeo nebo ta 508. Odladěná auta jsou až v prémii.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 21:42

Mondeo neznám, 508 nic moc, to souhlas ale zkus Avensis, stará ale lepší nebo tu Mazdu 6, ta umí i 200 zcela bezpečně. Subaru jsem jel jenom trošku ale podvozkově mě přišlo geniální, motorově už ne Osobně zkusím novou 508 a jestli mi sedne, ukecám nakupčího protože Supíku už mam po krk Ono má nějaký důvod, že při větším odběru cena padá a padá a přesto vydělávají a importée se moc dobře nestaví k opravám, pro mě důvod odejít..

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 09. 2018 21:56

Avensis má jediný benzínový motor, který je zcela nepoužitelný, 1,8 je v dnešní době výsměch dynamice. V kabině to vypadá jak v 10 let starém autě (což také Avensis je) a podvozkově je to asi nejhorší nebo jedno z nejhorších aut třídy. Jediné kladné body mu lze přičíst v oblasti spolehlivosti, ale to je zoufale málo.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 22:07

Interiér je nic moc, ale podvozek má lepší, 10 let staré auto ale podvozkově je nad novým Supíkem za mega! Toyota Camry pak Supíka roznese úplně Pro mě auto=rozumný motor tj. 110kW+ a hlavně výborný podvozek, který dělá co má a to Superb bohužel nemá. Ty jsi evidentně do Superba zamilován a nechceš si přiznat, že i mimo prémii jsou výrazně lepší auta. Budu se opakovat, projeď více značek aut a máš-li pro techniku a auta cit, pochopíš o čem mluvím.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 09. 2018 22:23

Podvozkově je Avensis dno třídy, rozbředlé řízení, slabé brzdy, houpačka, nejvíce nedotáčivé auto ve třídě s motorem vysunutým daleko před přední nápravu. Jestli je něco nebezpečné pro jízdu 250km/h tak je to právě Avensis, nehledě na to, že ten dá s vypětím všech sil tu dvoustovku a řve při tom už jak poraněná slonice. Camry se tu neprodává, takže nevím proč ji sem tahat. Jezdil jsem v této třídě ledasčím a nikde netvrdím, že sup je nejlepší. Pokud chceš nejpohodlnější podvozek v mainstreamu, tak je to aktuální Mondeo, ovšem proti minulým generacím ztratilo přesnost řízení a vysoká nadváha mu ubírá na mrštnosti. Passat je asi nejlepší kompromis, s DCC nemá problém vyrovnat se v pohodlí Mondeu, bez DCC je o něco tvrdší, ale je lehčí a obratnější. Sup je na tom jízdně jako Passat, ale je hlučnější od podvozku, pravděpodobně důsledek horšího akustického utlumení. Ma6 nemá skutečně silný motor a končí někde na středu nabídky konkurence. Podvozek má zábavný, ale určitě ne nejlepší. Jednak je dost hlučný od podběhů, tam je to horší než u Supa neřkuli u Mondea a především má slabé brzdy které rychle vadnou. Pro velké rychlosti na dálnici zásadní showstopper. Samozřejmě všechno toto jsou plečky vedle prémie, která už svou koncepcí s motory podél je jinde jak jízdními vlastnostmi, tak celkovým utlumením nerovností, hluku etc.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  21. 09. 2018 09:32

Camry sa tu ale predávať bude, stačí trochu vydržať. Ale bude v hybride.
508 vyzerá výborne, ne že ne. Ale za pežota by som tolko peňazí nedal, aj keby som na neho mal. Nevravím, že nerobím chybu. Proste to tak je.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 09. 2018 12:13

Mame na nasem Avensisu (T25 2008) nalitano bezmala 200 tisic km. Jasne, Mondeo, Passat, Ma6 jsou jinde, ale argumentovat chovanim ve 250 km/h AV se v beznych cestovnich rychlostech chova slusne/spolehlive, ve vyssich rychlostech se v zatackach vice naklani a je mirne nedotacive. Hranu jsem nezkousel - proc taky - na 250 km/h (a podle mne ani na 200) to auto neni stavene/ladene - tam se samozrejme musi projevit jeho slabiny. Preju bezpecny navrat z cest

