Taky jsem si všiml, že jsou ojetiny o něco dražší. Nakonec jsem si proto musel na automobil půjčit. Na https://www.duofinance.cz/auto-na-uver-nebo-leasing... jsem četl jaký způsob financování je nejlepší a leasing mi vyšel jako jasná volba.
Máte nějaké zkušenosti s tímto? Slyšela jsem chválu, ale chci radši porovnat. Díky! www.vanscentre.com/osobni-vozy/osobni
Platy se moc nezměnily a na hypotéku spousta lidí nedosáhne (není čím ručit + nejsou tak ohromné příjmy na pořízení bytu). Takže je spousta lidí v pronájmu a peníze, který jim tím pádem zbývají, dávají do aut a spotřebního zboží. Jednoduchá matematika.
..... no zase jsou i lidi, kterejm už tolik peněz nezbyde, a proto se rádi spokojí se slušnou ojetinou z bazaru. A to je dobře, že to tak funguje. Takže souhlasím, matematika (a neviditelná ruka trhu) je i v tomto případě v pořádku ;)
Je ojetina a ojetina. Ojetinu s nájezdem pár kilometrů považuju za fungl nové auto
Pardon, a včem že je problém? Že si za poctivě vydělaný prachy můžem koupit dražší auta? To je k smíchu, ne?
Taky nevím. Problem nevidím. To je trh, živelný trh. Můžu si koupit na co mám, s ohledem na nabídku. Víc za tim není.
No jako proč bychom nejezdil v dražších ojetých autech, když i ojetiny (dva, tři roky starý) jsou prakticky jako nový a hlavně si je můžeme dovolit. Funglovku jako Q7, Q5, ... si těžko můžu koupit novou z výrobní linky... na to normální člověk prostě nemá
ještě že máme ty autobazary :-P;-)
Rád bych koupil nějaké nové pěkné auto. Zdá se, že zde diskutují znalci. Poradíte? Mělo by být větší či velké, nejraději pro 7 osob, s karoserii bez šikmé střechy dozadu a s vodorovně půlenými zadními dveřmi. Potřebuji aby se na spodní díl dveří dalo sednout. Motor na benzin, počet válců větší než 4, objem od 3000ccm, pohon 4x4, automat. Před pár lety byla s těmito parametry slušná nabídka. Dnes se mi nedaří takové auto najít. Hledal jsem u všech zde zavedených značek. Evropští výrobci taková auta vyrábějí, ale zdá se, že ne pro Evropu.
si kupte ameriku, Dodge a Cadillac a Jeep tu maj ofiko zastoupení a co není ofiko se dá dovézt individuálně....No problem
X5
Taková auta na našem trhu jsou. GLS, Touareg, X5. ale připravte si 2,5 míče.Nebo SQ7, která zas naskočí od října do prodeje, ale za 3,5 a nafta
Nebo auto bazarové, bude levnější
...levnější a asi i lepší (bude mít vychytané mouchy)
Tedy akorát že mimo X5 si sednete na nárazník, ne na spodní díl dveří. Ale to snad zvládnete.;-)
Kup si Škodofku TDÍ v čipu a na hlínách a budeš tady uznávaný jako odborník na auta.
Tvé požadavky jsou tak individuální, že by to šlo přirovnat k hodinkám s vodotryskem. Takže dovoz z USA, ne?
To bych netvrdil. MB, BMW a VW velké benzíny v nabídce SUV pro EU/CZ mají.
Ale nesplňují to ostatní. Jo, když si člověk navymýšlí nesmysl, pak se nemůže divit, že nic nekoupí. Ale spíš si prostě vymyslel jen něco, aby si odůvodnil, že na nové auto zkrátka nemá.
Hehe, musim se vzdycky smat kdyz si vesnickej balik koupi bavoraka nebo audinu za desetinu puvodni ceny a pak se pri prvnim servisu ci problemu podivuje ze oprava stoji stejne jako ta ojetina sama.
Oni mnohdy nemají ani na základní spotřebák, jako jsou pneumatiky, natož pak na nějaké opravy :-D
Jako správný vesnický balík, jsem si koupil E46 328i a nechal jsem udělat generálku podvozku, detaling laku a interiéru, vyměnil všechny náplně, nové pneu a nějaké drobnosti a pořád jsem pod cenou Fabie.
No a co když má někdo i u ojetého auta na značkový servis hujer? Jedině metelesku blesku hujer co?
A co kupuje městský balik?
Ty v tvém věku dostaneš od maminky auto na klíček.
More, to jsou nejlepší auta!
je to ajtak smutne, ze my sme len smetisko zapadnych krajin, nemalo by sa zvysovat % drahych ojetin ale skor kupovat auta nove na ktore mame a nehrat sa na neviem akych frajerov ... v jednej statistike bolo pisane, ze nemec si kupi priemerne za cenu 6 mesacneho platu auto (priklad, clovek v nemecku s platom 2000 mesacne si kupi nejaku daciu, kdezto u nas si kupuju MB/BMW/Audi) .. ale u nas je to 70-80 mesacny plat a potom nema nikto ani na chlieb aby sa ukazovali .. je to v podla vas poriadku? .. a aby ste ma nechapali zle, ja stare auta milujem ale v pripadoch veternaov alebo nejakych projectov (track ,drift, drag to je jedno) a nie stare polorozpadnute auta, ktore nemaju ani oriadny servis a u nas to pokracuje dalej, lebo ludia usetria na servise ked ho vobec nespravia - vsak to sa neda vidiet najprv na vonok ibac nech je pekne nalestene :-D :-(
kup si skodovku za 4000 mesicne na operak, nemusis delat frajera ve dvacet let starym nemeckym krapu kterej te za rok vyjde na opravach jako operak na tri skodovky.
Ale ja nechci novou skodovku. Chci svuj starej nemeckej krap, protoze se mi libi a nepotrebuji delat frajera. Uznavam, jdu trochu vic do extremu, ale rozhodne bych si spis koupil treba 5 letyho Passata, Superba, nebo A6 misto nejake nove Octavky, nebo Fabie, kdybych uz mel byt trochu racionalnejsi. Ted ale jezdim ve 20 let stare i kdyz neekologicke kare misto toho abych za tu dobu jezdil dalsi nova auta za ktere bych dal mimochodem mnohem vic penez nez za uz tak docela drahej servis a provozni naklady. Vyroba tech novych aut by byla urcite mnohem mene ekologicka.
mel jsem to ted tak stejne ., bud 2 roky staryho passata z DasWelt nebo novou octu za stejnej peniz … vzal jsem tu oktu :-P
Jj, oktávie je super a zajetá snad lepší, než nová
Co kdybys nemel na novou octu, nebo proste nechtel kupovat nic drazsiho a jezdil delsi trasy, ale ne moc casto... spis jenom vylety a podobne. Proste auto pro radost. Koupil by sis novou fabku, nebo napr. starsi A6 s vybavou a prijemnym motorem?
jednoznačně novou fabku
Jednoznačně ojeté bmw, já konkrétně vybral v mototechně 530 xDrive Combi v dieselu
Já mám to samé, M-Paket s automatem. Rok 2016 a prodloužená záruka. Byl jsem v AAA a počkal jsem si na slevu týdne při platbě na úvěr, to dělalo snových 100 tisíc.
Jednoznačně A6, ale já mám na takovou radost E46 328i.
Proc ne. Kazdej podle sveho :)
Škodovku si zdravý člověk nekoupí, ale může ji nafasovat v práci a to má potom smůlu.
Kdybych Škodovku neměl jako služební, rozhodně bych se o ni zajímal na prvním místě. Specifikuj JirkoX, jakou že to mám smůlu. Jsem zvědavej co vyplodíš za perlu. Já jsem totiž velmi spokojený.
V garáži máme služebního rapida a soukromou oktávu koupenou ve třiáčkách a je s ní paradoxně míň starostí než s tím novým rapidem :D
Mám to úplně stejně, četl jsem ten příspěvek dvakrát, jestli jsem to psal já :-D Takže se pod to touto cestou podepisuju :-D
tak tak
operák je pro socky, které si nedokážou spočítat, kolik na tom prodělají.
Tady se člověk dočte hloupostí.
Hlavně kvůli tobě, imitátore.
Imitovat hotentota jako jsi ty? Tak to nemohu sloužit, na to nemám. To by vyžadovalo opravdu vyjímečný talent. :-)
Copak dostal si po zadečku od maminky? asi si měl dostat víc aby to zabralo.
"dostal si, asi si" První lekce tvé hotentotštiny?
Nemáš už náhodou spát? zítra tě čeká škola, tak šup do postele.
