Jiří Bartoška si vybral Audi Q7

Charismatický herec Jiří Bartoška, v posledních letech navíc vystupující také v roli prezidenta karlovarského filmového festivalu, rozšířil řady nových majitelů prestižního SUV Audi Q7. Z rukou generálního ředitele společnosti Import Volkswagen Group Rudolfa Javurka a vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzal klíče od Audi Q7 v barvě šedé metalízy.
 
„Q sedmička mi padla do oka během letošního karlovarského festivalu, kdy jsem si ji mohl poprvé vyzkoušet,“ říká Jiří Bartoška. „Modely Audi, které se ujaly role oficiálního vozu festivalu, tam na mne udělaly velký dojem a musím říct, že jsme z nich byli doslova nadšení. Díky velké flotile probíhala doprava v klidu a pohodě a ´audiny´ – vedle q-sedmiček hlavně šestilitrové limuzíny A8 Long – tam působily skutečně impozantně.“
 
Herec přiznává, že si Audi Q7 vybral hlavně kvůli jeho velikosti. „Jsme velká rodina a velké auto se nám hodí,“ vysvětluje. „Hlavně velké ´zimní´ auto, které všude projede. Bez problémů se mi tam vejde i golfový vozík a bagy, což je dokonalé.“
 
Jiří Bartoška ročně ujede kolem padesáti tisíc kilometrů, takže oceňuje úsporný a silný vznětový šestiválec v jeho novém voze. „Až dosud jsem jezdil na benzin, ale přednosti dieselu mne přesvědčily.“
 
Audi Q7 uvedl dovozce na trh letos na jaře a do dnešního dne se pro něj rozhodlo již 543 zájemců. Největší model ingolstadtské značky u nás získal již dvě významná ocenění - vítězství v kategorii terénních automobilů v anketě Best Cars - Nejlepší auta roku 2006, kterou vyhlašuje časopis auto motor a sport a vítězství v anketě čtenářů časopisu 4x4 AUTOMAGAZÍN.
 
Audi Q7 je nejdelším vozem ve své kategorii. Jedná se luxusní sportovně-užitkový vůz typu SUV, který poslouží stejně dobře na silnici, jako v terénu, a zároveň poskytuje mimořádný komfort řidiči i cestujícím. Prostorný interiér umožňuje 28 různých variant uspořádání a může pojmout až sedm osob ve třech řadách sedadel.
 
Výrazně formované křivky karoserie propůjčují vozu dynamický vzhled a zároveň výborné aerodynamické vlastnosti. Podvozek vyniká osvědčenou kvalitou ostatních modelů Audi s pohonem quattro, navíc (v případě na přání dodávaného adaptivního pneumatického pérování) umožňuje změnu světlé výšky v rozsahu 180 až 240 mm, což je užitečné zejména v terénu. Zákazníci mohou zatím volit ze dvou motorů, a to z výkonného vidlicového zážehového osmiválce o objemu 4,2 litru nebo třílitrového vznětového šestiválce, poskytujícího pozoruhodný točivý moment až 500 Nm.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků