Za volantem Subaru Impreza: Prostě perfektní auto. Hlavně s dvoulitrem!

150 komentářů

Václav
29. listopadu • 8:42

Dneska jsem o impreze hledal informace a údajně má být na některých trzích evropy od my2018 nabízena možnost přestavby na CNG. Proto ty atmosféry do evropy.

Václav
29. listopadu • 8:52

Oprava my2019

Zelí
28. listopadu • 14:36

Subaru je kompletně zamotán do pavučin spletených z nepravdivých a nepodložených báchorek. Jednou z nich jsou i jakési lepší vlastnosti ve zvládání zatáček, což vede u některých jedinců k představě, že se subaru projede zatáčku s 0 50% vyšší rychlostí než např. v obyčejné škodovce (fabie, oktávie..) případně jiném srovnatelném autě.
Jak je tomu i u ostatních bájích o subaru, vůbec se to nezakládá na pravdě. Pravdou je opak. Schopnosti vozů subaru v zatáčkách patří k těm nejhorším, které se v prodávaných autech dají najít. Ukazuje to naprosto objektivně tzv. losí test, kterým prošly všechny vozy prodávané na švédském trhu. Tady byly testovány i auta subaru a nachází se všechny kupodivu ve spodní části pořadí. Takže jeden vzkaz pro subaristy : ...až na tebe v impreze bude zezadu blikat někdo ve fábii, tak mu uhni, protože ho zdržuješ. Chápu, že z tebe stříká adrenalin, jak se snažíš udržet na silnici, ale ostatní jsou v klidu a možná spěchají.

MAHA
28. listopadu • 18:40

Ty seš teda pavouk :-)

mz
28. listopadu • 21:58

No ty krávo, Josef nám tady lítá s WRC :-D

Josef
28. listopadu • 22:07

Nelítal jsem, mz, na to jsem opravdu neměl, jak jsem psal :-D

Vaclav
28. listopadu • 16:52

Takové chytrolíny mám rád. Mám odjeto přes milión kilometrů v 13 typech aut za 14 let (jeden drobný ťukanec) a s klidem můžu říci, že Subaru patří v ovladatelnosti, komfortu a bezpečnosti mezi špičku. Losí test je jeden z mnoha testů ovladatelnosti aut a dle tvého by Fábie měla být jedním z nejlepších aut. A rozhodně není (byť se mně s poslední generací jezdí příjemně).

Josef
28. listopadu • 18:52

Václave, Zelí opět po čase ze sebe vypudil slovní průjem – jak jinak nazvat jeho rádoby „odborný“ příspěvek. Zkrátka škoda slov.
Se Subaru moc zkušeností nemám, něco přes 1500 km jsem se kdysi povozil s benzinovým Legacy, bylo to příjemné ježdění, hezký zážitek za volantem. Extrémy jsem samozřejmě nezkoušel a myslím si, že na to ani Legacy nebylo stavěné. Ještě si vzpomínám na bezrámová okna… Jiný zážitek jsem měl se Subaru Impreza WRC, byl to můj sen a vážně jsem uvažoval o jeho splnění - koupi. Bylo na hranici mých finančních možností, na M3 jsem nedosáhl, i když se mi emtrojka moc zamlouvala a líbila. Modrého metalýzovaného ohvězdičkovaného a okřídleného „krasavce“ WRC jsem měl možnost vyzkoušet a najezdil jsem též něco přes tisíc km. Byl to zajímavý zážitek. Po tom, co jsem o něm slyšel a četl za úžasná hodnocení, jsem to vnímal poněkud jinak. Auto opravdu skvělý, ale tak nějak jinak a asi pro někoho jiného a ne pro mně… Musím přiznat, že umělo více než já… Navíc jsem si uvědomil, že od auta chci i něco jiného a to mi „speciál“ logicky poskytnout nemohl.
Proto doporučuji auto si osobně před koupí pořádně vyzkoušet, řada „zaručených“ informací se potom ukáže v jiné rovině. Každý člověk je jiný, je jinak rostlý a ergonomicky jinak uspořádaný, má jiný styl, a proto každému „sedne“ něco jiné. Nemá proto smysl cokoliv odsuzovat. Co se líbí a vyhovuje mně, to se naopak nemusí líbit a vyhovovat někomu jinému. A naopak. Ať si každý vybere to, co se mu líbí a co mu vyhovuje.
Jedno z hledisek běžného uživatele může třea být to, aby auto nebylo okoukané. A to Subaru rozhodně není. Moje sportovní limuzína se prodává v Česku ročně také jen ve stovkách kusů jako Subaru, a proto také nemám problém ho najít na parkovišti v nákupních centrech.
Ještě mne napadlo připomenout, že je poněkud úsměvné posuzovat jízdní vlastnosti bez stopek a nastavení srovnatelných podmínek včetně pneu apod. Naměřené rozdíly bývají z hlediska běžného provozu prakticky zanedbatelné, a proto je opravdu prioritou to, jak to které auto daný člověk vnímá a jak mu sedí „na tělo“ a jak ho cítí.
Něco jiného je samozřejmě o výběr auta na soutěžení, kde i desetina sekundy hraje významnou roli. Jenže to něco jiného a asi to nepatří ani na portál Autorevue a souvisejících „diskusí“. Navíc pro každého jezdce se taková auta individualně nastavují a ladí, aby se další desetinky sekund získaly z rozhraní člověk-stroj. Je též známo, pokud se za volant konkrétního vyladěného soutěžního auta posadí různí soutěžní jezdci, tak každý ho zhodnotí poněkud jinak a stejně tak každý z nich zajede poněkud rozdílné časy – jen o autě to přece není. A proto „hodnocení“ některých zdejších diskutérů je opravdu úsměvné.

Jan
28. listopadu • 9:15

Má stejně velký kufr jako nové Polo. Takže kolo, sáňky, kočárek nebo půl prasete se tam nevleze. Není to ani rychlý hot hatch. Mladí to kupovat nebudou, ti raději ojetý BMW. Pro rodinu s dětmi to nemá kufr, ti to kupovat taky nebudou. Ti si pořídí Škodovku. Zbývají už důchodci a ti půjdou raději do Dacie, pro ně je Subaru drahé. Zbývají tedy novináři a fandové. No a přesně pro ty je tahle Impreza. Takže těch 10 aut/ rok snad Subaru v ČR prodá. :-))

čert
29. listopadu • 17:51

Teď jsi mi rozesmál, ale pokud to beru jako zkratku a nadsázku, tak asi nejsi daleko od pravdy. A to konstatuji poté, co jsem posledních 25 let jezdil převážně v Imprezách a Outbackách. Ano, všechno do ní naložit nelze. Ale to je jako v případě rozvahy o každé jiné vlastnosti auta. Jde o osobní potřeby a preference. Například pro mě úvaha o koupi další Imprezy skončila v okamžiku, kdy Impreza skončila s manuálem a redukční převodovkou. Variátor je možná hezká věc, ale já manuál prostě chci. Takže sorry Subo, ale teď svých 800.000,- Kč investuji jinam. Po tolika letech mi to sice přijde trochu jako rozvod, ale co nadělám.....

MAHA
28. listopadu • 13:10

velmi se mýlíš, počkej si na konec příštího roku :-)

Jan
28. listopadu • 14:22

Mrkni na statistiky, http://portal.sda-cia.cz/stat.php...
Subaru se prodává po stovkách kusech. Daleko horší Octávka po tisícech. Takže upravuji odhad na 85 aut. Víc nedaj 8-)

Václav
28. listopadu • 9:45

Jen blbec může kupovat auto podle toho, zda se mu tam vleze kočárek. Cena deset versus set tisíc.Není jednodušší koupit kočárek, tak aby se vlezl di mého auta. Kdyby si lidí kupovali profi kočárky (nekomerční nebo polské značky), tak nemají problém kočárek složit během pár sekund do kufru auta velikostí Fiat Idea (300l). My tak například v klidu odvozili (včetně dvoutýdenní dovolené) kočárek Baby Jogger SUMMIT X3 (těžký off road).

Jan
28. listopadu • 11:13

Já o koze, ty o voze. Zaměň kočárek s 1 horským kolem, vezmi kámoše nebo manželku a dvě děti na výlet a řešíš ten samý problém. Malý kufr. Malý kufr je neustálý problém. Jak se spakovat na dovolenou ve třech, když ti kufr sežere kočárek? Ano, člověk se smíří s tím, že je kufr malý, a pořád počítá s nějakým omezením. Co ještě vzít sebou a co ne. Souhlas, že se dokážeš sbalit do malého auta. Ale kdo má velký kufr, tyhle problémy nezná. Prostě to zmizí ve velké černé díře a je nepřemýšlí co vzít a co ne. :-D Ovšem myslím si, že to nemůžeš pochopit, v mládí jsem byl stejně blbej, jako ty.

Antiautomat
27. listopadu • 18:40

Agregáty je možné kombinovat pouze s převodovkami CVT...Touto vetou moj zaujem konci.
A nie, nemusite ma presviedcat o tom ci onom. Ja mam rad klasiku. Hotovka.

28. listopadu • 7:49

Další pračlověk, jak vidím.

MAHA
28. listopadu • 7:52

JJ, já se tak i stravuju a pohybuju. Pravěk byl skvělý !

28. listopadu • 8:23

To nebylo na tebe, ale na toho zarytého fanouška manuálu.

MAHA
28. listopadu • 13:08

To nevadí, ale já tak stejně žiju. Teda kromě toho automatu :-D

MAHA
27. listopadu • 19:33

Někdo má rád holky, jiný vdolky. Tak je to v pořádku. Já jsem jenom rád, že SUBARU si pořizuje málo lidí. Mám rád výjimečné věci :-D:-D

MAHA
27. listopadu • 12:40

Některé komentáře nechápu. Žijeme v Evropě, automobilky musí něco splňovat, bohužel. Brusel se nepřímo snaží ztížit dovozy aut ze zámoří, jasně preferuje domácí produkci. Zaplať bůh, že něco jako Subaru existuje. Je to auto pro ty, co nejezdí jen z bodu A do bodu B, ale chtějí si to užívat. Pokud chci jet úplně v klidu, stačí taťkovi na chalupu 1.6. Kdo chce jet rychleji koupí si 2.0. Kdo chce větší krouťák, pořídí si Levorga, komu to nestačí může Forestera XT, nebo STi (výpadek bude asi jen dočasný, než budou hybridy). Nechápu co tady chybí? Komu TDi, tak tomu nemá cenu nic vysvětlovat. Ovšem TSi je při malooběmu jen o prvním záta'hu a brzy dojde dech, takže.... A dále je tu výbava - zkuste si evropské auto nakonfigurovat na obdobnou výbavu a uvidíte kolik bude stát. Kromě toho spojení benzín a 4X4 je zde na trhu jako šafránu. A pokud se někdo snaží naznačit, že pořádné motory dělá jenom BMW, tak se koukněte pak na ceník. Auta jsou to skvělá, ale zbytečně drahá. Pokud pominu silné motory, tak jízdní vlastnosti SUBARU jsou mnohdy lepší za zlomek ceny. A nakonec - proboha srovnávejte auta srovnatelná. I mě se CIVIC líbí, o tom žádná, jenomže se točí pouze dvě kola. Ale jak říkám, klidně bych si CIVIC taky pořídil, ale chci 4x4 tak mám LEVORG. Imprezu s 1.6 bych si osobně nepořídil, 2.0 s klidným svědomím ano. Auto nemá v této cenové úrovni žádnou konkurenci, a to je prostý fakt. Golf, Fokus ?? Jejda....

tom
27. listopadu • 13:23

A ze takovému TSi 1,8 nebo 2,0 hnedka dojde dech a atmosféra 2,0 si ho vychutna:-).
A rekni, taky je na impreze každý rok jiny podvozek jako na levorgu? Docela jsem koukal, kdyz se kluci v komentářích bavili o tom, kdo ma jakej rok a kterej rok podvozek sedí, kterej skáče a kterej houpe. A ze majitel modelu 2016 byl projet model 2017 a bylo to uplne jak jiné auto.

MAHA
27. listopadu • 16:16

KLuci někdy přehání :-) . Podvozek u Levorgu je skvělý již 3 roky, drobnosti jsou nepodstatné, jde spíše o odhlučnění. Ono dost v ČR záleží po čem jedeš :-) :-) .

fero
27. listopadu • 13:01

Nechyba nic, ale na 2.0 je vykon prilis slaby a spotreba vysoka, bohuzial. Chapem ze EyeSight vyzaduje CVT ale mohli aspon urobit moznost s peknym 6st. manualom. Potom by bol 2liter super. Navyse dobry sofer sa dostane s 2WD na pobobne miesta ako so 4WD (95% soferov 4WD nepotrebuje) na co ho potrebujes ty?

ACE
27. listopadu • 14:09

A na co je slabý?? Jo možná na dělání myšek, to pak jo, to chce alespoň 300k a pro někoho bude málo i to. Ale na parádní jízdu v zatáčkách na okreskách, copak v nich budeš jezdit 200??

fero
27. listopadu • 14:56

nie, ale chcem nalozit 4och ludi s batozinou a ist na 500-900km cestu do alp. Ako casto na okreskach jazdis? kazdy druhy vikend? Ako casto si na dialnici? kazdy druhy den? a v meste? kazdy den.takze si to zhrnme:
v meste budes mat 10
mimo 8
na dialnici 9to je na kompaktny hatch naozaj na prd. keby mal 80litrov nadrz tak mozno.

ACE
27. listopadu • 16:37

Na dálnici jezdím párkrát ročně, po městě a po silnicích 1 a 2 třídy prakticky denně, mám auto znatelně slabší (pravda i lehčí) a kupodivu nebrzdím ani na dálnici, ani na okreskách a ve městě snad taky ne. Jestli ono to nebude mnohdy v řidiči..... A jinak tobě na dálnici nestačí auto co jezdí v pohodě přes 200???? to jsi asi v jednom kuse na německejch dálnicích, tak to potom jo :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fero
27. listopadu • 16:39

maximalna rychlost a zrychlenie na 100 je auta nepodstatny udaj. Na dialnici potrebujes dynamicke zrychlenie. Keby si jazdil slavnu D1 castejsie tak vies, ze tam potrebujes vykon, kvoli blaznom na ceste. Pre mna za mna nech su vsetky auta obmedzene na 160. a ver mi ze som spickovy sofer ;-)

ACE
27. listopadu • 17:10

Ale já D1 jezdím čas od času a netuším k čemu na ní potřebuješ zrychlení, ba dokonce ani s bláznama nemám často problémy, prostě dám tempomat a jedu, nuda....nuda....nuda, celkem jedno kolik nastavím. Čas od času jsem určen a vezu kolegy v minibusu, zrychlení je fakt prachbídné a je to přesně to samý (až na to že nemá tempomat), nuda, ale jinak žádnej problém. Takže nevím proč bych Ti měl věřit, že jsi špičkový šofér a na co potřebuješ na dálnici výrazné dynamické zrychlení, když se mě snažíš celou dobu přesvědčit o opaku.;-)

fero
27. listopadu • 17:25

preto ma trochu zaraza ze mazda3 dokaze s 2.0 chodit na dialnici za 7 ale subaru nie. Ok chapem, ma to 4x4 a automat, ale na dialnici ti je automat na hovno.

MAHA
27. listopadu • 18:26

Ted si se dost zdiskreditoval člověče- Automat na dálnic nahovno? Tak si sedni do Levorga s EyeSight a vyraz na dálnici. Přijedeš o 50% odpočatější než ve tvém voze s manuálem a vlastně s čímkoli. Ted už si přesvědčil dost lidí, že to že jsi dobrý řidič si o sobě myslíš jen ty sám :-)

fero
27. listopadu • 18:49

Ale uz ma nebavi tu travit cas. uzivaj si levorga, ja si budem uzivat svojho japonca s manualom a spotrebou 5l a dostatocnou dynamikou. Ked daju do imprezy motor z levorga a cenovku o 200k nizsie(neviem ci to vie dat predajca) potom mu prajem vela uspechov, sam by som ho chcel. caves

MAHA
27. listopadu • 19:10

Vždyt jsem psal, že Civic je v poho (jen nemá 4x4), a někdy si i ten motor půjdu zkusit, jaký je oproti Levorgu. Jestli jsem zarytec, tak spíše japonských vozů.

fero
27. listopadu • 18:35

ze ty si zaryty subarista a vsetko co je subaru a ma subaru je najlepsie na svete :D

MAHA
27. listopadu • 19:08

Nene já už mám v životě za sebou leccos a nejen v autech. Ani s pokorou nemám problém a jsou jistě lepší auta než Subaru, ale výrazně dražší. ALe co je to lepší? Já nepotřebuju alcantaru, nemusím mít navigaci, dokonce bych možná snesl okýnka na kličku, jelikož je otevírám jednou za rok pro lístek na parkoviště :-). Ale mám rád jízdu a tu mi SUBARU dává. Moje auta byla Fiat Tipo, Brava, Hyundai ponny , Toyota Starlet, Avensis, Mitsubishi Lancer 2x. A před 10 lety jsem si sedl do Outbacka. No a pak byl další Outback, pak Levorg a zítra jdu pro Forester. A proč bych to proboha dělal, kdyby ta auta jezdila blbě??? Ta jízda je prostě jinde, kdo nevyzkouší, nepozná.
Před 5 lety jsem taky tvrdil, že nechci nikdy automat. Prostě člověk se vyvíjí. Jsem starší, po jízdě unavenější, jsem rád, že mě auto občas hlídá. A bez automatu to nejde tak dokonale.
Vybírám si auto jaké chci a na jaké mám. Nikomu nic nevnucuji a je mi úplně jedno kdo si co koupí. Jen se bráním nesmslným příspěvkům místních, kteří v Suabru nikdy neseděli a kritizují ( tím nemyslím tebe) . Třeba Lineartronic je v současnosti nejvyladěnější CVT na světě, ale potřebuje trochu motor, takže ano souhlasím a psal jsem to, 1.6 je slabota.

stealth01
27. listopadu • 21:12

No a pak byl další Outback, pak Levorg a zítra jdu pro Forester. A proč bych to proboha dělal, kdyby ta auta jezdila blbě??? Ta jízda je prostě jinde, kdo nevyzkouší, nepozná. Pardon, ale to je docela blbost, ne? Neřeknu, kdybys vyzkoušel všechny značky světa a zakotvil u jedné. Ale ty z toho děláš opravdu něco nadpozemského. Subaru má dobrá auta, to souhlasím, ale že by jízda v Subaru byla něčím výjimečná? To ani náhodou. Jezdí to a má to slušné jízdní vlastnosti. Toť vše, ale takových aut jsou na trhu tisíce.
Podívej se třeba na losí testy, tam se odhalí to tvé těžiště. Subaru Outback se poroučelo v 72 km/h, třeba Fabia to udělala do 78 km/h nebo Nissan X-Trail... Ten porazil i sportovní vozy. Právě u losího testu se pozná kvalitní podvozek.Subaru Levorg šel do háje v 70km/hhttp://teknikensvarld.se/algtest/... https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

MAHA
27. listopadu • 21:22

Jo to už jsem někde četl, a rozjela se diskuze, jestli si kvůli losímu testu teda mám koupit fabie :-D:-D To mě tenkrát taky pobavilo. Jsi zarputilej. Já čekám na tu přímou konkurenci co si mám jiného vybrat. Fabii znam, X trail taky . Ani jedno nejede líp, promiň.

ACE
27. listopadu • 21:20

Takže Citroën Xantia Activa V6 má ten nejlepší a nepřekonatelnej podvozek na světě, jestli je losí test to hlavní? 85 km/h slušný.

stealth01
27. listopadu • 21:51

Tak oba víme, že si Citroen trochu pomáhal použitou technikou. Ten losí test dá představu o podvozku, nelze to brát jako dogma, ale jako vodítko.

ACE
28. listopadu • 0:17

Jo vždyť jo. :-D

MAHA
27. listopadu • 21:57

odeslal jsem ti zprábu na kanál youtube

fero
27. listopadu • 18:32

A povedz mi vyhodu automatu na dialnici. tebe musi auto napr pri spomaleni zo 140 na 80 radit? :D eyesight ma dnes dost znaciek len to inak vola :) neznamena to ze v mojom aute nemam udrziavanie v pruhoch, adapt tempomat, automaticke brzdenie.pravda jdine co nemam je automaticke rozpohybovanie vozidla po jeho uplnom zastaveni. ale od 60ky mi ide auto na 6ku az do povedezme 140. Tak mi vysvetli vyhodu automatu na rychlostnej ceste :)

MAHA
27. listopadu • 18:23

Tak pozot!!! Mohu poslat důkaz - Plzeň - Brno tempomat na 135 spotřeba 7,4 !!!!

fero
27. listopadu • 18:26

a tak je to bezne ci skor najlepsi vysledok?:-)

ACE
27. listopadu • 20:45

A čemu se jako divíš? Jako že těch 7 je málo a nebo moc?

fero
27. listopadu • 17:23

asi na to aby ked ma nejaky idiot vyblika nech sa mu uhnem v 140 , tak odbocim za kamion ktory ide 100, aby som mohol mohol znova dobre zrychlit, kopec nekopec.a aby som mohol bezpecne zrychlit ked idem v pravom pruhu a vidim ze sa niekto blizi ale pomalsie ako ja sa dostanem pred auto predomnou, takze mozem brzdit na 100 alebo pridat na 160/170 a rychlo sa vratit do praveho. ale mozno som len prilis ohladuplny k ostatnym.preto chcem mat dostatok vykonu v rezerve. ale zaroven som honic spotreby a nechcem chodit za vela.

ACE
27. listopadu • 20:34

Zvláštní, já taky dobře zrychlím, kopec nekopec, jen k tomu musím pravda občas podřadit. Možná je rozdíl v tom že čtu situaci víc dopředu.

MAHA
27. listopadu • 16:13

Tak odpověděl sis sám na co já potřebuji 4X4. Na horách jsem často, většinou ho samozřejmě nepotřebuji, ale když jo fakt se hodí. I na silnici, pokud klouže, je jistější jízda atd. Já prostě chci 4x4 nízko těžiště a skvělé jízdní vlastnosti. A to mi nabízí za peníze, které jsem ochoten do toho vložit jen SUBARU. A ke spotřebě - život je krátký na to, abych si kupoval auto kvůli spotřebě :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fero
27. listopadu • 16:37

a levorg je len kombi impreza? ja som mal za to ze je to auto vyssej triedy :(

Marex
27. listopadu • 16:58

Nechápu, proč všude píšou nesmysl, že Levorg vychází z Imprezy. Levorg vychází hlavně z Legacy IV, tomu odpovídá i jeho velikost. Má ale hodně vylepšení z Imprezy, hlavně na podvozku. Legacy IV patřilo do střední třídy. Levorg však už do nižší střední a to pouze z důvodu jeho velikosti, kdyby byl o něco větší byl by opět ve střední, jako Legacy.

stealth01
27. listopadu • 16:43

Nooo, je na pomezí nižší střední a střední. Ale správně bych ho tipoval k Impreze, než třeba k typickému zástupci středního mainstreamu = Outbacku/Legacy.

MAHA
27. listopadu • 16:53

Sorry, ale Subaru nelze nazvat mainstreamem, z principu definice.

stealth01
27. listopadu • 17:17

Proč? Auta se dělí na mainstream, prémii, luxusní vozy a hypersporty (nehledě na počty prodaných kusů). Subaru nevykazuje absolutně žádné znaky prémie (tj. chybí v nabídce víceválcové motory, prémie také zaručuje význačný styl a design, u Subaru je nulová individualizace a nadstandardní servisní služby). Pokud dáš Audi R8 do tohoto srovnání, tak to je typická prémie. Můžeš mít uvnitř fialovou kůži a bílou alcantarou potažený volant, můžeš si vybrat ze stovek laků, desítek kol (individualizace), máš naprosto jedinečný styl (design), je to osazeno destiválcem (motory) a když to postavíš na letiště a někam cestuješ, tak ti to servisní centrum Audi umyje a připraví vyleštěné (plus uschová po dobu pobytu mimo CZ).
Subaru nemá s prémiovostí nic společného. To ho samozřejmě nijak nehendikepuje.

MAHA
27. listopadu • 17:56

V žádném případě netvrdím, že je to premiová třída. Nicméně to není mainstream, protože jde naprosto jinou cestou, čili nemůže být mainstream. Auta co popisuješ jsou mimo tuhle diskuzi. Ale když už jsi narazil. Srovnával jsem podvozek C63 AMG-S s Levorgem ( upozornuji PODVOZEK!!!) na našich okreskách a myslel jsem, že mi ten Mergl vyvolá nějaký orgasmus-ani prd. Levorg má super podvozek! Jsem zvědav na Imprezu, těším se na svezení ! JInak jsem jezdil minulou generací Audi i BMW ( šestikýble třílitry v naftě) - jako dobrá auta, ale svezení bez emocí ! Pro mě osobně je to nepotřebné a předražené.

Mirek
27. listopadu • 20:23

Asi si budeš muset tu třídu vytvořit sám pro sebe, abys došel uspokojení, neboť to mainsteam je. To, že to například dobře jezdí, nebo dle tebe jde jinou cestou, neznamená, že to mainstream není. Takhle bys mohl vytvořit třídy skoro u hodně automobilek s tvrzením, že každá jde svou vlastní cestou.

MAHA
27. listopadu • 21:09

Já fakt nevím hoši. Co je teda Volvo?Čínská premie? Proč? BMW 2 je premie ? Mercedes A byl premie ? Vybavenej Passat za 2 mega je mainstream? Nejsem si jist, zda je to dobré označení. Stejně jako třída - podle rozměru čeho rozvoru, délky ???
Myslím, že je to složitější. Ale zase je pravda, že na Aljašce bych Subaru nazval mainstreamem, neboť tam je zastoupeno asi jako u nás škodovka :-)

Mirek
28. listopadu • 6:04

A co se změnilo na Volvu, když ho převzali Číňané. To znamená, že stačí jen převzít firmu a rázem je z prémie mainstream, případně naopak, BMW koupí "Trabant" a je z něj prémie? Tak Subaru je opravdu auto pro masy, že je cenově trochu výše je druhá věc. A že se tady moc neprodávalo, tak to se není čemu divit, dříve drahý sedan, když tady je to o kufru a navíc v cestě "nedostižná hvězda" Škoda, sen obyčejného Čecha.

stealth01
27. listopadu • 21:25

Volvo je mainstream, ale já osobně bych ho nazval subprémií. Ono je to složitější, pochopitelně. To další jsou jednotlivé modely a ne značky.

stealth01
27. listopadu • 20:19

Mainstream je označení skupiny aut pro masy. Mainstream je prostě označení. To, že automobilka jde jinou cestou neznamená, že není mainstream.

