VW našel způsob, jak rychle prodat auta, o která Evropa nestojí. Jetta je důkazem

Levná značka Volkswagenu se v Číně těší velké oblibě a překonává úspěchy jakékoliv nové začínající značky na tamním trhu.

Pokud jste dosud neslyšeli, již na začátku letoška Volkswagen v Číně oficiálně spustil svou novou značku Jetta, která chce jménem navázat na úspěchy zde velmi oblíbeného levného sedanu. Jetta chce mířit na trh dostupných vozidel, a jak se nyní ukazuje, tento záměr se velké automobilce u kormidla vyplatil.

Zatím nejlevnější nový VW Golf se ukázal zvenku i zevnitř. Stojí přes 700.000 Kč

Zatím nejlevnější nový VW Golf se ukázal zvenku i zevnitř. Stojí přes 700.000 Kč

Se zaměřením na mladé řidiče ve velkých městech, kteří si auto pořizují prvně, již Jetta během prvních třech měsíců na trhu prodala skoro 30.000 vozidel. Jde tak o vůbec nejúspěšnější uvedení nové značky v Číně, co se týče prodejů a popularity.

Těchto čísel přitom Jetta dosáhla s pouhou dvojicí modelů. Bezpochyby je však můžete popsat za nejvyhledávanější zboží. Prvním je totiž sedan VA3 (tedy původní VW Jetta), již starý známý produkt mezi dostupnými auty v Číně, a druhým je kompaktní SUV VS5 (přeznačkovaný Seat Ateca).

Škoda Rapid stále žije. Po modernizaci téměř nelze rozeznat od nejnovější Scaly

Škoda Rapid stále žije. Po modernizaci téměř nelze rozeznat od nejnovější Scaly

A není překvapením, že právě zmíněné SUV zastává 80 % prodejů Jetty. Čísla mají přitom dále růst, s uvedením třetího modelu minulý měsíc, většího SUV VS7, který je přeznačkovaným Seatem Tarraco. Všechny tři modely jsou vyráběny společným podnikem FAW-Volkswagen (FAW Group a VW Group) v továrně v Čcheng-tu.

„Vidíme zde obrovský potenciál a raketový start Jetty nám to jen potvrzuje,“ uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva VW v oblasti prodejů. Prodeje vozidel Jetty probíhají v drtivě většině on-line cestou, ačkoliv značka má i vlastní kamenné showroomy nebo vyhrazená místa v rámci existujících prodejen Volkswagenu. Počet dealerů Jetty má do konce letoška dosáhnout počtu 200.  

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 14 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků