Již zítra v Česku začne předprodej elektrického VW ID. Máme další fotky prototypu

Fic  |  07. 05. 2019 18:53

Já už jeden exponát mám. Elektrickej Golf z roku 1994. A stačí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 05. 2019 19:53

pro čecháčka stačí..

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  07. 05. 2019 20:14

Takže pro tebe až moc dobrý.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 05. 2019 20:48

čecháček no, ukradne i nick

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  07. 05. 2019 21:01

Stále tady jen kvičíš jak sele a obviňuješ všechny okolo že tě okradly. Není na čase navštívit odborného lékaře?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 05. 2019 15:51

Ty už u něj sedíš viď.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 05. 2019 20:43

Až si to koupím, budu u toho onanovat.

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  07. 05. 2019 20:47

Protože jsi prase.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 05. 2019 20:49

To nevadí, ale bude to stát zato.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 05. 2019 20:49

a ty ubohý čecháček co krade nicky..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 05. 2019 20:50

Ity brebto.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 05. 2019 07:09

Nereaguj na ně, jsou to idioti. Včetně toho Bureše, ten taky není původní. Pěknou žumpu si tady redakce vytvořila.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 05. 2019 08:42

To jsem zase já, možná bude chyba u mne, jsem trochu nemocný a mám dvojí vidění.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  08. 05. 2019 08:57

Chudáčku, kdybych tě tady nepozoroval delší dobu, tak bych tě politoval, ale dnes už vím co jsi zač a líto mi tě není. Odmítl si rady ohledně tvého zdravotního stavu a necháš se unášet jakousi představou, že ty jsi já, ty jsi JirkaX, ty jsi Michal, ty jsi prostě všechno ostatní jen ne ty sám. Prosím tě už toho nech, nebo si s toho šílenství něco uděláš.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 05. 2019 21:00

tak 111kWh to je na úvod už pěkná porce! Paráda! (byť cena bude asi taky "paráda").
Na druhou stranu nechápu, že nárůst kapacity z 48 na 111 kWh (131%) znamená zvýšení dojezdu z 330 na 550 km, tedy jen 67%. Chápu, že baterie něco váží, ale ani váha navíc přece nemůže mít takový vliv...

Odpovědět  |   | 
Pajda  |  07. 05. 2019 23:43

Nesoulad je v tom, že ta do článku zatoulaná hodnota 111kWh baterie neplatí pro toto ID Neo, ale byla ohlášena pro T7 Bulliho, kam se bez problému vejde, tedy kdyby toho chudáka ve VW asi zase nezařízli

Velikosti baterií pro ID Neo jsou cca 48kWh (330km), cca 62kWh(450km) a cca 82kWh (550km).

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 01:10

aha, tak to už dává smysl (na rozdíl od článku)

Odpovědět  |   | 
Karel Pešek  |  08. 05. 2019 14:13

Kdybych si vybiral auto za milion tak tohle bych si opravdu nekoupil... Hezké to není, problémy kde to nabít, problémy s dalšími tratemi...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 05. 2019 16:56

áá pán to už zkusil a dostal záchvat, že nemá přípojku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 05. 2019 15:50

Tak kterej trouba vypláznul 25 klacků za rezervaci za počmáranou VW pixlu z který je vidět úplný hovno, aby mu jí možná za rok dodali? V tom yvlkohradu se fakt pomátli

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 05. 2019 19:04

Asi jsi myslel e-vlkohrad...

Odpovědět  |   | 
logika  |  09. 05. 2019 09:45

Ale vždyť je to v podstatě ten samý postup, jaký předvedla Tesla před pár lety u předrezervací tehdy ještě nehotového modelu 3. Tam chtěli zálohu při rezervaci 1000 USD, tedy o něco méně. Z hlediska cen a parametrů tenkrát bylo o Tesle 3 známo zhruba to samé, co teď o téhle VW pixle, takže s tím rezervačním poplatkem jen napodobují ten předchozí postup E. Muska.
Tzn. správná odpověď na vaši otázku by mohla být, že zřejmě očekávají vypláznutí 25 klacků za rezervaci od podobných troubů, jací byli ochotní zaplatit 1000 USD za rezervační poplatek za Tesla model 3?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 05. 2019 11:45

Trouba? A co je pak nekdo, kdo si nakonfiguruje spalovak, zaplati a pak na nej X mesicu ceka?

Odpovědět  |   | 
logika  |  09. 05. 2019 15:51

Výraz "trouba" použil ve svém dotazu "kuk" a proto byl tento výraz (spolu s jeho dalšími výrazy) přesně citován i v té odpovědi, aby byla pro něj dostatečně srozumitelná.

Nicméně asi bude určitý rozdíl mezi člověkem, který si může něco konkrétního individuálně naklikat v konfigurátoru, něco zaplatí a pak to za pár měsíců dostane, protože na to má a ví asi, co chce a co za to dostane.
Narozdíl od takového, který jen tak pošle zálohu 1000 USD, aniž by to bylo možné něco konkrétního naklikat v konfigurátoru, a pak pár let čeká, jestli tu nejlevnější slibovanou verzi s neznámou konfigurací vůbec někdy začnou vyrábět (a až pak možná zjistí, že ji nechce a/nebo na ni stejně nemá)?

Odpovědět  |   | 
Hloupěj Honza  |  08. 05. 2019 21:43

Chápu rezervace na supersporty kterých se udělá 200 kusů, na "Polo na baterky" to nechápu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 05. 2019 23:21

Tý foe okamžitě si udělejte rezervaci nebudou! Ty Jurgeni jich vyroběj jen 30 000 za rok, protože na víc nemaj

Odpovědět  |   | 
Ota  |  09. 05. 2019 06:52

me fascinuje na tech elektroautech, pri jejich vaze ta uzka kolecka. to zase budou silnice trpet...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  09. 05. 2019 08:36

Určitě znáš fyzikální zákony o valivém odporu, že?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 114 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A