Borgward poutá na koncept pro Frankfurt. Hraje na sportovní notu

Borgward poutá na koncept pro Frankfurt. Hraje na sportovní notu

Možná si vzpomenete na německou automobilku Borgward, která se po desítkách let do svého bankrotu v 60. letech minulého století vrátila zpět na scénu. Nový čínský majitel, společnost Beiqi Foton Motor Co., se po představeném SUV BX7 a jeho elektrické variantě BXi7 zaměřila i na jiné segmenty a jak to podle první zveřejněné fotky vypadá, Borgward hodlá zahrát na sportovní notu.

Čínský Borgward BXi7 je elektrické SUV, které se bude vyrábět v Německu

Čínský Borgward BXi7 je elektrické SUV, které se bude vyrábět v Německu

K dispozici je prozatím jen tato jediná fotografie. Kdo zná historii automobilky Borgward, tomu bude silueta představovaného konceptu povědomá. Koncept nese jasné odkazy na Borgward Isabella, vyráběného v letech 1954 a 1961. Do dnešního dne jde o nejúspěšnější vyráběný model, takže paralela by tu byla.

Isabella vznikla v mnoha karosářských provedeních a kromě sedanu, kabrioletu a kombi vznikl i pickup. Podle obrázku není možné určit, o jakou karoserii se jedná v tomto případě, ale s největší pravděpodobností půjde o kupé.

Pět ikon od značky Lotus: Na tuto skvělou minulost teď navážou Číňané

Pět ikon od značky Lotus: Na tuto skvělou minulost teď navážou Číňané

Světová premiéra vozu se dá očekávat na zářijovém domácím autosalonu ve Frankfurtu a proslýchá se, že by mohlo jít o elektromobil.

Zbrusu nová továrna v Brémách by měla své brány otevřít v roce 2018 a její výrobní kapacita má dosáhnout 50 tisíc vozů ročně. Výše uvedené SUV BX7 je společně s menšími BX5 určeno výhradně pro tamější trh, kde majitelé chtějí do konce roku 2017 otevřít na dvě stovky showroomů. 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků