VW našel způsob, jak rychle prodat auta, o která Evropa nestojí. Jetta je důkazem

23 komentářů

Lord Owl
16. prosince • 10:57

Já bych tu Jettu Bral, ale jak znám marketing tohoto konzernu, tak by to i tady prodávali jako lehce přebroušený diamant za 500tis. a výše. Za tu cenu nechť si to nechají s jakýmkoliv motorem. Reálnou (koupěschopnou) cenu tato krabička může mít tak okolo 300tis.
A je vcelku jedno, jestli má na kapotě kosočtverec, dvě véčka, čtyři čárky nebo smrček....
Pochopitelně s jednoválcem, start-stopem a nanicovatým LCD panelem s ovládáním klimatizace uvnitř v jeho software, bych to nebral ani za 200tis.

Pepan
12. prosince • 15:31

Moc tomu nerozumim.
Jasne, klasicky sedan Jetta je levne auto (neco jako Rapid).
Ale Ateca a Tarraco? V cem jsou nejak vyrazne levnejsi, osizenejsi a ochuzenejsi, nez Tiguan/Allspace?

Vladimír V
11. prosince • 16:29

Pro Sečovce, Letovce a Severní Moravu zn. ideal ;-)

Mirek
11. prosince • 17:21

Teď tady machruješ, ale jak se to tam začne prodávat, tak se za ně budeš vydávat, aby sis to mohl koupit. :-D Dopadneš jako Němci.
https://www.autoweb.cz/dacia-pribeh-uspechu-tisk... ...
Po zahájení prodejů na vybraných ekonomicky méně vyspělých trzích (na některých byl Logan prodáván pod značkou Renault), došel management automobilky po velmi krátké době k překvapivému zjištění – o konstrukčně jednoduchý, avšak praktický, robustní a cenově mimořádně dostupný vůz projevují zájem i zákazníci z vyspělých evropských trhů, pro které Logan původně vůbec nebyl určen. Flexibilně dochází k přehodnocení plánů a uvádění tohoto modelu např. i na náročný německý trh.

JFK
12. prosince • 17:43

Mirdo, já ti do tvé teorie teda nechci moc zasahovat, jistě ano, prodávají se i na západě, ale na tom nic překvapivého není, takže bys mohl vysvětlit nějak více ten údajný NÁROČNÝ německý trh? Já v Německu ty Dáčie potkávám teda snad pouze a jenom v tom východním. A v čem by měl být východní němec víc NÁROČNÝ, než obyvatel výše zmíněných lokalit?

Lord Jim
11. prosince • 12:00

Smrst koncernovych blabolu graduje. Vanoce budou ve skodaredakci velmi bohate!

JFK
11. prosince • 14:41

Vladimíre Vošický, děkujeme za milé přání a hodně štěstí v oboru poradenství v PR Agrofert :)

Mirek
11. prosince • 15:36

A jinak zdraví slouží? Vždyť má pravdu, stačí se podívat, kolik je na úvodní stránce autorevue článků o autech koncernu VW. To vypadá, jako skoro žádná jiná automobilka pomalu auta nevyráběla.

JFK
12. prosince • 7:21

Pánovi zjevně neslouží, proto jsem byl nucen odpovědět mu jeho mluvou.
Já zde vidím na uvodní straně zhruba 2/3 jiných značek. Dále jsme oblasti, kde se VW group dominuje prodejům, než třeba v Africe, kde převládají Japonci nebo korejci, takže je logické, že zde bude mít více prostoru, adekvátní prodejům a počtu novinek, které uvádí na trh. Doporučuji změnit rovnou lokalitu, pokud se Vám tato nespravedlnost na silnicích plných zlého koncernu, co úplácí zkorumpované motoristické novináře, nelíbí a budete mít konečně klid. :)

Mirek
12. prosince • 15:26

Tak když jsem psal svůj příspěvek, bylo na hlavní straně 15 článků o koncernu VW a to nepočítám článek "Česko je vrakoviště Evropy. Nad stavem dovážených ojetin zůstává rozum stát", kde musí figurovat jako fotka Audi. Celkový počet článků, na úvodní straně je 40. Můžeš mi to přepočítat na ty své 2/3 jiných značek? Poslední článek, vztažený ke koncernu, ne úvodní straně byl o jistém designerovi.Pokud ty chceš měnit lokalitu kvůli obsahu tohoto webu, nebudu ti bránit, ale jak to tak vidím, ty máš spíše problém unést kritiku kohokoliv, když se mu docela právem nelíbí, že se informuje velice tendenčně pro jeden koncern. Takové detaily, které se tady uvádí k nové Octavii a v tolika článcích, se nepodaří udělat pro žádné jiné konkurenční auto a to ani vzdáleně.
Jinak, já psal něco o zlém koncernu, uplácení a podobných fantasmagoriích, které mi předhazuješ? Opravdu to léčení potřebuješ.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JFK
12. prosince • 15:42

Mirdo, tak na úvod, brečíš tu ty, jak jsi ublížen tím koncernem, já s lokalitou, kde VWG projedem převládá, což se logicky odráží i v zájmu médií, problem nemám :)Dále na právě úvodu vidím dvacet článků z nichž je 6 věnováno komcernu. Jestli razíš teorii tisíckrát opakovaná lež je pravda, tak pokračuj. Akorát na lidi s mozkem tahle tvá strategie neplatí :)

Mirek
12. prosince • 16:39

V ničem jsem nelhal, když si myslíš, že ano, napiš v čem a uvědom si, kdy jsem ten příspěvek psal a k tomu datu bys to musel spočítat, já to tehdy udělal. A k tomu brečení, kdybys nenapsal tu hloupou stupiditu s Vošickým, tak jsem to přešel s ledovým klidem, názor proti názoru. Jenže ve tvém případě nešlo o názor, ale o tu stupiditu a navíc se jí snažíš stále rozvíjet, kde jsem se cítil ublížen, tím, že jsem napsal, že má pravdu? A ta stokrát opakovaná lež, tak tím jsi tomu nasadil korunu. Jak to tady tak sleduji, nějak jsi v oslabení s tím zájmem a tím, že by se mělo upřednostnit to, oč je větší zájem?

JFK
12. prosince • 17:20

Mirdo, seš už nějak moc v koutě, když se tak urputně snažíš vzchopit zoufalými bláboly o nějakém oslabení oponenta... Jako v čem bych měl být oslaben? Je zcela jasné, kdo je tu úspěšný producent aut, o kom se tedy píše a ano, ne všem se to musí líbit. Ale následně to u nich vytváří jakousi frustraci v podobě zoufalých výkřiků o úplatkářství čemuž já se směju, a to pochopitelně frustrátům vadí. To ty se zde s kolegy cítíš být oslaben nadvládou toho zlého koncernu a dokládáte to svými teoriemi. Vemte si víc lexaurinu, nebo co vám pomáhá, než sem začnete psát tyhle nesmysly. :)A pro ujasnění. Vošický, ten byl použit naprosto adekvátně, je vidět že máš velice krátkou paměť a nevidíš zde identičnost tohoto psychopata s tónem příspěvku autora, na kterého jsem reagoval. Dotkl jsem se tvého idolu VV a tebe proto opustil tvůj "ledový klid". :)

Mirek
12. prosince • 17:36

Jestli máš potřebu vést pivní řeči, zajdi si do hospody, tam ti to možná někdo bude žrát. Píšeš nesmysly, vymýšlíš si problémy, které nejsou, nic o oslabování oponenta a jiné pitomosti tady nikdo neřešil, o úplatcích jsem nic nepsal.... Ty budeš takový malý, zaprděný zoufalec, který chce mermo moci vnutit druhým svůj pokřivený pohled na svět i s komunikaci, která vůbec neproběhla. Jdi se léčit, psychopat jsi tady ty.

JFK
12. prosince • 17:50

Ale notak Mirdo, já to tak nemyslel :-D Fakt, občas jsem s tím nastavením zrcadla moc nepříjemnej, tak se nezlob. Napiš nám sem ještě nějakou pravdu o tom koncernu. Třeba jak jak uplácel Witerkorn na příkaz Piëcha děvkama odboráře.. zatímco jinde se to neděje. Pojď, dotoho, vypiš se z toho, uleví se ti :)

Tom
12. prosince • 7:48

Vysvetlim vam princip tohoto serveru, byt je na prvni pohled jasny. Jsou tady jen dva druhy clanku. Prvni skupina jsou sportovni draha auta, prototypy, elektroauta, obecne vozy pro uzkou skupinu zakazniku. Druha cast se venuje vozum pro siroke masy. A zde je z 90% zastoupena skala koncernovych vozu skupiny WV. Pise se zde o kazdem uprdnuti, o kazde dire na destnik, ale lze nebo zamlcuje se cokoliv o problemech motoru, svolavacich akcich, zmenach software, poskakujicich autech a dalsich podvodech, ktere koncern na zakaznicich pacha. Je to tak viditelne, ze je to az k smichu. Rozhodne tento server nelze povazovat za zdroj relevantnich informaci. Staci zapatrat do jake skupiny webu patri a je jasne, ze byl vytvoren pro komercni vyuziti a to zejmena placenou inzerci. Hlavnim inzerentem tohoto serveru je Das Skoda auto. Je smutne, ze to nekdo potrebuje vysvetlit. Osobne zdejsi PR clanky nectu, jsou nudne a zavadejici, zato diskuze byvaji stavnate ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ludecek
13. prosince • 10:43

Konecne nekdo popsal realny stav veci ohledne tohoto VAG serveru. Clanky od pana Micky jsou naprosto trapne a k smichu,nebo spis k placi...k cemu je ochoten se nekdo propujcit pro sveho chlebodarce.

JFK
12. prosince • 10:32

A dokážete vaší teorii, že ten údajný hlavní inzerent je ŠA, nějak doložit? Moc by mne zajímalo, kde jste na toto přišel, protože já zde takovu žádnou inzerci nevidím.Mimo to, články jako ruský rapid, podobně jako tento článek o laciném VW China se týká trhů, jejichž portfolio zdejšího čtenáři ani není možné koupit a naopak ještě poukazuje na extrémně nízkou cenu v asii. Takže už tyto články pro zajímavost samy o sobě zcela rozkopaly vaší domělou teorii o uplaceném serveru.

Joe Doe
12. prosince • 12:05

VAG group je hlavnym inzerentom vo vsetkych automobilovych magazinoch v CR a SR - a aj v niektorych neautomobilovych periodikach. A to casto takym sposobom, ze vypadok ich inzercie moze ohrozit samotnu existenciu media. V Britanii dominoval, ako je to teraz neviem, v Autoexpresse. Poznam sa s par sefredaktormi a pri dieselgate mali krizove plany - ak VAG skrati reklamy, mame problem az po zatvarame.Preskakal som si v SR/CR a britskych mediach svoje.Vplyv na kontent je od okateho po nenapadny. Napr. svojho casu nam sportoveho redaktora sponzoroval nemenovany tim F1 a bral ho na nejake preteky. Na oplatku... bol to jediny tim, ktory mal v clankoch, titulkoch a tabulkach vzdy cele meno - co bola de facto reklama na cigarety.V teste napises 'akceleracia ta vtlaca do sedadla' u spriazneneho auta, u menej sponzorsky aktivneho napises ze neohuri - hoci cisla su rovnake. Materialy 'posobia lacno' atd.Zober si nedavny Mickov clanok o USB-C konektore, ktory zacinal odou na evoluciu skrabky v skodovkach. To bol typicky clanok pre inzerenta.

JFK
12. prosince • 15:34

Aha, takže ppuze zlý VWG uplatí novináře, zatímco chudák Toyota, hodní PSA nebo lakomci z Hyunadi group nic. Jsem rád, že se ty celosvětové prodeje vyjasnily.

Ďuri
11. prosince • 11:40

Mohli by ho ponúknuť aj v Európe. So starším 1.4 tsi 110kW,podobnou cenou ako v Číne by Dacia Logan, Citroën elysse, Peugeot 301 nemali šancu.

Jedna Bedna
15. února • 8:01

Nemohli. Euro6D, Euro7...;-)

Kankunen
11. prosince • 11:20

Hele, Tipo.

Doporučujeme

Články odjinud