Jezdíme v stále dražších ojetinách. Nahrávají nám samotné banky

68 komentářů

david88
26. února • 20:23

Taky jsem si všiml, že jsou ojetiny o něco dražší. Nakonec jsem si proto musel na automobil půjčit. Na https://www.duofinance.cz/auto-na-uver-nebo-leasing... jsem četl jaký způsob financování je nejlepší a leasing mi vyšel jako jasná volba.

Jana
31. prosince • 1:29

Máte nějaké zkušenosti s tímto? Slyšela jsem chválu, ale chci radši porovnat. Díky! www.vanscentre.com/osobni-vozy/osobni

Vajíčko
3. října • 13:21

Platy se moc nezměnily a na hypotéku spousta lidí nedosáhne (není čím ručit + nejsou tak ohromné příjmy na pořízení bytu). Takže je spousta lidí v pronájmu a peníze, který jim tím pádem zbývají, dávají do aut a spotřebního zboží. Jednoduchá matematika.

Karolína
7. října • 14:03

..... no zase jsou i lidi, kterejm už tolik peněz nezbyde, a proto se rádi spokojí se slušnou ojetinou z bazaru. A to je dobře, že to tak funguje. Takže souhlasím, matematika (a neviditelná ruka trhu) je i v tomto případě v pořádku ;)

Eman
12. září • 9:21

Je ojetina a ojetina. Ojetinu s nájezdem pár kilometrů považuju za fungl nové auto

Spěváček
5. září • 11:40

Pardon, a včem že je problém? Že si za poctivě vydělaný prachy můžem koupit dražší auta? To je k smíchu, ne?

Jakub
6. září • 13:32

Taky nevím. Problem nevidím. To je trh, živelný trh. Můžu si koupit na co mám, s ohledem na nabídku. Víc za tim není.

Čapoun
3. září • 11:01

No jako proč bychom nejezdil v dražších ojetých autech, když i ojetiny (dva, tři roky starý) jsou prakticky jako nový a hlavně si je můžeme dovolit. Funglovku jako Q7, Q5, ... si těžko můžu koupit novou z výrobní linky... na to normální člověk prostě nemá

Zdenina
8. října • 17:05

ještě že máme ty autobazary :-P;-)

Hostan
28. dubna • 19:14

Rád bych koupil nějaké nové pěkné auto. Zdá se, že zde diskutují znalci. Poradíte? Mělo by být větší či velké, nejraději pro 7 osob, s karoserii bez šikmé střechy dozadu a s vodorovně půlenými zadními dveřmi. Potřebuji aby se na spodní díl dveří dalo sednout. Motor na benzin, počet válců větší než 4, objem od 3000ccm, pohon 4x4, automat. Před pár lety byla s těmito parametry slušná nabídka. Dnes se mi nedaří takové auto najít. Hledal jsem u všech zde zavedených značek. Evropští výrobci taková auta vyrábějí, ale zdá se, že ne pro Evropu.

Marty
29. dubna • 15:46

si kupte ameriku, Dodge a Cadillac a Jeep tu maj ofiko zastoupení a co není ofiko se dá dovézt individuálně....No problem

expat
28. dubna • 23:17

X5

Jedna Bedna
28. dubna • 22:11

Taková auta na našem trhu jsou. GLS, Touareg, X5. ale připravte si 2,5 míče.
Nebo SQ7, která zas naskočí od října do prodeje, ale za 3,5 a nafta

Milky
16. září • 8:48

Nebo auto bazarové, bude levnější

Zeman
18. září • 10:19

...levnější a asi i lepší (bude mít vychytané mouchy)

Jedna Bedna
28. dubna • 22:13

Tedy akorát že mimo X5 si sednete na nárazník, ne na spodní díl dveří. Ale to snad zvládnete.;-)

JirkaX
28. dubna • 20:06

Kup si Škodofku TDÍ v čipu a na hlínách a budeš tady uznávaný jako odborník na auta.

Jarmilek
28. dubna • 19:20

Tvé požadavky jsou tak individuální, že by to šlo přirovnat k hodinkám s vodotryskem. Takže dovoz z USA, ne?

Jedna Bedna
28. dubna • 22:15

To bych netvrdil. MB, BMW a VW velké benzíny v nabídce SUV pro EU/CZ mají.

mpolan
29. dubna • 8:24

Ale nesplňují to ostatní. Jo, když si člověk navymýšlí nesmysl, pak se nemůže divit, že nic nekoupí. Ale spíš si prostě vymyslel jen něco, aby si odůvodnil, že na nové auto zkrátka nemá.

Eurohujer
28. dubna • 16:07

Hehe, musim se vzdycky smat kdyz si vesnickej balik koupi bavoraka nebo audinu za desetinu puvodni ceny a pak se pri prvnim servisu ci problemu podivuje ze oprava stoji stejne jako ta ojetina sama.

Marex
29. dubna • 0:38

Oni mnohdy nemají ani na základní spotřebák, jako jsou pneumatiky, natož pak na nějaké opravy :-D

...
30. dubna • 20:33

Jako správný vesnický balík, jsem si koupil E46 328i a nechal jsem udělat generálku podvozku, detaling laku a interiéru, vyměnil všechny náplně, nové pneu a nějaké drobnosti a pořád jsem pod cenou Fabie.

Sráthujera
28. dubna • 16:45

No a co když má někdo i u ojetého auta na značkový servis hujer? Jedině metelesku blesku hujer co?

JirkaX
28. dubna • 16:40

A co kupuje městský balik?

JirkaX
28. dubna • 20:04

Ty v tvém věku dostaneš od maminky auto na klíček.

Lakatoš
28. dubna • 16:21

More, to jsou nejlepší auta!

OnlyTruth
28. dubna • 14:23

je to ajtak smutne, ze my sme len smetisko zapadnych krajin, nemalo by sa zvysovat % drahych ojetin ale skor kupovat auta nove na ktore mame a nehrat sa na neviem akych frajerov ... v jednej statistike bolo pisane, ze nemec si kupi priemerne za cenu 6 mesacneho platu auto (priklad, clovek v nemecku s platom 2000 mesacne si kupi nejaku daciu, kdezto u nas si kupuju MB/BMW/Audi) .. ale u nas je to 70-80 mesacny plat a potom nema nikto ani na chlieb aby sa ukazovali .. je to v podla vas poriadku? .. a aby ste ma nechapali zle, ja stare auta milujem ale v pripadoch veternaov alebo nejakych projectov (track ,drift, drag to je jedno) a nie stare polorozpadnute auta, ktore nemaju ani oriadny servis a u nas to pokracuje dalej, lebo ludia usetria na servise ked ho vobec nespravia - vsak to sa neda vidiet najprv na vonok ibac nech je pekne nalestene :-D :-(

Eurohujer
28. dubna • 16:10

kup si skodovku za 4000 mesicne na operak, nemusis delat frajera ve dvacet let starym nemeckym krapu kterej te za rok vyjde na opravach jako operak na tri skodovky.

Masorad
29. dubna • 22:45

Ale ja nechci novou skodovku. Chci svuj starej nemeckej krap, protoze se mi libi a nepotrebuji delat frajera. Uznavam, jdu trochu vic do extremu, ale rozhodne bych si spis koupil treba 5 letyho Passata, Superba, nebo A6 misto nejake nove Octavky, nebo Fabie, kdybych uz mel byt trochu racionalnejsi. Ted ale jezdim ve 20 let stare i kdyz neekologicke kare misto toho abych za tu dobu jezdil dalsi nova auta za ktere bych dal mimochodem mnohem vic penez nez za uz tak docela drahej servis a provozni naklady. Vyroba tech novych aut by byla urcite mnohem mene ekologicka.

Ota
30. dubna • 8:56

mel jsem to ted tak stejne ., bud 2 roky staryho passata z DasWelt nebo novou octu za stejnej peniz … vzal jsem tu oktu :-P

Kamil
9. září • 10:21

Jj, oktávie je super a zajetá snad lepší, než nová

Masorad
30. dubna • 10:03

Co kdybys nemel na novou octu, nebo proste nechtel kupovat nic drazsiho a jezdil delsi trasy, ale ne moc casto... spis jenom vylety a podobne. Proste auto pro radost. Koupil by sis novou fabku, nebo napr. starsi A6 s vybavou a prijemnym motorem?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MOJE JMÉNO
11. září • 9:43

jednoznačně novou fabku

Zimmermann
23. září • 13:12

Jednoznačně ojeté bmw, já konkrétně vybral v mototechně 530 xDrive Combi v dieselu

Horák
9. října • 17:51

Já mám to samé, M-Paket s automatem. Rok 2016 a prodloužená záruka. Byl jsem v AAA a počkal jsem si na slevu týdne při platbě na úvěr, to dělalo snových 100 tisíc.

...
30. dubna • 20:29

Jednoznačně A6, ale já mám na takovou radost E46 328i.

Masorad
30. dubna • 9:56

Proc ne. Kazdej podle sveho :)

JirkaX
28. dubna • 20:20

Škodovku si zdravý člověk nekoupí, ale může ji nafasovat v práci a to má potom smůlu.

moje jméno
29. dubna • 14:52

Kdybych Škodovku neměl jako služební, rozhodně bych se o ni zajímal na prvním místě. Specifikuj JirkoX, jakou že to mám smůlu. Jsem zvědavej co vyplodíš za perlu. Já jsem totiž velmi spokojený.

Kamil
9. září • 10:16

V garáži máme služebního rapida a soukromou oktávu koupenou ve třiáčkách a je s ní paradoxně míň starostí než s tím novým rapidem :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anton Špaček
13. září • 8:44

Mám to úplně stejně, četl jsem ten příspěvek dvakrát, jestli jsem to psal já :-D Takže se pod to touto cestou podepisuju :-D

Lukylůk
11. září • 8:06

tak tak

LOL
28. dubna • 17:41

operák je pro socky, které si nedokážou spočítat, kolik na tom prodělají.

JirkaX
28. dubna • 18:45

Tady se člověk dočte hloupostí.

JirkaX
28. dubna • 20:01

Hlavně kvůli tobě, imitátore.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
28. dubna • 20:46

Imitovat hotentota jako jsi ty? Tak to nemohu sloužit, na to nemám. To by vyžadovalo opravdu vyjímečný talent. :-)

JirkaX
28. dubna • 20:55

Copak dostal si po zadečku od maminky? asi si měl dostat víc aby to zabralo.

JirkaX
28. dubna • 21:03

"dostal si, asi si" První lekce tvé hotentotštiny?

JirkaX
28. dubna • 21:10

Nemáš už náhodou spát? zítra tě čeká škola, tak šup do postele.

JirkaX
28. dubna • 21:13

Na začátku věty se píše velké písmeno, tak snad ta škola čeká na tebe. ;-)

JirkaX
28. dubna • 20:33

:-D

kErb
28. dubna • 18:43

Tak spis neni pro socky co pocitaji kazdou korunu ne? :)

petr r. (petrumr)
28. dubna • 18:55

oni neumí počítat.:-)

Masorad
28. dubna • 15:02

Ja vydelavam 150k mesicne a mam 20 leteho nadherneho bawora s benzinovou V8, ktereho za nemale prachy opecovavam. Nejakou levnou moderni plecku nechci ani nahodou, protoze bych z toho nemel zasnou radost a na delsi cestu bych s tim nechtel jet uz vubec.

OnlyTruth
30. dubna • 16:20

lenze nezabudaj ja som hovoril, ze stare auta mam rad , ak mas peknu 740i v 100percentom stave tak preco nie .. ale ked to mas polorozpadnute a nemenis olej lebo je drahy tak potom to uz je druha vec a s tou nesuhlasim

JK
28. dubna • 15:43

Absolutní souhlas. Raději bych viděl cesty plné opečovávaných starších modelů s nějakou přidanou hodnotou, než většinu nové produkce z nižší střední - tam by se měla nastavit eko daň za hyzdění veřejného prostoru.

mpolan
29. dubna • 8:22

Starší modely s přidanou hodnotou mají tu hodnotu právě kvůli tomu, že jsou vzácné a není jich na silnicích mnoho.
Ale chtít plné silnice starých vraků jen kvůli nějaké hloupé nostalgii zavání duševní nedostatečností pisatele.

JK
29. dubna • 9:01

Vytvořil jste si vlastní definici přidané hodnoty. Přidal nostalgii a ze všeho pro jistotu udělal vraky, aby to v závěru příspěvku mělo patřičnou gradaci. Tak snad už je lépe. ;-)

Mirek
28. dubna • 18:17

Nechápu výraz starší model s přidanou hodnotou. Můžeš mi to blíže vysvětlit? To by mělo smysl tak snad jedině u veteránů, ale těch bych plné cesty vidět opravdu nechtěl. To by bylo plno čmoudů, smradu, smrtelných nehod....

Vasek
2. května • 8:11

Mohl bych si dovolit nove auto, ale není to pro me priorita. Nechci na svych par soukromych km platit drahe pojištění a kryt velky pokles ceny. Takze mam 8 let stary benzinovy dvoulitr s Euro5 a nemyslim si, ze by to zatezovalo zivotni prostredi vyrazne vice nez nova auta. Vzhledem k neprimemu vstrikovani to spise bude v nekterych směrech lepsi.

Bivoj
29. dubna • 8:50

Mirku, opakovane jste hloupy az to boli. Obavam se, ze smrtelna nehoda se stala kdyz jste se narodil. Ale je to jen muj soukromy nazor. Kupte si prosim miniaturni fungl novou plastovou splku od nanuku a nepruzujte mezi ridici, jste pro smich.

JK
28. dubna • 19:56

Přidaná hodnota může být estetická, technologická,... Starší auto nutně neznamená 100let. Za starší se dnes považují i 5 let a více. Navíc se mezi nimi za podobný peníz dá najít mnohem zajímavější, bezpečnější a někdy i ekologičtější model, než fungl nová Fábie, nebo Duster. S přibývajícím věkem se ty nůžky samozřejmě více a více rozevírají, ale nové vždy neznamená lepší a naopak. Navíc, když bude člověk blb, tak se zabije v čemkoli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Čaroděj
6. září • 9:55

Souhlasím, nové vždy neznamená lepší. Pro mě možná i naopak - to starší je prověřené, otestované, jak tu někdo psal (to mě pobavilo: jako ženská)). Při výběru si člověk pozorně pročte servisní knížku, auto si projede, tak si myslim, že nemůže šlápnout vedle, navíc ve velkém bazaru jako např. 3A už vůbec ne

Mirek
28. dubna • 20:52

Za starší auta, vzhledem k prvnímu příspěvku v tomto vláknu, rozhodně nejde považovat auto staré 5 let. Estetické cítění je subjektivní záležitost a nejde to zobecňovat. Co se líbilo kdysi, nemusí se líbit dnes, ale člověk ocení krásu historických "věcí". A zdaleka ne vše, co se vyrobilo, má nějakou slušnou estetickou hodnotu a platí to pro minulost i současnost. Hodnota technologická, na to se může člověk dívat jen v průběhu času, jak v čase postupoval vývoj daného objektu, ale technologicky na výši rozhodně nebude, jedině pro dobu svého vzniku.
Ano, zabije se v čemkoliv, ale v rychlosti málo přesahující povolenou rychlost v obci? To snad nemyslíš vážně.

Mirek
28. dubna • 19:12

Jestli si někdo myslí, že stará, starší auta jsou bezpečná, tak nejsou a ekologická již vůbec ne.
Tahle nehoda veteránu byla v dost nízké rychlosti, zavinil to řidič veteránu, který byl po nehodě ochrnutý na dolní končetiny a měl částečně ochrnuté i ruce.
http://www.hasici.tv/clanek/dopravni-nehoda-ve... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Masorad
29. dubna • 22:47

O kolik ekologictejsi je vyroba 5 novych aut misto udrzovani jednoho stareho?

LOL
28. dubna • 17:40

a jaká je realita? Prorezlé čoudící vrány, které regulérní STK neprojdou...

Doporučujeme

Články odjinud