VW našel způsob, jak rychle prodat auta, o která Evropa nestojí. Jetta je důkazem

Kankunen  |  11. 12. 2019 11:20

Hele, Tipo.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  11. 12. 2019 11:40

Mohli by ho ponúknuť aj v Európe. So starším 1.4 tsi 110kW,podobnou cenou ako v Číne by Dacia Logan, Citroën elysse, Peugeot 301 nemali šancu.

Odpovědět  |   | 
Lord Jim  |  11. 12. 2019 12:00

Smrst koncernovych blabolu graduje. Vanoce budou ve skodaredakci velmi bohate!

Odpovědět  |   | 
JFK  |  11. 12. 2019 14:41

Vladimíre Vošický, děkujeme za milé přání a hodně štěstí v oboru poradenství v PR Agrofert :)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 12. 2019 15:36

A jinak zdraví slouží? Vždyť má pravdu, stačí se podívat, kolik je na úvodní stránce autorevue článků o autech koncernu VW. To vypadá, jako skoro žádná jiná automobilka pomalu auta nevyráběla.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  12. 12. 2019 07:21

Pánovi zjevně neslouží, proto jsem byl nucen odpovědět mu jeho mluvou.
Já zde vidím na uvodní straně zhruba 2/3 jiných značek. Dále jsme oblasti, kde se VW group dominuje prodejům, než třeba v Africe, kde převládají Japonci nebo korejci, takže je logické, že zde bude mít více prostoru, adekvátní prodejům a počtu novinek, které uvádí na trh.

Doporučuji změnit rovnou lokalitu, pokud se Vám tato nespravedlnost na silnicích plných zlého koncernu, co úplácí zkorumpované motoristické novináře, nelíbí a budete mít konečně klid. :)

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 12. 2019 07:48

Vysvetlim vam princip tohoto serveru, byt je na prvni pohled jasny. Jsou tady jen dva druhy clanku. Prvni skupina jsou sportovni draha auta, prototypy, elektroauta, obecne vozy pro uzkou skupinu zakazniku. Druha cast se venuje vozum pro siroke masy. A zde je z 90% zastoupena skala koncernovych vozu skupiny WV. Pise se zde o kazdem uprdnuti, o kazde dire na destnik, ale lze nebo zamlcuje se cokoliv o problemech motoru, svolavacich akcich, zmenach software, poskakujicich autech a dalsich podvodech, ktere koncern na zakaznicich pacha. Je to tak viditelne, ze je to az k smichu. Rozhodne tento server nelze povazovat za zdroj relevantnich informaci. Staci zapatrat do jake skupiny webu patri a je jasne, ze byl vytvoren pro komercni vyuziti a to zejmena placenou inzerci. Hlavnim inzerentem tohoto serveru je Das Skoda auto. Je smutne, ze to nekdo potrebuje vysvetlit. Osobne zdejsi PR clanky nectu, jsou nudne a zavadejici, zato diskuze byvaji stavnate

Odpovědět  |   | 
JFK  |  12. 12. 2019 10:32

A dokážete vaší teorii, že ten údajný hlavní inzerent je ŠA, nějak doložit? Moc by mne zajímalo, kde jste na toto přišel, protože já zde takovu žádnou inzerci nevidím.

Mimo to, články jako ruský rapid, podobně jako tento článek o laciném VW China se týká trhů, jejichž portfolio zdejšího čtenáři ani není možné koupit a naopak ještě poukazuje na extrémně nízkou cenu v asii. Takže už tyto články pro zajímavost samy o sobě zcela rozkopaly vaší domělou teorii o uplaceném serveru.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 12. 2019 12:05

VAG group je hlavnym inzerentom vo vsetkych automobilovych magazinoch v CR a SR - a aj v niektorych neautomobilovych periodikach. A to casto takym sposobom, ze vypadok ich inzercie moze ohrozit samotnu existenciu media. V Britanii dominoval, ako je to teraz neviem, v Autoexpresse. Poznam sa s par sefredaktormi a pri dieselgate mali krizove plany - ak VAG skrati reklamy, mame problem az po zatvarame.

Preskakal som si v SR/CR a britskych mediach svoje.

Vplyv na kontent je od okateho po nenapadny. Napr. svojho casu nam sportoveho redaktora sponzoroval nemenovany tim F1 a bral ho na nejake preteky. Na oplatku... bol to jediny tim, ktory mal v clankoch, titulkoch a tabulkach vzdy cele meno - co bola de facto reklama na cigarety.

V teste napises 'akceleracia ta vtlaca do sedadla' u spriazneneho auta, u menej sponzorsky aktivneho napises ze neohuri - hoci cisla su rovnake. Materialy 'posobia lacno' atd.

Zober si nedavny Mickov clanok o USB-C konektore, ktory zacinal odou na evoluciu skrabky v skodovkach. To bol typicky clanok pre inzerenta.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  12. 12. 2019 15:34

Aha, takže ppuze zlý VWG uplatí novináře, zatímco chudák Toyota, hodní PSA nebo lakomci z Hyunadi group nic. Jsem rád, že se ty celosvětové prodeje vyjasnily.

Odpovědět  |   | 
Ludecek  |  13. 12. 2019 10:43

Konecne nekdo popsal realny stav veci ohledne tohoto VAG serveru. Clanky od pana Micky jsou naprosto trapne a k smichu,nebo spis k placi...k cemu je ochoten se nekdo propujcit pro sveho chlebodarce.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 12. 2019 15:26

Tak když jsem psal svůj příspěvek, bylo na hlavní straně 15 článků o koncernu VW a to nepočítám článek "Česko je vrakoviště Evropy. Nad stavem dovážených ojetin zůstává rozum stát", kde musí figurovat jako fotka Audi. Celkový počet článků, na úvodní straně je 40. Můžeš mi to přepočítat na ty své 2/3 jiných značek? Poslední článek, vztažený ke koncernu, ne úvodní straně byl o jistém designerovi.

Pokud ty chceš měnit lokalitu kvůli obsahu tohoto webu, nebudu ti bránit, ale jak to tak vidím, ty máš spíše problém unést kritiku kohokoliv, když se mu docela právem nelíbí, že se informuje velice tendenčně pro jeden koncern. Takové detaily, které se tady uvádí k nové Octavii a v tolika článcích, se nepodaří udělat pro žádné jiné konkurenční auto a to ani vzdáleně.
Jinak, já psal něco o zlém koncernu, uplácení a podobných fantasmagoriích, které mi předhazuješ? Opravdu to léčení potřebuješ.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  12. 12. 2019 15:42

Mirdo, tak na úvod, brečíš tu ty, jak jsi ublížen tím koncernem, já s lokalitou, kde VWG projedem převládá, což se logicky odráží i v zájmu médií, problem nemám :)

Dále na právě úvodu vidím dvacet článků z nichž je 6 věnováno komcernu. Jestli razíš teorii tisíckrát opakovaná lež je pravda, tak pokračuj. Akorát na lidi s mozkem tahle tvá strategie neplatí :)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 12. 2019 16:39

V ničem jsem nelhal, když si myslíš, že ano, napiš v čem a uvědom si, kdy jsem ten příspěvek psal a k tomu datu bys to musel spočítat, já to tehdy udělal. A k tomu brečení, kdybys nenapsal tu hloupou stupiditu s Vošickým, tak jsem to přešel s ledovým klidem, názor proti názoru. Jenže ve tvém případě nešlo o názor, ale o tu stupiditu a navíc se jí snažíš stále rozvíjet, kde jsem se cítil ublížen, tím, že jsem napsal, že má pravdu? A ta stokrát opakovaná lež, tak tím jsi tomu nasadil korunu. Jak to tady tak sleduji, nějak jsi v oslabení s tím zájmem a tím, že by se mělo upřednostnit to, oč je větší zájem?