Na začátku věty se píše velké písmeno, tak snad ta škola čeká na tebe. ;-)
:-D
Tak spis neni pro socky co pocitaji kazdou korunu ne? :)
oni neumí počítat.:-)
Ja vydelavam 150k mesicne a mam 20 leteho nadherneho bawora s benzinovou V8, ktereho za nemale prachy opecovavam. Nejakou levnou moderni plecku nechci ani nahodou, protoze bych z toho nemel zasnou radost a na delsi cestu bych s tim nechtel jet uz vubec.
lenze nezabudaj ja som hovoril, ze stare auta mam rad , ak mas peknu 740i v 100percentom stave tak preco nie .. ale ked to mas polorozpadnute a nemenis olej lebo je drahy tak potom to uz je druha vec a s tou nesuhlasim
Absolutní souhlas. Raději bych viděl cesty plné opečovávaných starších modelů s nějakou přidanou hodnotou, než většinu nové produkce z nižší střední - tam by se měla nastavit eko daň za hyzdění veřejného prostoru.
Starší modely s přidanou hodnotou mají tu hodnotu právě kvůli tomu, že jsou vzácné a není jich na silnicích mnoho. Ale chtít plné silnice starých vraků jen kvůli nějaké hloupé nostalgii zavání duševní nedostatečností pisatele.
Vytvořil jste si vlastní definici přidané hodnoty. Přidal nostalgii a ze všeho pro jistotu udělal vraky, aby to v závěru příspěvku mělo patřičnou gradaci. Tak snad už je lépe. ;-)
Nechápu výraz starší model s přidanou hodnotou. Můžeš mi to blíže vysvětlit? To by mělo smysl tak snad jedině u veteránů, ale těch bych plné cesty vidět opravdu nechtěl. To by bylo plno čmoudů, smradu, smrtelných nehod....
Mohl bych si dovolit nove auto, ale není to pro me priorita. Nechci na svych par soukromych km platit drahe pojištění a kryt velky pokles ceny. Takze mam 8 let stary benzinovy dvoulitr s Euro5 a nemyslim si, ze by to zatezovalo zivotni prostredi vyrazne vice nez nova auta. Vzhledem k neprimemu vstrikovani to spise bude v nekterych směrech lepsi.
Mirku, opakovane jste hloupy az to boli. Obavam se, ze smrtelna nehoda se stala kdyz jste se narodil. Ale je to jen muj soukromy nazor. Kupte si prosim miniaturni fungl novou plastovou splku od nanuku a nepruzujte mezi ridici, jste pro smich.
Přidaná hodnota může být estetická, technologická,... Starší auto nutně neznamená 100let. Za starší se dnes považují i 5 let a více. Navíc se mezi nimi za podobný peníz dá najít mnohem zajímavější, bezpečnější a někdy i ekologičtější model, než fungl nová Fábie, nebo Duster. S přibývajícím věkem se ty nůžky samozřejmě více a více rozevírají, ale nové vždy neznamená lepší a naopak. Navíc, když bude člověk blb, tak se zabije v čemkoli.
Souhlasím, nové vždy neznamená lepší. Pro mě možná i naopak - to starší je prověřené, otestované, jak tu někdo psal (to mě pobavilo: jako ženská)). Při výběru si člověk pozorně pročte servisní knížku, auto si projede, tak si myslim, že nemůže šlápnout vedle, navíc ve velkém bazaru jako např. 3A už vůbec ne
Za starší auta, vzhledem k prvnímu příspěvku v tomto vláknu, rozhodně nejde považovat auto staré 5 let. Estetické cítění je subjektivní záležitost a nejde to zobecňovat. Co se líbilo kdysi, nemusí se líbit dnes, ale člověk ocení krásu historických "věcí". A zdaleka ne vše, co se vyrobilo, má nějakou slušnou estetickou hodnotu a platí to pro minulost i současnost. Hodnota technologická, na to se může člověk dívat jen v průběhu času, jak v čase postupoval vývoj daného objektu, ale technologicky na výši rozhodně nebude, jedině pro dobu svého vzniku.Ano, zabije se v čemkoliv, ale v rychlosti málo přesahující povolenou rychlost v obci? To snad nemyslíš vážně.
Jestli si někdo myslí, že stará, starší auta jsou bezpečná, tak nejsou a ekologická již vůbec ne. Tahle nehoda veteránu byla v dost nízké rychlosti, zavinil to řidič veteránu, který byl po nehodě ochrnutý na dolní končetiny a měl částečně ochrnuté i ruce.http://www.hasici.tv/clanek/dopravni-nehoda-ve... ...
O kolik ekologictejsi je vyroba 5 novych aut misto udrzovani jednoho stareho?
a jaká je realita? Prorezlé čoudící vrány, které regulérní STK neprojdou...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.