Odpovědět  |   | 
Maník  |  20. 09. 2018 21:58

Superb? Superb mě taky...slušně řečeno neoslovil Nechápu kolik lidí ho má za vlhký sen. Nejlepší bylo, pár rokov nazpátky: ředitel: "loni se Vám dařilo, takže dostanete dárek, budete nadšený je to V6" resumé: děsivá nedotáčivost a nepohodlí na čtyřech kolech

Odpovědět  |   | 
Stan  |  21. 09. 2018 10:37

Pro některé řidiče je moc i 50 kW. Jestli jsi ovšem tento Sup testoval a měl si možnost se v něm projet, pak asi patříš do kategorie 50 kW je moc, protže Sup s tímto dvoulitrem je naprosto ideální spojení...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  20. 09. 2018 21:24

Ono někoho zajímá to, jestli je někde nějaký údajný svindl motor nebo ne? To je někdo opravdu tak hloupý, že nad něčím takovým přemýšlí?

Odpovědět  |   | 
François  |  20. 09. 2018 21:29

No hlavně spíš motor, který v tom autě už není... Ale ano, představ si, že jsou lidé, kteří se nechtějí ztotožňovat s programovými podvodníky a lháři. Když pro nic jiného, tak už jen pro to vědomí, že když někdo ojebává emise, aby ušetřil, může stejně přistupovat třeba i k bezpečnosti. Takže ano, jsou lidé, kteří to řeší.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  21. 09. 2018 06:50

Mluví se Otom jako o podvodu. Nicméně se o žádný podvod beztak nejednalo. Bylo to spíš vycurane a docela chytré. Automobilky (ano automobilky, protože v tom udajnem podvodu jedou vsechny) využily díry v zákoně. Když se to tak vezme, zakázané to nebylo.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 09. 2018 07:23

Marek: "Když se to tak vezme, zakázané to nebylo" - Omyl, velký omyl. V metodice je jasně uvedeno, že řídící jednotka nesmí poznat, že je auto právě testováno. A přesně to se dělo. ŘJ poznala, že probíhá test a upravila mapu motoru a to je podvod. To, že podvádí i ostatní, o tom nemá cenu polemizovat, to je 100%. To, že podváděla automobilka VW, o tom taky nemá cenu polemizovat, to je taky 100%. Ona se k tomu dokonce sama přiznala.

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  22. 09. 2018 19:22

no jasne frantiku, francouzsky vyrobci aut sou naprosto bezchybny... urcite neojebavali, uz tvoje jmeno rika vse...

Odpovědět  |   | 
François  |  23. 09. 2018 14:11

Tak zrovna PSA v tomto ohledu moc másla na hlavě nemá. Proto taky teď jako jediný evropský výrobce nemá problém s homologací motorů.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  23. 09. 2018 12:03

Ojebával skoro každý, jen méně okatě a hloupě. Najdi si reálné emise 1.6 dCi od Renaultu, větší rakovinomet v normě Euro 6 není.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  23. 09. 2018 11:55

WTF? Superb místo 1.8 132 kW, 2.0 162 kW a 2.0 206 kW dostane 2.0 140 kW a 2.0 200 kW a ty z toho máš vánoce, jak mu to Francouz končící na 1.6 natřel? Jako...úvahy některých zarytých antikoncernistů mě nepřestávají udivovat.

Odpovědět  |   | 
François  |  23. 09. 2018 14:14

Problém s chápáním textu? Mě zase udivuje potřeba plevelit fauvéčkářským hnojem duskuzi o tomto krásném Peugeotu...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 09. 2018 21:06

Holt německý test, tam si folksvagen a jeho deriváty hýčkají. Ve francii zase vyhraje frantík Supa mám co 2 roky nového ( firemní ), měl jsem kompletně neschopného jezevčíka - jednička, zezadu hnusnou dvojku (s výborným řešením pátých dveří, jinak nic moc, spousta chyb) a teď trojka a taky žádná sláva, když to porovnám např. s Insignii a nedej bože s Mazdou 6. Kolega má zánovní Avensis, což je už fakt staré auto a je teda lepší. Vážnou poruchu mělo cca 40% Supíků a to je máme jen na 2 roky! Příjemné překvapeni je Arteon, má pěknou linku tvořenou kapotou nad předním podběhem a jezdí na VW docela dobře. Kvalita interiéru je lepší - např. Sup 3 má materiály oproti dvojce lowcost. Vykašli se na testy a radši si jdi ty auta projet a pochopíš.

Odpovědět  |   | 
Bonnie  |  20. 09. 2018 22:10

Nema ventilovane sedacky. Dekuji a nashledanou

Odpovědět  |   | 
JM  |  21. 09. 2018 00:37

estli se ti tolik potí p*del, tak zhubni

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 09. 2018 06:50

Nadváha nemá s pocením na kožených sedadlech nic společného, zkus reagovat bez trapností

Odpovědět  |   | 
koledni polednik  |  21. 09. 2018 10:12

Zajimalo by mne, co by Vam poradil, kdyby jste mu rekl, ze se Vam poti koule.

Odpovědět  |   | 
koledni polednik  |  21. 09. 2018 10:15

JM: Nazer se. Prestanes prudit.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 09. 2018 12:32

Je vidět, že jsi patrně nikdy nejezdil v létě v autě s koženými sedačkami (nedejbože v černé barvě). Pak bys ocenil ventilované sedačky. Ono to není jenom o pocení, je super sednout na sedačky, hned zapnout větrání a nemuset sedět na horkém. Ale to ty nepochopíš, akorát se hloupě ztrapňuješ

Odpovědět  |   | 
mn  |  23. 09. 2018 01:56

Tak ono už mít kožený sedáčky je píčovina, v létě horko, v zimě zima, hnusnej vhzed co vypadá jako umaštěná hlava a o tom že se vyrábí z kůže chudáků zvířat nebo o zbytečných penězích navíc ani nemluvě. Ale prostě nějak se musí to ego hlupákům namastit, protože mám interiér v kůži, jsem prostě borec...

Odpovědět  |   | 
Miina  |  21. 09. 2018 07:29

Také bych už nechtěl auto bez ventilovaných sedaček. A ten názor o hubnutí...
Seděl jste na tom někdy? Pochybuju
Dnes to musím říct své 60ti kilové přítelkyni
" heleee, tak jsem četl na internetech, že jsi vlastně tlustá. Tvoje A3 za to nemůže"
Tichá domácnost, děkuji


Odpovědět  |   | 
barva kvarku  |  21. 09. 2018 10:18

Tak, tak. Ma hubena 7-leta neter je podle mistniho dietologa take asi prilis tlusta.

Odpovědět  |   | 
zemský školní inspektor  |  21. 09. 2018 14:58

jestli má sedmiletá neteř 60 kg, měli byste se nad sebou všichni hluboce zamyslet!

Odpovědět  |   | 
Mr. Luthor  |  21. 09. 2018 08:33

To si nikdo z vás nevšiml té šílené základní ceny za auto bez výbavy a motoru?

Odpovědět  |   | 
Stan  |  21. 09. 2018 10:37

Na reálných fotkách už takový krasavec není. Možná to dělá ta brva, počkám si na živák..

Odpovědět  |   | 
a  |  21. 09. 2018 23:50

Ve francouzském konfigurátoru je 1,5 HDi s manuálem taky ve verzi Allure, takže odtud vítr vane.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 09. 2018 18:14

Ta cena 730 tisíc v základu to je masakr

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 09. 2018 18:53

určite toto auto nie je pre socky, ale pre tých čo chcú poriadne auto,

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 09. 2018 19:19

Zad vypada zajimave, ale ta rozkopnuta drzka je podobny hnus jako facelift octavie.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  22. 09. 2018 19:45

Peugeot je normální sračka jako byl vždycky.

Odpovědět  |   | 
Rchlokvasney  |  22. 09. 2018 21:23

Jen abys tou srackou nebyl ty A to rikam jako majitel japonce

Odpovědět  |   | 
mn  |  23. 09. 2018 01:57

tupec koncernový?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 4 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A