Ještě větší dravec! To je nová Toyota GT86

Ještě větší dravec! To je nová Toyota GT86

Na letošním mezinárodním autosalonu v New Yorku se představí Toyota GT86 v modelovém provedení 2017. V prodeji se pak tento model objeví na podzim letošního roku. 

Sportovní Toyotu charakterizuje dravější styl s větším centrálním otvorem sání vzduchu. Ten tak zdůrazní nízký a široce rozkročený postoj vozu. Výraz dokreslují nové ztvárnění přepracovaných diodových světlometů a směrových ukazatelů vpředu, nové rámečky mlhových světel a přepracovaný nárazník. Na zádi zaujmou diodové koncové svítilny a nový tvar nárazníku. Litá kola mají nový design se zkroucenými paprsky. 

Současně se výrazně zvýšila smysly vnímaná kvalita v interiéru. Zákazníci si mohou pořídit sedadla čalouněná materiálem Alcantara a velurem čalouněný přístrojový panel (výbava na přání). Tentýž materiál nově změkčuje i výplně dveří. Majitelé si vychutnají i nový materiál čalounění sedadel se stříbrným prošitím, stejně tak jako sportovní volant s integrovaným ovládáním audio soustavy a logem 86 uprostřed. 

Už tak legendární dynamika modelu GT86 prodělala další vylepšení. Díky novému nastavení podvozku s jinak odladěnými tlumiči a odlišnou tuhostí pružin se vůz lépe ovládá a je agilnější, což řidičům přinese ještě větší zábavu za volantem. 

Model GT86 již od počátku ovlivňuje aktivity automobilky Toyota v oblasti motorsportu. Společnost Toyota Motorsports GmbH (TMG) vyvinula dvě soutěžní varianty GT86: rallyový model GT86 CS-R3 s pohonem zadních kol, resp. provedení GT86 CS-Cup, vyvinuté speciálně pro soutěže na proslulé severní smyčce okruhu Nürburgring.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků