Halvně je to podle fotky minulá generace. Kdoví jaké by to bylo se současnou. Představte si stojíte v zácpě nebo na parkovišti, hraje vám rádio a pomalu se nabíjí baterie na další cestu
Nejak se mi nezdaji ty hodnoty vykonu, ten panel ma tak 2m2 plochy, pri ucinnosti okolo 10% je to 200-250W z celeho panelu a to pri slunci sviticim kolmo na panel takze za cely den pri odealnich podminkach by to bylo max 1,5kWh za den, tech 6kW z takovy plochy ba bylo pomalu na nobelovku.
prý už jsou panely s účinností 20% . To je 400W z m2. Ze dvou metrů je to 800W - Za slunečný den se 6 kWh nezdá nereálných....
Tohle je evidentne starsi model Priusu na te fotce ten se snad prodaval jen v USA/JAP. Panely se daji koupit kdekoliv, napriklad aplikace pro cluny/yachty jsou na ohybatelne podlozce takze to kopiruje tvar zaobleni kastle. To si muze vyrobit a zapojit kazdy sam. Dulezitejsi je spis z Priuse udelat plugin hybrid coz znamena dat mu vic baterek cimz se z nej stane elektromobil z vetsim dojezdem.Co se tyce efiktivity solarnich clanku tak ta je dnes uz v pohode kolem 40% !!! ale to nejde pridelat na auto to je spis pro stacionarni ucely jsou tam fresnely a chlazeni apod..
Mužeš poslat odkazy na panely, které mají takovouhle účinnost 40%? Ty bych opravdu rad videl.Diky. vlada@skrbek.cz
Škoda, že se to nenabízí v sérii. Neví někdo, o kolik by to zvýšilo prodejní cenu vozidla? Teoreticky by to nemělo být zas tak drahé.
Ja bych tipoval tak + 100 t Kč..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.