Jiří Bartoška si vybral Audi Q7

Jiří Bartoška si vybral Audi Q7
Charismatický herec Jiří Bartoška, v posledních letech navíc vystupující také v roli prezidenta karlovarského filmového festivalu, rozšířil řady nových majitelů prestižního SUV Audi Q7. Z rukou generálního ředitele společnosti Import Volkswagen Group Rudolfa Javurka a vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzal klíče od Audi Q7 v barvě šedé metalízy.
 
„Q sedmička mi padla do oka během letošního karlovarského festivalu, kdy jsem si ji mohl poprvé vyzkoušet,“ říká Jiří Bartoška. „Modely Audi, které se ujaly role oficiálního vozu festivalu, tam na mne udělaly velký dojem a musím říct, že jsme z nich byli doslova nadšení. Díky velké flotile probíhala doprava v klidu a pohodě a ´audiny´ – vedle q-sedmiček hlavně šestilitrové limuzíny A8 Long – tam působily skutečně impozantně.“
 
Herec přiznává, že si Audi Q7 vybral hlavně kvůli jeho velikosti. „Jsme velká rodina a velké auto se nám hodí,“ vysvětluje. „Hlavně velké ´zimní´ auto, které všude projede. Bez problémů se mi tam vejde i golfový vozík a bagy, což je dokonalé.“
 
Jiří Bartoška ročně ujede kolem padesáti tisíc kilometrů, takže oceňuje úsporný a silný vznětový šestiválec v jeho novém voze. „Až dosud jsem jezdil na benzin, ale přednosti dieselu mne přesvědčily.“
 
Audi Q7 uvedl dovozce na trh letos na jaře a do dnešního dne se pro něj rozhodlo již 543 zájemců. Největší model ingolstadtské značky u nás získal již dvě významná ocenění - vítězství v kategorii terénních automobilů v anketě Best Cars - Nejlepší auta roku 2006, kterou vyhlašuje časopis auto motor a sport a vítězství v anketě čtenářů časopisu 4x4 AUTOMAGAZÍN.
 
Audi Q7 je nejdelším vozem ve své kategorii. Jedná se luxusní sportovně-užitkový vůz typu SUV, který poslouží stejně dobře na silnici, jako v terénu, a zároveň poskytuje mimořádný komfort řidiči i cestujícím. Prostorný interiér umožňuje 28 různých variant uspořádání a může pojmout až sedm osob ve třech řadách sedadel.
 
Výrazně formované křivky karoserie propůjčují vozu dynamický vzhled a zároveň výborné aerodynamické vlastnosti. Podvozek vyniká osvědčenou kvalitou ostatních modelů Audi s pohonem quattro, navíc (v případě na přání dodávaného adaptivního pneumatického pérování) umožňuje změnu světlé výšky v rozsahu 180 až 240 mm, což je užitečné zejména v terénu. Zákazníci mohou zatím volit ze dvou motorů, a to z výkonného vidlicového zážehového osmiválce o objemu 4,2 litru nebo třílitrového vznětového šestiválce, poskytujícího pozoruhodný točivý moment až 500 Nm.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 1,8
Rok výroby: 1998
Stav: 153 237 km
Cena: 40 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 155 197 km
Cena: 590 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 950 km
Cena: 174 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 630 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků