Je obecně známo, že M divize BMW umí tvořit pořádně výkonné bestie. Komu by ovšem továrně silné SUV ve formě X6 M Competition nestačilo, může samozřejmě vykročit cestou aftermarket tuningu. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

Je obecně známo, že M divize BMW umí tvořit pořádně výkonné bestie. Komu by ovšem továrně silné SUV ve formě X6 M Competition nestačilo, může samozřejmě vykročit cestou aftermarket tuningu. | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

Například u známého německého úpravce Manhart lze nalézt balíček, který posunuje schopnosti modelu na další úroveň. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

Například u známého německého úpravce Manhart lze nalézt balíček, který posunuje schopnosti modelu na další úroveň. | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

S označením MHX6 700 představuje Manhart úpravu BMW X6 M Competition, která především zvyšuje stádo koní pod kapotou. Úpravou řídící jednotky dosahuje vyladěná novinka 730 koní (537 kW) a rovných 900 N.m točivého momentu. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

S označením MHX6 700 představuje Manhart úpravu BMW X6 M Competition, která především zvyšuje stádo koní pod kapotou. Úpravou řídící jednotky dosahuje vyladěná novinka 730 koní (537 kW) a rovných 900 N.m točivého momentu. | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

Tedy slušný nárůst vůči původním hodnotám 4,4litrového twin-turbo V8 – 625 koní (460 kW) a 750 N.m. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

Tedy slušný nárůst vůči původním hodnotám 4,4litrového twin-turbo V8 – 625 koní (460 kW) a 750 N.m. | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

K tomu přidává úpravce nerezový výfukový systém, ještě schopnější brzdový systém a rovněž vyladěný podvozek s komponenty od H&R, snižující světlou výšku X6 o dalších 30 mm. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

K tomu přidává úpravce nerezový výfukový systém, ještě schopnější brzdový systém a rovněž vyladěný podvozek s komponenty od H&R, snižující světlou výšku X6 o dalších 30 mm. | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

Nová 22palcová kola tak opravdu zapadají do blatníků masivně působícího SUV. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

Nová 22palcová kola tak opravdu zapadají do blatníků masivně působícího SUV. | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

Vše je nakonec podtrženo bodykitem, který úspěšně zvýrazňuje agresivní vzezření modelu. Karbonem zde Manhart nešetří s novým splitterem, prahy, difuzorem a spoilerem na zádi. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

Vše je nakonec podtrženo bodykitem, který úspěšně zvýrazňuje agresivní vzezření modelu. Karbonem zde Manhart nešetří s novým splitterem, prahy, difuzorem a spoilerem na zádi. | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

Ve stejném stylu pokračuje úpravce také v interiéru, kde nesmí mimo karbonové obložení chybět ani nové koberečky nebo kontrastní prošívání čalounění. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

Ve stejném stylu pokračuje úpravce také v interiéru, kde nesmí mimo karbonové obložení chybět ani nové koberečky nebo kontrastní prošívání čalounění. | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

Cenovku za tuto kompletní přestavbu Manhart nezmiňuje, po nahlédnutí do eshopu úpravce ale stačí zmínit... | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

Cenovku za tuto kompletní přestavbu Manhart nezmiňuje, po nahlédnutí do eshopu úpravce ale stačí zmínit... | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

...že pouhé přeprogramování řídící jednotky pro zmíněný nárůst výkonu a točivého momentu X6 M Competition vyjde na 3899 eur (asi 98.000 Kč). | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

...že pouhé přeprogramování řídící jednotky pro zmíněný nárůst výkonu a točivého momentu X6 M Competition vyjde na 3899 eur (asi 98.000 Kč). | Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart

| Manhart MHX6 700 | Zdroj: Manhart

Například u známého německého úpravce Manhart lze nalézt balíček, který posunuje schopnosti modelu na další úroveň. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart
S označením MHX6 700 představuje Manhart úpravu BMW X6 M Competition, která především zvyšuje stádo koní pod kapotou. Úpravou řídící jednotky dosahuje vyladěná novinka 730 koní (537 kW) a rovných 900 N.m točivého momentu. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart
Tedy slušný nárůst vůči původním hodnotám 4,4litrového twin-turbo V8 – 625 koní (460 kW) a 750 N.m. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart
K tomu přidává úpravce nerezový výfukový systém, ještě schopnější brzdový systém a rovněž vyladěný podvozek s komponenty od H&R, snižující světlou výšku X6 o dalších 30 mm. | Manhart MHX6 700 Zdroj: Manhart
20
Fotogalerie

Ještě větší bestie. Manhart poladil BMW X6 M Competition na 730 koní a 900 N.m

Německý úpravce pokračuje tam, kde divize BMW M u výkonného SUV skončila.

Je obecně známo, že M divize BMW umí tvořit pořádně výkonné bestie. Komu by ovšem továrně silné SUV ve formě X6 M Competition nestačilo, může samozřejmě vykročit cestou aftermarket tuningu. Například u známého německého úpravce Manhart lze nalézt balíček, který posunuje schopnosti modelu na další úroveň.

S označením MHX6 700 představuje Manhart úpravu BMW X6 M Competition, která především zvyšuje stádo koní pod kapotou. Úpravou řídící jednotky dosahuje vyladěná novinka 730 koní (537 kW) a rovných 900 N.m točivého momentu. Tedy slušný nárůst vůči původním hodnotám 4,4litrového twin-turbo V8 – 625 koní (460 kW) a 750 N.m.

K tomu přidává úpravce nerezový výfukový systém, ještě schopnější brzdový systém a rovněž vyladěný podvozek s komponenty od H&R, snižující světlou výšku X6 o dalších 30 mm. Nová 22palcová kola tak opravdu zapadají do blatníků masivně působícího SUV.

Vše je nakonec podtrženo bodykitem, který úspěšně zvýrazňuje agresivní vzezření modelu. Karbonem zde Manhart nešetří s novým splitterem, prahy, difuzorem a spoilerem na zádi. Ve stejném stylu pokračuje úpravce také v interiéru, kde nesmí mimo karbonové obložení chybět ani nové koberečky nebo kontrastní prošívání čalounění.

Cenovku za tuto kompletní přestavbu Manhart nezmiňuje, po nahlédnutí do eshopu úpravce ale stačí zmínit, že pouhé přeprogramování řídící jednotky pro zmíněný nárůst výkonu a točivého momentu X6 M Competition vyjde na 3899 eur (asi 98.000 Kč).

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud