Již jen pět dní do premiéry nového VW Polo. Co všechno o něm zatím víme?

Volkswagen Polo nové generace bude odhalen už 16. června.

Volkswagen oznámil oficiální datum premiéry svého nového zástupce segmentu B - šesté generace Pola. Plachtu v Berlíně strhnou 16. června. K dispozici je sada fotografií maskovaného prototypu, a také videoupoutávka:

Novinka je postavená na platformě MQB A0, na které poprvé vyjel nový Seat Ibiza. Opět podle všeho půjde, s mírnou nadsázkou řečeno, o zmenšený Golf. Jak designově, tak projevem. Golfu by se o pár milimetrů mělo přiblížit i délkou, která překoná čtyři metry. Rozvor zůstane shodný s ibizou, která nabízí 2 564 mm.

Podle spekulací by mělo co do výbavy jít o jedno z nejvyspělejších malých aut. Novinka by totiž v rámci tučné příplatkové výbavy dostat i digitální přístrojový štít, adaptivní tlumiče nebo full LED světlomety, které ale už nabízí třeba Renault Clio.

Volkswagen udrží na trhu starý Tiguan pod názvem Tiguan Limited

Volkswagen udrží na trhu starý Tiguan pod názvem Tiguan Limited

Motorová paleta by žádné překvapení přinést neměla. Možná se však nedočkáme atmosférických motorů. Od základu bude k dispozici přeplňovaný litrový tříválec v několika variantách. Vyšší výkon nabídne čtyřválec 1.5 TSI Evo a pro zájemce o pohon na CNG je potvrzena i varianta 1.0 TGI. Diesely by měla zastoupit známá jednotka 1.6 TDI.

Po zmíněné premiéře se první vozy nejspíš dostanou k zákazníkům do konce letošního roku. Vyrobeny budou ve španělském závodu v Navaře.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii testovacího prototypu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků