Ještě úspornější Toyota Prius se solárními panely

Ještě úspornější Toyota Prius se solárními panely

Ekologický tým kanadských inženýrů modifikoval Toyotu Prius s hybridním pohonem. Na střechu umístili solární panel, který má během jízdy dodávat elektrickou energii pro pohon elektromotoru. Tento fotovoltaický panel má dodávat až 6 kWh elektrické energie při běžném slunečním dnu. Dle výsledku dosavadních testů a měření vyplývá, že pří jízdě dlouhé okolo 24 kilometrů a běžném slunečním dni, dojde k úspoře až 33% pohoných hmot. Zároveň s tím se dojezd Priusu zvětšil z dosavadních 18 kilometrů na jeden litr paliva až na 27 kilometrů. Celková úspornost při běžném denním provozu a běžných slunečních podmínkách se má pohybovat okolo 20%.

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 758 km
Cena: 330 000 Kč
Toyota RAV 4 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 965 km
Cena: 259 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2006
Stav: 118 684 km
Cena: 75 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků