Jezdecké pole Formule 1 stále není kompletní

Stručný přehled, ve které stáji budou závodit jednotliví jezdci v sezóně 2005 - Ralf Schumacher věří tomu, že se v barvách Toyoty stane světovým šampiónem - Konstruktéři „Rudé stáje“ jsou prý v přípravách motoru V8 mnohem dál, než konkurence.
Jezdecké pole Formule 1 stále není kompletní

Kdo usedne za volant

Ve stručném přehledu uvádíme vždy stáj a piloty, kteří mají již podepsaný kontrakt a budou závodit v nadcházející sezóně. Jména uvedená v závorce znamenají, že o ně má daná stáj zájem. Problém nastává u týmu Eddieho Jordana, který doposud neoznámil jméno ani jednoho z jezdců. Předpokládá se, že v jeho stáji to dopadne tak, jako u Minardi: Kdo donese nejvíce peněz (silného sponzora), ten bude závodit.

Ferrari: M. Schumacher, R. Barrichello
B.A.R.: J. Button, T. Sato
Renault: F. Alonso, G. Fisichella
Williams: M. Webber, (Heidfeld/Pizzonia)
McLaren: K. Räikkönen, J. P. Montoya
Sauber: J. Villeneuve, F. Massa
Red Bull: D. Coulthard, (Klien/Liuzzi)
Toyota: J. Trulli, R. Schumacher
Jordan: ???
Minardi: Ch. Albers, ???

Nominace jezdců musí být kompletní do 3. března 2005, takže vedení stájí má zatím dostatek času na projednání případných smluv s kandidáty na post pilota Formule 1.

Krátké zprávy

Ralf Schumacher věří tomu, že se v barvách Toyoty stane světovým šampiónem. Nebude to prý letos, ani za rok, ale v horizontu roku 2007 by měla být Toyota natolik konkurenceschopná, že by se to mohlo podařit. Primárním cílem mladšího z bratrů Schumacherových je bojovat o bodované pozice a o stupně vítězů v jednotlivých Grand Prix.

***

Podle sportovního ředitele BMW, Maria Theissena, plánované omezení motoru z 3.0 V10 na 2.4 V8 moc neomezí dominanci Ferrari. Konstruktéři „Rudé stáje“ jsou prý v přípravách mnohem dál, než konkurence. Jeden z manažérů dokonce řekl, že agregát V8 je postaven, teď se dolaďují detaily a testuje se výdrž jednotlivých částí.

***

Michael Schumacher oslavil 3. ledna své 36. narozeniny a po odchodu Oliviera Panise ze závodního kokpitu se stal nejstarším pilotem Formule 1 v současném jezdeckém poli. Sedminásobný šampión je dokonce o tři roky starší, než druhý nejstarší závodník, kterým je David Coulthard.

***

Sauber přesunul prezentaci svého nového vozu C24 z plánovaného data 11. ledna na 14. ledna 2005. Představení měla doprovázet velkolepá show v Kuala Lumpur, ale z respektu k obětem přírodní katastrofy se od této akce upustilo a Sauber tak bude k vidění až při testování ve Valencii.

***

Většina jezdců přispěla nemalou částkou na pomoc lidem ve východní Asii, které zasáhlo zemětřesení a vlny tsunami. Např. Michael Schumacher, kterého postihlo neštěstí, když mu na ostrově Phuket zahynul jeho osobní bodyguard B. Cramer, sám poslal nadaci 10 miliónů dolarů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 36 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků