me fascinuje na tech elektroautech, pri jejich vaze ta uzka kolecka. to zase budou silnice trpet...
Určitě znáš fyzikální zákony o valivém odporu, že?
Tý foe okamžitě si udělejte rezervaci nebudou! Ty Jurgeni jich vyroběj jen 30 000 za rok, protože na víc nemaj :-D:-D:-D
Chápu rezervace na supersporty kterých se udělá 200 kusů, na "Polo na baterky" to nechápu.
Tak kterej trouba vypláznul 25 klacků za rezervaci za počmáranou VW pixlu z který je vidět úplný hovno, aby mu jí možná za rok dodali? V tom yvlkohradu se fakt pomátli :-D:-D:-D
Ale vždyť je to v podstatě ten samý postup, jaký předvedla Tesla před pár lety u předrezervací tehdy ještě nehotového modelu 3. Tam chtěli zálohu při rezervaci 1000 USD, tedy o něco méně. Z hlediska cen a parametrů tenkrát bylo o Tesle 3 známo zhruba to samé, co teď o téhle VW pixle, takže s tím rezervačním poplatkem jen napodobují ten předchozí postup E. Muska. Tzn. správná odpověď na vaši otázku by mohla být, že zřejmě očekávají vypláznutí 25 klacků za rezervaci od podobných troubů, jací byli ochotní zaplatit 1000 USD za rezervační poplatek za Tesla model 3? ;-)
Trouba? A co je pak nekdo, kdo si nakonfiguruje spalovak, zaplati a pak na nej X mesicu ceka?
Výraz "trouba" použil ve svém dotazu "kuk" a proto byl tento výraz (spolu s jeho dalšími výrazy) přesně citován i v té odpovědi, aby byla pro něj dostatečně srozumitelná.Nicméně asi bude určitý rozdíl mezi člověkem, který si může něco konkrétního individuálně naklikat v konfigurátoru, něco zaplatí a pak to za pár měsíců dostane, protože na to má a ví asi, co chce a co za to dostane. Narozdíl od takového, který jen tak pošle zálohu 1000 USD, aniž by to bylo možné něco konkrétního naklikat v konfigurátoru, a pak pár let čeká, jestli tu nejlevnější slibovanou verzi s neznámou konfigurací vůbec někdy začnou vyrábět (a až pak možná zjistí, že ji nechce a/nebo na ni stejně nemá)?
Asi jsi myslel e-vlkohrad...
Kdybych si vybiral auto za milion tak tohle bych si opravdu nekoupil... Hezké to není, problémy kde to nabít, problémy s dalšími tratemi...
áá pán to už zkusil a dostal záchvat, že nemá přípojku.
tak 111kWh to je na úvod už pěkná porce! Paráda! (byť cena bude asi taky "paráda").Na druhou stranu nechápu, že nárůst kapacity z 48 na 111 kWh (131%) znamená zvýšení dojezdu z 330 na 550 km, tedy jen 67%. Chápu, že baterie něco váží, ale ani váha navíc přece nemůže mít takový vliv...
Nesoulad je v tom, že ta do článku zatoulaná hodnota 111kWh baterie neplatí pro toto ID Neo, ale byla ohlášena pro T7 Bulliho, kam se bez problému vejde, tedy kdyby toho chudáka ve VW asi zase nezařízli :-(Velikosti baterií pro ID Neo jsou cca 48kWh (330km), cca 62kWh(450km) a cca 82kWh (550km).
aha, tak to už dává smysl (na rozdíl od článku)
Až si to koupím, budu u toho onanovat.:-O
Protože jsi prase.
Nereaguj na ně, jsou to idioti. Včetně toho Bureše, ten taky není původní. Pěknou žumpu si tady redakce vytvořila.
Chudáčku, kdybych tě tady nepozoroval delší dobu, tak bych tě politoval, ale dnes už vím co jsi zač a líto mi tě není. Odmítl si rady ohledně tvého zdravotního stavu a necháš se unášet jakousi představou, že ty jsi já, ty jsi JirkaX, ty jsi Michal, ty jsi prostě všechno ostatní jen ne ty sám. Prosím tě už toho nech, nebo si s toho šílenství něco uděláš.
To jsem zase já, možná bude chyba u mne, jsem trochu nemocný a mám dvojí vidění.
a ty ubohý čecháček co krade nicky..
Ity brebto.:-P:-P:-P:-P
To nevadí, ale bude to stát zato.
pro čecháčka stačí..
Takže pro tebe až moc dobrý.
čecháček no, ukradne i nick
Stále tady jen kvičíš jak sele a obviňuješ všechny okolo že tě okradly. Není na čase navštívit odborného lékaře?
Ty už u něj sedíš viď. B-]
Já už jeden exponát mám. Elektrickej Golf z roku 1994. A stačí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.