Odpovědět  |   | 
JFK  |  12. 12. 2019 17:20

Mirdo, seš už nějak moc v koutě, když se tak urputně snažíš vzchopit zoufalými bláboly o nějakém oslabení oponenta... Jako v čem bych měl být oslaben? Je zcela jasné, kdo je tu úspěšný producent aut, o kom se tedy píše a ano, ne všem se to musí líbit. Ale následně to u nich vytváří jakousi frustraci v podobě zoufalých výkřiků o úplatkářství čemuž já se směju, a to pochopitelně frustrátům vadí. To ty se zde s kolegy cítíš být oslaben nadvládou toho zlého koncernu a dokládáte to svými teoriemi. Vemte si víc lexaurinu, nebo co vám pomáhá, než sem začnete psát tyhle nesmysly. :)

A pro ujasnění. Vošický, ten byl použit naprosto adekvátně, je vidět že máš velice krátkou paměť a nevidíš zde identičnost tohoto psychopata s tónem příspěvku autora, na kterého jsem reagoval. Dotkl jsem se tvého idolu VV a tebe proto opustil tvůj "ledový klid". :)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 12. 2019 17:36

Jestli máš potřebu vést pivní řeči, zajdi si do hospody, tam ti to možná někdo bude žrát. Píšeš nesmysly, vymýšlíš si problémy, které nejsou, nic o oslabování oponenta a jiné pitomosti tady nikdo neřešil, o úplatcích jsem nic nepsal.... Ty budeš takový malý, zaprděný zoufalec, který chce mermo moci vnutit druhým svůj pokřivený pohled na svět i s komunikaci, která vůbec neproběhla. Jdi se léčit, psychopat jsi tady ty.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  12. 12. 2019 17:50

Ale notak Mirdo, já to tak nemyslel Fakt, občas jsem s tím nastavením zrcadla moc nepříjemnej, tak se nezlob.

Napiš nám sem ještě nějakou pravdu o tom koncernu. Třeba jak jak uplácel Witerkorn na příkaz Piëcha děvkama odboráře.. zatímco jinde se to neděje. Pojď, dotoho, vypiš se z toho, uleví se ti :)

Odpovědět  |   | 
Vladimír V  |  11. 12. 2019 16:29

Pro Sečovce, Letovce a Severní Moravu zn. ideal

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 12. 2019 17:21

Teď tady machruješ, ale jak se to tam začne prodávat, tak se za ně budeš vydávat, aby sis to mohl koupit. Dopadneš jako Němci.
https://www.autoweb.cz/dacia-pribeh-uspechu-tisk... ...
Po zahájení prodejů na vybraných ekonomicky méně vyspělých trzích (na některých byl Logan prodáván pod značkou Renault), došel management automobilky po velmi krátké době k překvapivému zjištění – o konstrukčně jednoduchý, avšak praktický, robustní a cenově mimořádně dostupný vůz projevují zájem i zákazníci z vyspělých evropských trhů, pro které Logan původně vůbec nebyl určen. Flexibilně dochází k přehodnocení plánů a uvádění tohoto modelu např. i na náročný německý trh.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  12. 12. 2019 17:43

Mirdo, já ti do tvé teorie teda nechci moc zasahovat, jistě ano, prodávají se i na západě, ale na tom nic překvapivého není, takže bys mohl vysvětlit nějak více ten údajný NÁROČNÝ německý trh? Já v Německu ty Dáčie potkávám teda snad pouze a jenom v tom východním. A v čem by měl být východní němec víc NÁROČNÝ, než obyvatel výše zmíněných lokalit?

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  12. 12. 2019 15:31

Moc tomu nerozumim.
Jasne, klasicky sedan Jetta je levne auto (neco jako Rapid).
Ale Ateca a Tarraco? V cem jsou nejak vyrazne levnejsi, osizenejsi a ochuzenejsi, nez Tiguan/Allspace?

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  16. 12. 2019 10:57

Já bych tu Jettu Bral, ale jak znám marketing tohoto konzernu, tak by to i tady prodávali jako lehce přebroušený diamant za 500tis. a výše. Za tu cenu nechť si to nechají s jakýmkoliv motorem. Reálnou (koupěschopnou) cenu tato krabička může mít tak okolo 300tis.
A je vcelku jedno, jestli má na kapotě kosočtverec, dvě véčka, čtyři čárky nebo smrček....
Pochopitelně s jednoválcem, start-stopem a nanicovatým LCD panelem s ovládáním klimatizace uvnitř v jeho software, bych to nebral ani za 200tis.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A