fero
27. listopadu • 16:36

takze radsej budes 5x10min na pumpe cestou na hory :D ale zivot je kratky. :-D

MAHA
27. listopadu • 16:50

10l / 100 nádrž 60 l takže 600km a tak daleko nejezdim. Nicméně když pojedu v klidu do 140 Km/h jedu za 8 l . Říkám, jestli mi tady zase někdo začne vyprávět, že jezdí za 3l nafty, tak nemám co dodat :-) :-) . Levorg je větší jak Impreza, myslím, že třídy už se moc nepoužívají od té doby co je Octavka větší jak Golf a Superb větší ja Passat, tak to skončilo :-) :-) :-)

Václav
27. listopadu • 18:09

Já například jezdím se služebním rapidem 1.6tdi za 4.2l (1/3 dálnice, 1/3 město a 1/3 venkov) a se soukromou Oktávkou cng 3.6kg a golfem 1.5tsi 5.8l. A přesto jdu místo cng do imprezy. Cng jsem kupoval v době kdy jsem soukromě jezdil 5 tkm měsíčně ale teď se situace změnila, tak už mám Imprezu objednanou. Takže můžu srovnat koncern a subaru. Jo koncern je kvalita (teď bude kamenování od příznivců hjundé) ale bez emocí.

ACE
27. listopadu • 16:38

To bys musel jezdit na kavkaz ;-)

MAHA
27. listopadu • 16:13

Tak odpověděl sis sám na co já potřebuji 4X4. Na horách jsem často, většinou ho samozřejmě nepotřebuji, ale když jo fakt se hodí. I na silnici, pokud klouže, je jistější jízda atd. Já prostě chci 4x4 nízko těžiště a skvělé jízdní vlastnosti. A to mi nabízí za peníze, které jsem ochoten do toho vložit jen SUBARU. A ke spotřebě - život je krátký na to, abych si kupoval auto kvůli spotřebě :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
27. listopadu • 16:41

Subaru Impreza má těžiště cca 51,5cm nad zemí.
VW Golf má těžistě 50,1cm nad zemí.Jak moc ovlivní 1,4cm vyšší těžiště jízdní vlastnosti v běžném provozu?
Jezdil jsem mnoho aut, včetně Imprezy STI. Nejsem si jistý, že bych nebyl rychlejší třeba v Golfu R nebo RS3. Zábavnosti moc zmíněná auta nepobrala, ale zkus se někdy projet s RS3 a myslím, že celkově změníš názor na tu svou modlu...

Shimi
27. listopadu • 19:11

S těžištěm vyrukují vždy teoretici a když jim tu někdo uvede faktický příklad, že to s tím jejich těžištěm není zase až tak horké, tak se jim pomalu zhroutí svět. A to samé v bledě modrém nastane, když se podrobně podíváme na to zázračné S-AWD, respektive na permanentní AWD. Protože zrovna Impreza (neplést s STI) s CVT si o něm může nechat tak akorát zdát.

MAHA
27. listopadu • 19:30

úplně se mi zbortil život, se asi zastřelím. Měl jsem si koupit Golfa GTI já vím, skoro stejnej haldex jako v Subaru:-D:-D:-D.
Když ti zbyde čas tak si prostuduj pohony u Subaru https://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start...
A pak zkus rozjet haldex na zledovatělé cestě - ani se nehneš.
S Čechama, co všechno ví a všemu rozumí se špatně diskutuje, oni totiž diskutovat nechtějí.

stealth01
27. listopadu • 20:32

Haldex rozjedeš stejně jako AWD od Subaru. Problém Subaru je, že ruší svůj symetrický pohon a jde cestou, která je podobná švédskému Haldexu. Nevěřil bys, kolik koncernový haldex dokáže vyjet věcí. No a pokud nechceš u koncernzu Haldex, tak vždycky můžeš mít poctivý korunkový diferenciál s Torque Sensitive u Audi. Já jezdím v koncernovém TDI a zatím jsem moc spokojen. A tady se můžeš podívat na můj test Seatu Ateca: https://youtu.be/-JJyaRCYDp0...

28. listopadu • 7:47

"Koncernový Haldex"... :-D :-D Mluvíš, jako by to byl vynález VW a přitom si to prostě jen kupují, jako mnozí jiní...

MAHA
27. listopadu • 21:17

Ani nevím která Audi má dnes Torsen a která Haldex. Pokud se nemýlím tak Torsen byl u motorů podélně, což má výrazně horší jízdní vlastnosti, a jestli je paušálně příčka s Haldexem taky nevím. Jediný co vím je, že Allroad nekoupíš v benzínu, což je strašný

stealth01
27. listopadu • 21:23

Jízdní vlastnosti bych do toho netahal. V terénu jsou důležitější věci. Kromě toho, já jsem teď zkoušel novou RS5 s Torsenem a to auto jede jako přibité - vůbec jsem nechápal... Zábava sice nula, ale přesné jak žiletka.https://youtu.be/drvWfQxSeQY... Tady je moje TDI, které má taky Torsen v dost nepříjemném blátíčku:https://www.youtube.com/watch...

MAHA
27. listopadu • 21:31

to mi připomnělo že jsem kdysi viděl ten velký test M3. Což jsme ted probírali se synama, že jak skončí v Evropě STi, nevidím jinou alternativu než M3 :-) STi jsem zavrhnul, je to moc zbytečnost a dal jsem právě přednost XTéčku :-D:-D:-D

stealth01
27. listopadu • 21:49

Mimochodem, kdybys kupoval náhodou nové Subaru, velmi rád bych udělal videotest. Pro majitele je to hezký vzpomínka a pro mě je to krásné natáčení.

MAHA
27. listopadu • 21:51

prosím nějaký privátní kontakt at se utrhnem z veřejna

stealth01
27. listopadu • 22:13

Facebook - messenger - Akcelerace Videoblogy... Šlo by?

MAHA
27. listopadu • 22:30

máš tam zprávu :-D

stealth01
27. listopadu • 20:17

Pokud někdo nechce diskutovat, pak jsi to ty. Zaslepený, nevidíš a nevnímáš. Stále jen Subaru.
Já Subaru znám jako vlastní boty, věř mi. Můj otec má Forestera. Chtěl koupit Octávii, já jsem mu to rozmluvil a on si na mou radu koupil Forestera Turbo. Já nevím vše a nechci tvrdit, že všemu rozumím. Ale spoléhat se na pojem nízké těžiště jen proto, že mám Boxer motor, to chce umění. Kolik dílů je vyrobeno z lehkých slitin směrem nahoru? Jak je na tom třeba rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu? To jsou věci, které Subaru nemá dotažené a ani nemůže kvůli koncepci a hlavně kvůli výsledné ceně pro zákazníka. Já mám projeto přes dvě stovky aut, najel jsem v nich milion kilometrů. Jezdil jsem v Legacy, otcově Foresteru, novém Foresteru, XV (asi největší zklamání), Imprezách včetně STI a taky jsem si zkusil jízdu v SVX (fialový kousek měl můj kolega z bývalé práce). Jsou to nádherná auta, ale fanatismus sem netahej a zkus diskutovat smysluplně.

MAHA
27. listopadu • 21:03

Ale no tak, nevnášej mi do úst to co si myslíš ty. Subaru jezdí skvěle a jsem s nima spokojen. To je všechno. Ale ve své cenové skupině prostě nemá konkurenci, je to těžké přiznat? Vím jak funguje haldex a vím jak funguje Active Torque Split AWD. Zkoušel jsem v praxi. Passat se nerozjel, Volvo se nerozjelo, RAV se nerozjela. Kromě Subaru jsme vše museli vytlačit. To je víc než testy (mnohdy zaplacené). SLeduju testy hodně, nejraději mám Rasto Chvala.
NIkdy netvrdím, že nemá žádné auto níže těžiště, ale že mají všechna auta s příčnou zástavbou níže těžiště je blbina. A ano shodneme se na tom, že auto jezdí jako celek a Subaru jezdí skvěle jako celek. Uvažoval jsem vloni i o Seat Leon Cupra, fakt mě auto nepřesvědčilo - taková rychlejší Fabie. Zkoušel jsem leccos a skončil zase u Subaru. Když mi řekneš se svými zkušenostmi konkurenci, kterou bych si mohl pořídit +- za stejné peníze, tak tě vyslechnu a rád si ho zkusím, ale já zkoušel a nic mě fakt neoslovilo. ALe zkus to :-)

stealth01
27. listopadu • 21:19

Já nemohu nic radit, já sám nevím. Kdybych měl řekněme 800 tisíc na auto, asi by Subaru byla jedna z variant, vůbec se té značce nebráním.Pro odlehčení, možná jednou Subaru dožene quattro od Audi... Možná: https://www.youtube.com/watch...

Svéd
20. dubna • 18:53

Takovejch videí kde vyhraje subaru je plný youtube tak co sem taháš tuhle volovinu vole.

MAHA
27. listopadu • 21:24

Určitě měl Outback letňáky :-D:-D:-D

stealth01
27. listopadu • 21:28

Možná, že tě přesvědčím na správnou cestu: https://www.youtube.com/watch... :-DB-]

MAHA
27. listopadu • 21:34

Jako dobrý, ale..... Jednak je cena trochu jinde, jednak už nechci naftu a jednak jsem jezdil se služební Q7 a nepřirostlo mi vůbec. Jsem spíš na ty menší auta, než opulentní. :-D

stealth01
27. listopadu • 21:48

Otázka je jakou generací. Ta předchozí byl horor na kolech, teď je to atlet s rozložením hmotnosti 50/50 mezi nápravami a s 78% podílem hliníku v karosérii, to je právě to "low center of gravity".

MAHA
27. listopadu • 21:49

jo jezdil jsem s hororem :-D

stealth01
27. listopadu • 22:12

Tak to nebrat, to byl děs.

Václav
27. listopadu • 12:55

Plný souhlas. Dokážu jet v golfu stylem brzda-plyn a užívat si to, ale rodina mne ukamenuje. Kdežto v impreze 2.0 je to svižná jízda s absolutní jistotou podvozku a perfektním komfortem a rodina je v klidu.
Proč jezdit stylem 90-40-90-30-100, když můžu jet stále v klidu 60.

Shimi
27. listopadu • 11:59

Je to pořád jeden a tentýž příběh jménem promarněná šance. A je to škoda, protože systém permanentního AWD je skvělý. Ale nabízet v Evropě v 21. století atmosférickou 1.6 se 150 Nm v autě vážícím bezmála 1.5 tuny a to celé dovršit skůtroidním CVT, tak to už je opravdu na mokrý hadr, tomu se říká p*ůser století. A může mě tady přesvědčovat jeden nejmenovaný Sir jak chce, ale i kdybych byl Ari Vatanen, tak by mi to bylo houno platné, páč kde nic není (kW/Nm), ani smrt nebere. Takže co tam máme dál? Atmo 2.0? Jako základ dobrý, ale co dál? NIC. Ne, tudy cesta opravdu nevede.

bzzz
27. listopadu • 12:31

Vsak je k dispozici i 2.5litr, akorat ne tady. A nemyslim si, ze by to jina motorizace vytrhla. GT86 taky nelame prodejni rekorny, prestoze je vicemene dokonala. Lide radeji sahnou po teplousske pripadne kolotocarske konkurenci ;-)

Shimi
27. listopadu • 12:39

BRZ/GT86 je všechno možné, jenom ne víceméně dokonalé. ;-)

Kankunen
27. listopadu • 12:05

Tu 1,6ku zrušit a podladit dvoulitr na stejný výkon. To by stačilo.

Shimi
27. listopadu • 12:22

Houbelec, atmosféry kompletně vyhodit a celé výkonové spektrum (100 - 200 kW) pořešit přes 1.6T a 2.0T. Jednoduché jak facka. A hlavně taky pořešit cenovou politiku, protože to je další kámen úrazu.

27. listopadu • 13:42

Kup si TSI a nekaž ostatním poslední civilizovaná auta.

vana
27. listopadu • 11:54

U té šestnáctistovky bych rád věděl jak je možné že při plném plynu tj. při cca 80 kW výkonu auto zrychluje stejně jako když se motor drží mezi 3-4 tis. a má tedy výkon pouze cca 50-60 kW. Kdo udělal chybu, japonci, autor článku nebo někdo jiný ?

Jouda
27. listopadu • 11:16

No tvl. taková chcíplotina. Dva motory staré jak Přemysl Oráč. Subaru zaspalo dobu ve vývoji motorů. Na ty jejich staré motory není nikdo zvědavej. Příští rok se loučí v Evropě STI, důvod je nesplnění emisí.

27. listopadu • 13:41

A za další dva roky končí všechna malá turba, protože v novém měřicím cyklu najednou hluboce propadnou.

Václav
27. listopadu • 10:26

V impreze jsem už jel a v dané cenové kategorii je to pro pohodoveho řidiče to nejlepší co může mít. Jistě, nemá to zrychlení jako většina předokolek s turbomotory, ale tam kde s nimi jedete do zatáčky 40, tak v impreze to dáte v pohodě 60. A se spotřebou to není až tak špatné. Při svižné a plynulé jízdě je průměr kolem 8,5l. Navíc v zámořských zemích kde se již rok prodává, tak většina řidičů má průměr mezi 7,5 až 8,5 litry.

Kankunen
27. listopadu • 12:00

Jako majitel STI na semislickách ti doporučuji se někdy v těch autech svézt a pak nebudeš žvanit tyto nesmysly. Ovšem jestli vůbec něco poznáš, že.

wolff
27. listopadu • 12:32

A tento článek byl o STI na semislikách?

Kankunen
27. listopadu • 12:47

Reagoval jsem na tuto větu Václava: Jistě, nemá to zrychlení jako většina předokolek s turbomotory, ale tam kde s nimi jedete do zatáčky 40, tak v impreze to dáte v pohodě 60.
Není to pravda, odstředivá síla je stejná pro všechny. Tam kde projede předokolka 40 tak v 60ti by vyletělo ven i STI.

Václav
27. listopadu • 13:02

Nemyslím jízdu zatáčkou na hraně fyziky. Jde o běžné zatáčky, kde tě prostě střízlivý rozum, při běžné jízdě, nutí jet v golfu 40 a myslíš si že větší rychlostí to nejde (věřím, že profík by dal v sti tu zatáčku 70 v pohodě).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kankunen
27. listopadu • 13:31

Václave, tak možná ve F1. A pokud myslíš zatáčku projetou na pohodu, tak na to 4x4 nemá vůbec žádný vliv. Jen si zkus projet zatáčku naplno a pak přidat 5km/hod navíc. Hned zjištíš, že 70 to jde, ale 75 už je o tolik víc, že to prostě nedáš. A navíc to vědomí, že u předokolky, když to přeženeš sundáš jen nohu z plynu, ale u čtyřkolky to tak jednoduché není. Moje STI je napřed nedotáčivé a pak teprve přetáčivé, když to držíš pod plynem a to dá to zabrat to zvládat.

Moik
30. listopadu • 10:41

Každé 4x4 Subaru (ne ten "haldex") je nedotáčivé, když dáš nohu z plynu...pak jde "poslušně" po tečně ven ze zatáčky. Jediná záchrana je přidat plyn. Na to si musí zvyknout..

MAHA
27. listopadu • 16:25

Na to, že jezdíš v STi ti moc nerozumím. Vždť přece viš, že průjezd zatáčkou závisí na mnoha faktorech, třeba hlavně povrch a gumy. Sti je ale zbraň, se kterou musíš umět zacházet :-) , tu bych sem moc netahal. Ale stačí horší aheze, a to, že máš nízko těžiště a permanentní 4X4 tě zatáčkou provede výrazně lépe než předokolka. A pokud se budeme bavit o fyzice, tak ti to mohu nakreslit, proč SUBARU projede zatáčku rychleji než Golf :-)

Václav
27. listopadu • 13:42

Asi se nemůžeme pochopit. Prostě a jednoduše tam kde s golfem jezdím 40, tak si více netroufnu (neříkám že to nejde projet 60 v pohodě) protože autu nevěřím. A s imprezou to dám s klidem. Není to jenom o 4x4 ale i o nižším težišti a kvalitě podvozku. Mně se osobně, kvůli nižšími težišti jezdí lépe a pohodlněji v oktávce na CNG než v 1.4 tsi (rozdíl je i v zadní nápravě).

Kankunen
27. listopadu • 16:46

A já tvrdím, že projet zatáčku 40 a pak 45 je velký rozdíl a pak to jet 60, je rozdíl mezi trabantem a Ferrari. A pro představu se podívej na auto moto und sport a tam je ve slalomu rozdíl 10 km v hodině mezi největším geplem a tím nejlepším.

Stan
28. listopadu • 15:08

A že by s touhle sračkou zajel Christian Manzel okruh, jaký by byl asi čas? Tipuju poslední místo...

Svéd
20. dubna • 18:37

Ty seš fakt idiot ty stane

Zelí
27. listopadu • 16:24

Subaru nemá žádné nižší těžiště. Nesmíš věřit každé ptákovině z prospektu subaru. Každé auto s příčnou zástavbou motoru má nižší těžiště pohonné jednotky jako kterékoli subaru.

MAHA
27. listopadu • 16:30

Nooooo a 24. prosince ti do pelíšku přiletí Ježíšek, viď?!

Kankunen
27. listopadu • 12:02

Psal jsem to Václavovi.

Václav
27. listopadu • 12:38

Neporovnávám závodní styl ježdění. V golfu 1.5 tsi dsg mám "pár" kilometrů najeto a můžu s klidem říci, že oproti impreze je v zatáčkách jednoznačně horší a to nemluvě o ceně. Jasně s manuálem sti se to nedá srovnávat. Ale je nutné uvědomit, že impreza je auto pro běžné každodenní ježdění. A vezmu-li cenu, tak u Oktávky máš 4x4 1.8 tsi ve výbavě style za cenu min. 700 tisíc a když pridáš pár věcí co má impreza executive navíc, tak jsi na 800 tisících.

Marex
27. listopadu • 16:44

Snad nechceš srovnávat podvozek Subaru s něčím, jako má Octa. Shoda je tady pouze v tom, že obě mají označení 4x4 :-D Ono, když dva dělají totéž, není to totéž ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Václav
27. listopadu • 19:39

Neporovnávám. Jen říkám, že jak cenou tak jízdními vlastnosti vychází impreza jako vítěz

tom
27. listopadu • 16:55

A pro me, v cem je ten velky rozdíl v podvozku? Prosim o vysvetleni.

Marex
27. listopadu • 17:09

Zajdi k prodejci Subaru a svez se v tom po nějaké horší cestě, projeď si svižněji pár zatáček a pak si to samé zopakuj s Oktou nebo Superbéčkem s 4x4. Ten rozdíl ve stabilitě, tuhosti, pohodlí a jistotě určitě poznáš a za tu cenu rozhodně stojí. Kdysi jsem taky jezdil koncern, ale Subaru je podvozkově úplně jiný level. Už Levorg měl naprosto špičkový podvozek a je citelně lepší než u mého Legacy IV kombi a když píšou, že tahle Impreza má podvozek ještě lepší než Levorg, tak už to je pro koncern až příliš vysoká laťka.

Moik
30. listopadu • 10:37

Tak Octa je fakt tragedie, ale Focus nebude tak daleko... navíc jestli jsem si všimnul, všechny imprezy jsou nově "haldex"... a já jsem měl Subara vždy kvůli tomu třetímu diferenciálu.

Sir CHerokee
27. listopadu • 10:49

Dobrá volba pro fajnšmekra. Budou to držáky.

Shimi
27. listopadu • 12:17

Sir CHerokee: jestli si pod fajnšmekrem představuješ německého pornoherce z 80. let, tak to potom jo.

Hammunasakra
27. listopadu • 14:37

Máš pozoruhodný znalosti o pornohercích z 80tek :-)Tohle auto si užije každej kdo auta rád = Honza Mička to popsal až nečekaně Proč mu odporuješ?

Peter01
27. listopadu • 10:34

To sú také Urban Legends s tými zákrutami. S Golfom, alebo Focusom s motorom 1,5t budem v zákrute rovnako rýchly, a pri výjazde mu utečiem. Pri nižšej spotrebe a o pár decibelov väčšom komforte...

Marex
27. listopadu • 16:39

Tyhle reakce milovníků oturbených předokolek mě vždycky zaručeně pobaví :-D , protože je mě naprosto jasné, že neměli možnost se v žádném Subaru pořádně svézt. Pak by si totiž uvědomili, že jejich oturbená předokolka to sice na rovině proti té atmosféře rozjede rychleji, ale v první zatáčce musí hodně zvolnit tempo, aby z ní nevyletěli, což se Subaru si tady mohou dovolit o hodně více a pak jsou takový rovinkový sprinteři v točivých okreskách, natož zatáčkách spíše brzdy. Natož pak, když se trochu zhorší klimatické podmínky. A upřímně, zvuk boxeru je také hodně návyková záležitost ;-) Jo, kdyby emisní normy povolili prodej i oturbených motorizací Subaru v Evropě, pak by se citelně smazal i náskok oturbených předokolek na suché rovince a nezbylo by jim pak už nic ;-)

Peter01
27. listopadu • 18:41

Ale omyl. Ono sa to tu predávalo. Ale biedne. Predaje vystrelili o 500% nahor, až keď Subaru prišlo s dieslom. Btw mal som imprezu 2,0i na Slovensku predávanú ako ProSportsLine, predposlednú s bezramovymi oknami. Kolegovia mali Legacy. Prešli na Outbacky s dízlom a áno, ja mám oturbenú predkolku, k 4x4 sa nemodlim a ani ho nepotrebujem.

Hammunasakra
27. listopadu • 14:35

To sú hodně naivní představy = tvý o těch zákrutách :-)Autor to na poměry docela detailně popisuje = začni tim že si to přečteš = a pokračuj reálnou zkouškou. Rozdíl tě ani tak nepřekvapí jako spíš šokuje ;-)

Peter01
27. listopadu • 14:54

S CTR 2004 jazdím kopce a okruhy. Takže celkom dobre viem, koľko toho zvládne predokolka v zákrute.

X
27. listopadu • 22:15

Presne tolko, kolko jej dovolia pneumatiky.

Hammunasakra
27. listopadu • 14:35

To sú hodně naivní představy = tvý o těch zákrutách :-)Autor to na poměry docela detailně popisuje = začni tim že si to přečteš = a pokračuj reálnou zkouškou. Rozdíl tě ani tak nepřekvapí jako spíš šokuje ;-)

()7wwefh)(
27. listopadu • 11:00

Hele, pichni si Golf a Focus do sedaci casti. Clanek nebyl o tom, co si kdejaky hlupak mysli. Nez Golfa, tak to radsi pesky!

Peter01
27. listopadu • 10:26

No tak pardón. Súčasťou auta je aj prevodovka. A jediné cvt ktoré má zmysel je v skútri.

fero
27. listopadu • 9:29

Chvilu som premyslal ci som neurobil chybu Civicom 1.5T ale po nahliadnuti do ceniku a neiktorych testoch som prestal pochybovat :)

Peter01
27. listopadu • 10:58

Nový Civic je skvelý. Len škoda, že mám skoro dva metre...

Peter
27. listopadu • 13:34

Praveze dva metre sa do civicu vojdu, sam mam 195 a ked dam sedacku na podlahu tak je nad hlavou miesta az az. samozrejme nemusi byt sedacka na podlahe aby som sa vosiel.

duan
28. listopadu • 1:17

nemas v civicu problem s prostorem na prave koleno? V novem civicu jsem se byl projet a hrozne mi vadilo to misto kde se mi opiralo prave koleno stredovy tunel/palubku...

Peter01
27. listopadu • 14:49

Veď hej. Ale decká mám vysoké. Ešte na ZŠ a dievča 178, chlapec 193...

fero
27. listopadu • 16:33

len ci ti na ne bude stacit A8 Long :-)

Moik
27. listopadu • 8:47

Jestli je to CVT stále to samé CVT s tlačným řetězem(Audi Ford), pak mně to kazí právě to CVT. Jinak 2.0 boxer je a byl příjemný motor, ten by mi stačil. A pak spotřeba.. Nedokážu si představit, jak by např. 1.2 TSI 81kW jezdilo klidným tempem kopcovitým terénem za 8-9l...(bez 4x4)

qwertz
27. listopadu • 10:43

1.2TSI s lehkou nohou okolo 6L. Dle hmotnosti auta spíše nad.

Lopata na hovno čumí
27. listopadu • 8:28

Kazí mi to celé ty zdechlé motory, pro nějakou babku 70 let.

Svéd
20. dubna • 18:25

kokote nejel si v tom ty golfe 66kw kundo

Sir CHerokee
27. listopadu • 10:47

Jsou to atmosféry, musíš to s tím umět. Více je vytáčet. Výhodou je jejich váha, zvuk a výdrž. A samo rovnoměrná kontrola nad přídělem výkonu.

Takurcite
27. listopadu • 16:49

Vytacet s CVT? Tak jeste, ze jsou ty motory lehke, kdyz jinak je to tlusta berta (4x4 a prave ta CVT) takze to je na stovce sotva za 10 sekund.
Hlavne, ze to ma vytecnej podvozek, az me bude za zatackou predjizdet Oktavka v dehtu, budu se tim moc chlaholit.
#subaristi #fucklogic :D

Pepíno
7. ledna • 11:57

Pokud tu zatáčku zvládne a opravdu vás na rovince předjede, tak v příští zatáčce vás bude zase brzdit. čao

Svéd
20. dubna • 18:28

Nebude tě předjíždět kokta v dechtu to se spolehni mamlásku

+q*edv
28. listopadu • 13:45

Ono cloveka laka ke koupi Subaru uz jen diky vytaceni filckoidniho vykalu, zamorujicicho mistni diskuse mentalnimi zvartky, do nepricetna. :-D

28. listopadu • 7:45

No jo, oktávkáři... rovně jedou jak hovada, ale jak přijde první zatáčka, tak se s tou kraksnou bojí tak, že bych je předjel i na kole.

MAHA
27. listopadu • 18:31

Každý z vozů má jiné nastavení CVT, asi jsi nečetl článek. Což bych se nedivil, takhle reaguje většina lidí co snědli šalamounovo výkal. Vidí CVT a blábolí o skútrech. Mě by zajímalo kolik lidí tady diskutujících má za sebou aspon 25 let za volantem a alespon jeden vůz byl Subaru. Pokud ne je to stejné jako cyklista diskutující s plavcem, kdo dřív vyleze na strom :-)

Stan
28. listopadu • 15:06

Pičovina, výkon a akcelerace mluví za vše, je to zdechlá lemra a můžeš mít třeba podvozek z raly auta a s tímhle motorem z hovna bič neupleteš

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Svéd
20. dubna • 18:31

stan je takovej blb.6e se divím že zvládnul zapnout počítač!!! Nejel si v tom tak nemel kysnou.

tom
27. listopadu • 13:17

Hmotnost? A o kolik?

Peter01
27. listopadu • 10:51

Akože zvuk CVT vytočeného štvorvalca k 5500 ot má byť niečo extra? Pán si robí srandu, však?

Doporučujeme

Články odjinud