Jezdíme auty starými čtrnáct let!

34 komentářů

JirkaK
18. dubna • 18:06

Renault 21,  uvedený do provozu v prosinci 1988 ve Švýcarech.  Zatím jezdí, jen údržba nějakou tu kačku spolkne.  Předtím jsem měl Warťase, prodal jsem ho když mu bylo 28. Tak jsem zvědavý, jestli Renault Wartburga přežije. Za 14 let dám vědět .

PetrX
18. dubna • 7:20

Jsem taky pod průměrem, ale jezdím jen velmi málo. Mám Š130 RS. Stále umí svých 200 a nabízejí mi za ní takové částky, až mi z toho jde hlava kolem. Ale já vím, a to moc dobře, co doma mám. Takže neprodám. Občas si s ní zajezdím, u některých vzbudím úsměv u jiných nadšení , jiní se zase diví. Pravda, není to auto na běžné cestování, ale jsem nadšen. A znalci vědí, vo co de.

Flipper Tom
18. dubna • 17:18

linkni fotku :)

Leonardo
17. dubna • 17:04

Nedavno jsem poridil Escorta z roku 1996, takze snad jsem tomu prumeru snad trochu pomohl. Na nove auto proste nejsou penize, ale nechapu, proc spousta lidi jezdi v predrazenych Feliciich ci Fabiich, kdyz je mozne za polovicni cenu mit slusne zachovale ojete auto - samozrejme ne od "BBB Auto Brandys", ale od nekoho, kdo vam do doveze po prvnim majiteli nebo proverene ojete auto od znackoveho prodejce, pripadne se znamkou Auto-Plus. Vyber je velky...

Vzpominam si, ze se chystalo nejake vladni opatreni, ze za auto starsi 15 let dostane clovek dotaci, aby si mohl koupit nove. To je podle mne zbytecne vyhozovani penez, protoze by se s tim strasne manipulovalo - neverim, ze by to dostali ti, co to potrebuji...

Pavel
17. dubna • 18:45

Taky si doma sedneš s potěšením do křesla z bazaru?

Není to urážka,chápu,že spoustě lidí chybí peníze na nové auto-bohužel,ale prosím nedělej z nouze cnost.

 

 

Petr Broža
18. dubna • 8:50

Nemyslím si, že je to z nouze ctnost, naopak, když někdo chce měnit auta rok co rok, ojetiny jsou výhodnější, protože při prodeji neztratí tolik jako nové auto. To se kupuje alespoň na tři roky, aby se alespoň trošku vyplatilo. A i za tři roky za něj v bazaru můžete dostat i méně než polovinu, což je u auta za sedm osm set tisíc docela málo.

Pavel
21. dubna • 12:37

Pane Broža ,Váš příklad s měněním aut rok co rok je dost problematický,samozřejmě zhruba tři roky staré auto za 700000 jde koupit zhruba za polovinu ceny akorát je malý problém co po roce

s ním.Přibude mu jeden majitel a rok provozu,to znamená reálnou cenu těsně pod 300 000 kč-to je cena pokud to někomu prodáte přímo-pokud zájemce

najdete a máte na takovou transakci odvahu.Pokud auto necháte tvrdnout v bazaru než najdou zájemce máte šanci zhruba tak 270000-280000kč.

Pokud auto prodáte za hotovost do autobazaru všude Vám dají pod 250 000kč což je ztráta za rok provozu přes 100 000kč-srovnatelmá s prvním

majitelem pouze s tím rozdílem,že on musel těch 700 000 na začátku mít nebo leasing a vy jste měl ojeté auto.Pozn.ceny jsou spíš optimistické!

Samozřejmě pokud si auto necháte několik let budou relace výhodnější.

 

Petr
18. dubna • 18:48

Samozřejmě je finančně výhodnější ojeté auto(ovšem ne vždy),tak je to však ze všemi použitými věcmi,jenom u těch aut

jde samozřejmě o větší čěstky.Osobně v autě strávím víc času než doma v křesle a přece je pro většinu lidí přijatelnější

auto z bazaru než již zmiňované křeslo! Přitom na procenta za opotřebované křeslo vydělám víc.

Jsem toho názoru,že většina lidí u nás by radši kupovala nová auta(tak jak je to běžné na západ od nás)bohužel finanční situace

jim to nedovoluje.Bohužel žijeme tady,ale tvrdit,že pokud na to člověk má,že snad neuvažuje je trochu přitáhnuté za vlasy.

 

 

 

Dusan
22. dubna • 21:17

Otazkou je jak je to s tim mit na auto. Ano mam na novy vuz, uvazoval jsem ze bych koupil nejake vozidlo cca kolem 700k. Jenze co za tu cenu sezenete? Stredni tridu v zakladu (ani ten kozeny volant do toho smejdi nedaji). Superb aby se v nem dalo slusne jezdit se neda koupit pod meloun. Copak jsem blazen dat melouna za Skodovku? Tak si radsi koupim velmi malo jetou karu co stala nova jedna a pul melounu. Kdybych nahodou casem misto chtel dat za auto jedna a pul melounu, tak si radeji koupim malo jete auto puvodne za tri melouny a tak dal ... Mozna bych nakonec skoncil jako Vavra a koupil si ojete Ferrari.
Proste dokud nejste ochoten dat pet milionu za auto, tak se vzdy da sehnat jeste lepsi ojetina za stejne prachy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
27. dubna • 10:07

Superb Celebration za 700 tisíc má vše, co potřebujete

Pavel
18. dubna • 18:22

Já teda nevím,měnit ojeté auto rok co rok,to snad strávím čtvrt života vybíráním!

pepan
18. dubna • 11:59

no když někdo kupuje auta za 700 -800 000,- tak je mu jedno kolik to ztratí za 3 roky  protože dýl si ho nenechá a zase si koupí nový ...

Zdenek
17. dubna • 16:15

8 let, Peugeot 306.

Honza
17. dubna • 11:21

Dva a pul mesice

Ondra
17. dubna • 9:53

upgradoval sem z Škody 105 (r. v. 1985) na R19 (r. v. 1993) a musim říct, že jsem spokojen.

Thomasek
17. dubna • 9:39

Já auto pořád nemám nejsou peníze a vůbec , ale hodlám si pořídit Forda Capri z roku 1972 , takže budu značně pod průměrem))

Jan Pabouček
17. dubna • 8:16

I když jsem mírně věkově upgradoval ze Š120 (84) na Š 105 (88), stále jsem pod průměrem )

Honza
17. dubna • 1:43

42 let. VW brouk 61´ Fweeeeemmm.............................

Yaroukh
17. dubna • 8:14

takze to je cely quli tobe

Honza
17. dubna • 9:18

jasně, paradoxem je, že mám asi nejmenší problémy. Jedinou údržbou je výměna oleje po 2500 a seřizování si dělám sám za malou chviličku. Provozní náklady=benzin+olej+stromeček+to co tam vůbec nemusim mít ale chci

mYchal
18. dubna • 10:06

Prosíííím, kvůli mě a i kvůli Tobě měň i jiné věci než olej...třeba brzdovou kapalinu občas. Nerad bych, aby ses zastavil třeba o můj vůz... a taky bych nerad, abys kvůli nedobrovolně upgradoval. Řekl bych, že brouk je jedno ze dvou krásných aut od VW, která jezdí po českých silnicích (druhé je VW Karmann Ghia).

Dusan
22. dubna • 21:11

Vzhledem k tomu jake mel brouk jizdni vlastnosti uz z fabriky, tak se obavam ze nejake dolevani neceho nekam to nespasi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
22. dubna • 22:22

Jojo, brouk na tom byl špatně, zvlášť s kyvnými polonápravami vzadu. Proto jsem nainstaloval dopředu snížené náboje předních kol(5cm), silnější stabilizátor a dozadu rovněž podnápravový stabilizátor, což je v našich krajích specialitka. lynokapalinové tlmiče jsou nové kol dokola along with nové Firestonky. Fweeeeeeem.....

Honza
18. dubna • 13:46

neboj, jak říkám, vše je v perfektním stavu, starám  se o něj jako o vlastní dítě!!!

abc
16. dubna • 13:09

7 tyzdnov , ale to vam asi nepomoze, ked som zo slovenska...

asimov
16. dubna • 10:59

15 let. Právě probíhá renovace. Láska, která rezaví, ale zůstává.

Wirus
16. dubna • 10:59

Svoje auto nemám.
Do roku 2000 jsem jezdil na Dacii (r. v. 88), od roku 2000 jezdim s Fordem Fiestou (r. v. 98)

dansk
16. dubna • 10:52

5 měsíců (snažím se trochu vylepšit tu statistiku, ale pořád nic  ) 

André
16. dubna • 10:26

Jeden rok... ale jeho předchůdci bylo 16 a kdybych ho nezrušil, tak v něm pořád jezdím.

petosh
16. dubna • 10:17

Je to trochu diskutabilni napsat, ze po silnicich jezdi auta stara 14 let. Vetsina najetych kilometru totiz pripadne na auta mnohem novejsi, takze se muze napsat akorat ze prumerny vek prihlasenych aut je 14 let....

Dusan
22. dubna • 21:18

Coz je IMHO dobre videt na faktu, ze dle statistik nejprodavanejsi benzin v CR je Natural 95. Tedy palivo pro auta spise novejsi.

Jihočech
16. dubna • 9:57

Tak jsem přesně na průměru - mám Fiat Uno rv. 1989, do roka a do dne ale budu upgradovat na něco rv. 2003 až 2004

Flipper Tom
16. dubna • 9:56

17let a pořád v pohodě (no pravda, trochu už to rezne :)

Yaroukh
16. dubna • 9:24

Zeptam se svyho autobusaka. ;o)

Doporučujeme

Články odjinud