VW našel způsob, jak rychle prodat auta, o která Evropa nestojí. Jetta je důkazem

Levná značka Volkswagenu se v Číně těší velké oblibě a překonává úspěchy jakékoliv nové začínající značky na tamním trhu.

Pokud jste dosud neslyšeli, již na začátku letoška Volkswagen v Číně oficiálně spustil svou novou značku Jetta, která chce jménem navázat na úspěchy zde velmi oblíbeného levného sedanu. Jetta chce mířit na trh dostupných vozidel, a jak se nyní ukazuje, tento záměr se velké automobilce u kormidla vyplatil.

Zatím nejlevnější nový VW Golf se ukázal zvenku i zevnitř. Stojí přes 700.000 Kč

Zatím nejlevnější nový VW Golf se ukázal zvenku i zevnitř. Stojí přes 700.000 Kč

Se zaměřením na mladé řidiče ve velkých městech, kteří si auto pořizují prvně, již Jetta během prvních třech měsíců na trhu prodala skoro 30.000 vozidel. Jde tak o vůbec nejúspěšnější uvedení nové značky v Číně, co se týče prodejů a popularity.

Těchto čísel přitom Jetta dosáhla s pouhou dvojicí modelů. Bezpochyby je však můžete popsat za nejvyhledávanější zboží. Prvním je totiž sedan VA3 (tedy původní VW Jetta), již starý známý produkt mezi dostupnými auty v Číně, a druhým je kompaktní SUV VS5 (přeznačkovaný Seat Ateca).

Škoda Rapid stále žije. Po modernizaci téměř nelze rozeznat od nejnovější Scaly

Škoda Rapid stále žije. Po modernizaci téměř nelze rozeznat od nejnovější Scaly

A není překvapením, že právě zmíněné SUV zastává 80 % prodejů Jetty. Čísla mají přitom dále růst, s uvedením třetího modelu minulý měsíc, většího SUV VS7, který je přeznačkovaným Seatem Tarraco. Všechny tři modely jsou vyráběny společným podnikem FAW-Volkswagen (FAW Group a VW Group) v továrně v Čcheng-tu.

„Vidíme zde obrovský potenciál a raketový start Jetty nám to jen potvrzuje,“ uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva VW v oblasti prodejů. Prodeje vozidel Jetty probíhají v drtivě většině on-line cestou, ačkoliv značka má i vlastní kamenné showroomy nebo vyhrazená místa v rámci existujících prodejen Volkswagenu. Počet dealerů Jetty má do konce letoška dosáhnout počtu 200.  

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 73 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků