Ještě přísnější snížení emisí CO₂ u aut! Europoslanci podpořili nový návrh

108 komentářů

RobinHudec
9. října • 15:11

tohle neřeším. Už dávno používám jeden z těchto systémů: http://www.levnelpg.cz/vse-o-lpg/... a jsem s emisemi úplně v klidu. Ekologie je základ.

Jerry.Gunman
5. října • 13:42

A já za tento další z mnoha moudrých návrhů staroslavné a (v genderech, sociálním veganství, teorii feministického porno-komiksu) co nejoupěnlivěji děkuji a ze svého zaprděného, xenofobního čecháčkovského západoasijského koblihostánu (doufám jen, že jsem pro Velikého Junckera Střízlivého neopomenul žádné politicko-korektní označení českého státu) jim poníženě děkuji a tleskám.A taktéž bych se osmělil přinésti návrh, jdoucí v tomto kpokrokovém boji až na dřeň:
S platností od 1/1/2050 budou automobilky mít povinnost míti průměrnou flotilovou úroveň emisí ZÁPORNOU - a to ve výši minimálně 95 gramů CO2 na ujetý kilometr.Prostě jestliže ten hnusný, odporný, pravěký a genderově ZCELA nevyvážený plechovkářský vehikl nebude uhlík z atmosféry odebírat, tak vedení příslušné automobilky bude za zvuků Eurohymny (Óda na radost) veřejně na hlavním náměstí v Bruselu vytaháno za ušiska a bude mu (taktéž veřejně) nakopáno do... ehm.. jak to říci... no... ... bude mu prostě nakopáno do BRUSELE! Dopadneme jako ti Římani koncem V. století po Kristu (Pro Alllalllaha a Cenzora velikého, smí se ještě datovat po Kristu a nebo je lépe korektně uvádět i v letech Hidžry?)
Barbaři se hrnuli přes Limes Romanus a císařská administrativa navrhovala uniformy pro trubače jednotek, které už neexistovaly.Poslední zhasněte :-( :-( :-(

Jerry.Gunman
5. října • 13:49

... návrhů staroslavné a (v genderech, sociálním veganství, teorii feministického porno-komiksu) VZDĚLANÉ EUROPARLAMENTNÍ OSÁDCE ...Velmi se P.T. čtenářstvu omlouvám, ale zprvní věty mi vypadlo několik slov. To asi z toho, jak moc se mi vděčností třesou ruce a jak (zalykaje se slzami štěstí a politicko korektního vyváženého blaha) na klávesnici ani nevidím a překlepy dělám :-)) :-)) :-))

čech
4. října • 16:36

Pokud vstoupí směrnice v platnost, tak to znamená faktický konec spalovacích motorů jako hlavní pohon v autě.

Mirek
4. října • 19:33

Problém je v tom, že se stále budou vyrábět v malé míře i velké motory pro zazobanou a prominentní klientelu. Jediné, jak by se to mohlo zvrátit by bylo nařídit montovat ty motory do sekaček i do luxusních limuzín... Živě si představuji, jak přijíždí takový 2,5 tunový Rolls Royce Phantom s přeplňovaným tříválcovým motorem 1.0, nebo takové Lamborghini Divo s tímto motorem. To by se asi těm, kteří o tom rozhoduji moc nelíbilo.

Wonn
5. října • 0:13

To ti ale nepomůže. U tak těžkého auta bys ten malý motor musel pořád honit na krev, takže by vyprodukoval možná i více emisí, než velký motor, který v tom jen spokojeně bublá. Což je taky důvod, proč se downsizing ukazuje v reálném provozu jako neúčinný (respektive ne tolik účinný, jak se od něho očekávalo).

Kankunen
5. října • 11:48

Opravdu se downsizink ukazuje jako neúčinný, kdyz ty auta v reálném provozu maji spotřebu 5 litru? https://m.youtube.com/watch...

Mirek
5. října • 11:18

To já vím, vidím, že ti nedošlo, že si z toho trochu dělám srandu, protože je to nereálné. Proto jsem napsal, že si živě představuji. Tím jsem jen chtěl říci, že buď by se taková auta nemohla vyrábět, nebo by pochopili dotyční, že to s tím zmenšováním... přehnali.http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pohadka-o-tri... ...

E15
4. října • 16:52

Tak to každopádně a oni s tím v podstatě zřejmě i počítají. Budou jen elektromobily a plugin hybridy a možná obyč, hyvridy v případě opravdu malých levných aut. Jako proč ne, ale bylo by rozumné, aby se k tomu došlo nějakým postupným vývojem, řekněme v roce 2040-2050. Rok 2030 je za 12 let a to je přece absurdní, že by se to mohlo stihnout v té podobě, aby ta auta byla pro lidi cenově přijatelná v rámci celé EU, resp. aby se stihla vybudovat infrastruktura pro dobíjení. Počet aktuálních dobíjecích míst bude třeba tak zestonásobit (nebo ztisícinásobit?). Jde o to, že až nebude ke koupi jiné auto, budou muset někde dobíjet i lidé ve městech, kteří nemají možnost dobíjení doma. Zatím se takovým lidem říká, tak si elektromobil nekupuj, ale pak nebude jiná možnost. A třeba plugin hybrid má smysl dobíjet leda fakt přímo v místě parkování (jinak si cestou z dobíjecí stanice vybijete to, co jste si nabili :-D)

V3S
4. října • 16:41

A co je na tom špatného?

Zelí
4. října • 16:01

Pokud si někdo myslí, že eu si myslí, že automobily budou mít spotřebu 2,4 l/100km, aby splnily jejich představy, tak to je na omylu. Oni velmi dobře ví, že automobilky to nemůžou dosáhnout a to je koneckonců EK zcela lhostejné, o to se vůbec nehraje, oni chtějí získat obrovský balík peněz z toho zdanění !!!!! Je to zdanění nás jako zákazníků automobilek, protože to zaplatíme my. EK tak získá vlastní daň, která poteče přímo k nim do Bruselu. Získají další moc. Např. už letos chtějí odsouhlasit placení politických neziskovek přímo z Bruselu. Toto konzultovali přímo se Sorosem. Maďaři ho vypoklonkovali a brusel je tam zpátky namontuje a ještě v horší a agresivnější podobě.

Josef
5. října • 19:04

Pro Zelí | 04. 10. 2018 16:01 - Dříve, než vypustíš svůj "slovní průjem" v podobě zaručených "drbů", tak si podstatu problematiky pořádně nastuduj. A přestaň šířit dezinformace a fabulace o Bruselu, "politických neziskovách", o "zdanění", o "získání další moci" a vůbec přestaň se projevovat jako komunista a debil. Ono to v podstatě v tvém případě vyjde nastejno.

LOL
6. října • 11:09

:-D

V3S
4. října • 16:10

no pokud si něco v EU parlamentu odsouhasíme, tak je logické, že to potom zapracujeme do naší legislativy, bohužel zpravidla násobně přísněji, než jsme si v EU odsouhlsili, to je ale odpovědnost našich poslanců, které za to nevedeme k odpovědnosti, na další porci vašich obvyklých fantamagorií není potřeba nic dodávat, to je případ pro psychiatra, chybí vám tam ilumináti a chemtrails soudruhu

Shimi
4. října • 16:31

V3S: I kdybychom si to neodsouhlasili (jako kdyby na hlasech těch pár našich europoslanců záleželo), tak by to bylo úplně jedno, protože bychom byli přehlasováni.

V3S
4. října • 16:40

EU se nehlasuje národnostně, ale politicky, po klubech http://www.europarl.europa.eu/plenary/cs/votes.html... poslanci žádné země nehlasují jednotně, proč stále šíříte své nemocné fantasmagorie?

Shimi
4. října • 16:49

V3S: Já někde píšu, že se hlasuje jednotně?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
V3S
4. října • 17:14

no pokud píšete, že EU je to diktát Německa a Francie, kteří mají pouze 22 % hlasů (nevím jak s takovým počtem chtějí nečo diktovat), tak by to znamenalo, že halsují národnostně jednotně, pokud nehlasují jednotně, tak nehlasují národnostně a žádný národnostní diktát nepřipadá v úvahu, v podstatě jste si podřízl větev

Shimi
4. října • 17:20

V3S: Už se v tom začínáš ztrácet.

Kankunen
5. října • 11:58

Ty se v tom neztrácíš, ty vubec nevíš o čem píšeš a jen žvatláš lži primitivních populistů a konspiračních webů. Asi svůj k svému.

Zelí
4. října • 20:31

Je to ..... stačí si přečíst výrok "když si něco v eroparlamentu odhlasujeme". To je perla. Typický eurohujer.

čech
4. října • 16:17

Když už jsme u té chemtrails( nebo jak se ta blbost píše), tak kdy budou platit letecké společnosti daň z paliva? Na emisní limity u nich se asi nemá cenu ptát. Automobilová doprava je bitá rok co rok a oni nic!

E15
4. října • 13:51

Koukám, že diskuze je zase jeden o voze a druhý o koze. Rozhodnutí se týká CO2 a ne emisí škodlivin ve městech. Právě kvůli první vlně redukování emisí CO2 kolem roku 2000 máme města plná dieselového smradu (to byla doba Smartů CDI a podobných zhůvěřilostí, které se ovšem honosily nízkými emisemi CO2). Aktuální kampaň za nízké emise CO2, ale bez dieselů, už je o něco málo rozumnější, ale obávám se, že je to opět takové to levičácké poručíme větru dešti (asi jako FVE v ČR, kdy se to na sílu lámalo přes koleno, což nás v důsledku bude stát bilion korun oproti situaci, kdyby se technologiím nechal volný prostor, aby se samy prosadily v konkurenci). S elektromobily je to podobné. Jsem pro podporu ve smyslu výstavby dobíjecích stanic, nižších poplatků za parkování/mýto ve městech a pod., jsem pro tlak na nízké emise škodlivin (když srovnáte aktuální kamion plnící Euro 6 s kamionem 15 let starým, tak to je (pravda posuzováno subjektivně) neuvěřitelný posun). Přílišný tlak na snížení emisí CO2 (zvlášť když jiné kontinety na to tak trochu kašlou) je ovšem trochu silná káva, která se nám může poněkud nevyplatit. Úplně z toho cítím ten německý přístup k věcem (ala soumrak bohů, ala Wir schafen das), kdy akorát hnědou ideologii vyměnili za zelenou. Vtip je v tom, že oni to fakt možná zvládnou, ale budou jejich tempu stačit ostatní země EU s mnohem nižší produktivitou???

Shimi
4. října • 14:12

E15: Mě by spíš zajímalo, kdy už se někdo konečně zamyslí nad tím, že není vůbec potřeba se zabývat životadárným CO2. Problémem jsou úplně jiné plyny a částice.

E15
4. října • 16:37

nejsem klimatolog a dokonce ani klimatolog amatér, takže tohle fakt nedokážu posoudit. Můj názor je ani někde uprostřed...

V3S
4. října • 14:09

za FVE v ČR je odpovědná poslakyně ČSSD Šedivá a poslanec KSČM Urban, kterí navrhli 50 % nevýšení výkupní ceny http://neviditelnypes.lidovky.cz/ekonomika-vykupni-cena-fo... ... kdyby to neudělali, toto "podnikání" by nebylo nijak výhodné a nezavařili bychom si na bilion v prdeli, podobně je tomu s normou CO2 kolem roku 2000, poslanci v EUP z normy odstranili pevné částice a saze, prý byla norma moc přísná a nařizovala toho moc, a najednou byly výhodné malé disely a automobilky toho využily, ale za debílní rozhodnutí poslanců, našich volených zástupců, jsme odpovědní jako voliči, jak je možné, že ČSSD a KSČM není za bilionový tunel vedena k odpovědnosti (peníze mohly jít na důchody) a mnozí debílkové o tom mluví jako o pravocovém podnikání, no to je jednoduché, úroveň voličů se často odráží v úrovni politiků

Adamantium
11. října • 21:50

Kdo jak hlasoval pro obnovitelné zdroje se dá dohledat zde:http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw... Tak si to uvědomte, až ty k*koty budete volit..

čech
4. října • 16:11

Že je za tím levice je známá věc, ale to že to Topolova vláda včas nezatrhla, když ceny panelů spadly, jim už nikdo neodpáře. Takže vinni všichni.

E15
4. října • 16:35

problém byl hlavně na úplném začátku, kdy tam nastavili těch 13 Kč/kW - to, že tehdy byly panely tak drahé, že se to ani za těch 13 Kč nevyplatilo, totiž vůbec není podstatné. Podstatné je, že si nějací levičáci přáli, aby se v ČR povinně vykupovala elektřina z FVE za 13 Kč/kWh. Přitom je podle mě úplně jedno, jestli byly v té době náklady na výrobu 50 Kč/kWh a nebo 50 hal/kWh. Zhůvěřilost je v tom samotném principu, že někdo dal do zákona (a tedy si zřejmě přál, aby se to stalo), aby se elektřina z FVE vykupovala za tak šílenou částku. Pořekadlo praví, dávej si pozor, co si přeješ, mohlo by se ti to splnit. A přesně to se stalo. Jen se nám splnilo to, co bylo v zákoně na začátku nastaveno. To že se toho potom chytili hyperlobbisté a povýšili ten průšvih na druhou, to už je vedlejší (byť to znamenalo znásobení vniklých škod), hlavní příčina je ten začátek. Kdyby tam hned v roce 2006 (nebo kdy se to řešilo) dali (plácnu) 2 Kč/kWh, tak by se z zavedení FVE došlo zcela přirozeně a v době, kdy už by to mohlo být i ekonomicky přínosné (možná).

kkk
4. října • 15:36

Za ty šílenosti s fotovoltaikou je zodpovědná většina sněmovny a vláda která to schválilá, házet to na dva poslance je hodně zjednodušující, pokud teda neměli hlasovací většinu dvou hlasů:-D

Zelí
4. října • 15:53

Fotovoltaiku a větráky protlačila v EU Merkelová, začala s tím už v roce 1998 jako ministrině žp v říši. EU je jenom jiná forma germánské říše a my jsme jenom jejich protektorát, který nuceně musí odsouhlasit direktivy přicházející z EU. Pokud si tu vazalskou direktivu ještě zpřísníme je to jenom naše blbost.

Josef
5. října • 18:58

Pro Zelí | 04. 10. 2018 15:53 - Nemusíš se zde snažit v politickém stranickém školení v duchu KSČ(M). Nebo ti to dali tvoji komunističtí spolustranící jako stranický úkol, abys zde "smradil" komunistickou rétorikou s použitím poválečného slovníku z padesátých let?
Kdo si v Česku napakoval kapsy díky fotovoltaice? To podle tebe řídila Merkelová? Pokud by ses Zelí pořádně "podíval", byl bys překvapen, kdo všechno na fotovoltaice v Česku vychytračil balík peněz. A kolik mezi nimi bylo a je "poctivých" komunistů ("bývalých"). Rozhodně to ale nerozhodla a neřídila ani Merkelová a ani Brusel.

V3S
4. října • 16:11

no pokud si něco v EU parlamentu odsouhasíme, tak je logické, že to potom zapracujeme do naší legislativy, bohužel zpravidla násobně přísněji, než jsme si v EU odsouhlsili, to je ale odpovědnost našich poslanců, které za to nevedeme k odpovědnosti, na další porci vašich obvyklých fantamagorií není potřeba nic dodávat, to je případ pro psychiatra, chybí vám tam ilumináti a chemtrails soudruhu

mamradosemvalce
4. října • 13:21

Ked takto zacnu obmedzovat lodnu a letecku dopravu, potom to bude mat vyznam. Takto je to len cista sikana.

vizionář
4. října • 13:34

Je jen otázkou času, kdy začnou administrativně omezovat i elektromobily.

V3S
4. října • 13:32

proč by to nemělo význam, po Práglu moc lodí nejezdí a u nás v Brně už ultra nic, v našich městech dýchám smog z aut a ne z lodí nebo letadel, a i u těch lodí už se stalo, nové kontajnerové lodě se staví na CNG

Wonn
4. října • 19:16

To máš ale hodně omezený pohled na věc. Vítr je sem schopen zanést písek až ze sahary, takže opravdu si myslíš, že ten smog nad městy je tvořen jen tím, co vyprodukujou auta ve městě? I bordel vypuštěný na mořích či vysoko nad zemí se dostává k nám do měst. A vzduch, který už je nasycený bordelem hůře absorbuje to, co vypustíš ve městě -> smog. Elektroauta taky nejsou řešení, když je musí krmit elektrárny (zatím bohužel převážně tepelné), které ten bordel vypustí hned za městem a vítr to tam zafouká. Lidi taky v domácnostech topí často pěkným svinstvem a vypustí o dost více škodlivých emisí, než auta. I tady se to sice postupně zlepšuje, ale pořád je tam mnohem větší prostor ke zlepšení, než u aut.

V3S
4. října • 12:19

Blbové budou vždy nadávat, ať se to děje tak, nebo neopak. Před časem nadávali na ropnou lobby a když ropná lobby dostává na prdel, tak zase nadávají. Je to správné opatření, nechci žít ve městě plném smogu. Je potřeba přejít z pravěkého splaování ropy na nové technologie, například vodík. Bateriová auta ještě nemají dostatečné technologie, snad jejich rozvoj technologii uspíší.

kkk
4. října • 15:02

Kde jste proboha přišel na to,že ropná lobby dostává na pr... ,těžba se zvyšuje a cena se zvedá, jistě někteří výrobci automobilů dostávají na zadek ale ropná lobby opravdu ne:-D

Aladin
4. října • 12:42

I já si přeji čistý vzduch. Nicméně, je třeba vycházet z reality. Zjisti si něco o dopadech na životní prostředí vlivem těžby a zpracování lithia a kobaltu. To je totiž nejbližší budoucnost. Vodík je zatím daleko. Tady se totiž jedná o čistě ekonomické rozhodnutí. Tímto návrhem uvolnily peníze občanů na dotace, které se budou tvářit zeleně. EU chystá v příštích dvou letech vynaložit na "zelené cokoliv" 180mld eur každý rok. Do financování budou povinně zapojeny banky a penzijní fondy, které s tím nechtějí mít nic společného.

V3S
4. října • 12:58

a to je dobře, pohnou se dopředu zelené technologie a budou možná i zelené, každý začátek není růžový

Aladin
4. října • 12:43

Omluva za hrubku

MV.
4. října • 12:30

Coz bouzel znamena ze ten smog ze starsich dieselu se presune sem minimalne dalsich 5 az 10let... Pochybuji ze by se k tomu odhodlaji u nas zakazat euro 4 a horsi, zasahlo by to moc lidi.

Ota
4. října • 12:54

a oni E4 nekde zakazali?

Marek71
4. října • 14:13

V Německu už k tomu pomalu spějí. Jsou tam ekologické zóny a zelenou známku povolující vjezd do některých měst lze získat jenom pokud je diesel s euro 4 a novější, myslím, že jenom s DPF. To ale nestačí a např. ve Stuttgartu zavedou od 1.1.2019 zákaz vjezdu dieselům s euro 4 a horší. Nevím ale jak to budou kontrolovat, jestli bude nějaká další eko známka nebo co. Každopádně zákaz pro euro 4 a horší bude realitou, je to kvůli špatnému ovzduší a kvůli tomu, že koncentrace prachových částic je ve Stuttgartu a okolí často hodně přes normu.https://www.stuttgart.de/feinstaubalarm/... No a pokud se Němci budou těchto dieselů zbavovat, vsadím se, že jich spousta skončí tady v ČR.

kkk
4. října • 15:10

Bohužel čeští kolenovrti to budou kupovat a po čase vykuchají filtr, hlavní je, že budou jezdit za 4.895 l./100:-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
4. října • 15:20

Pokud jim to legislativa v ČR dovolí, tak ano... budou je kupovat, provozovat a i kuchat filtry, bohužel :-|

Tomáš
4. října • 12:07

já jsem pro staré nafty, benzíny 5 let a více zakázat úplně, včetně dovozu starých sraček, a podporovat hybridy, plug in a elektra..a hlavně kamiony..!!

Marex
6. října • 13:34

Pobavilo :-D Kdo má za těma diesel popelnicema, hlavně typu 1.9 TDI jezdit a stále být ve střehu, aby stihl včas zapnout vnitřní okruh a nedusil se z toho smradu. Takže nafty staré max. 5 let, benzíny, klidně raději ty starší než ty novější, protože ty novější pro zdraví nejsou taky žádná výhra. Ale to českým ropákům, pro které je modla cokoliv s nápisem TDI, TDCI, apod., nedojde ani za 20 let a nyní při dodávce zánovních diesel popelnic z Německa, kde se toho zbavují budou na ten smradlavej šrot stát fronty v bazarech. Souhlas pouze s hybridy, elektro je zatím slepá větev, dokud se nevyřeší efektivní zdroj energie.

LOL
4. října • 14:09

no co, koupím si rikšu s radiálními teniskami!

V3S
4. října • 12:21

elektromobily mají horší emise než nafty, o hybridech ani nemluvě: https://auto.idnes.cz/diesel-elektromobil-analy... ...

kkk
4. října • 14:54

Vy berete vážně ADAC?Asi jste četl jenom titulek proto vybírám z odkazu " ADAC se ve své analýze zaměřil na produkci CO2, škodlivé látky jako oxidy dusíku vynechal. Při výpočtu vlivu jednotlivých modelů bral v úvahu německý energetický mix (tedy podíl jednotlivých zdrojů elektrické energie na celkovém výkonu všech elektráren) z roku 2013, v němž byste našli 23 % energie z obnovitelných zdrojů (v roce 2016 to bylo o 33 procent).Zkuste se nad tím zamyslet.PS kdo je asi velkým sponzorem adacu?

V3S
4. října • 15:13

jde tu o hlavní myšlenku, elektroauta nejsou zelená jak se tvrdí, to si mnozí neuvědomují a je jesné, že každý výpočet bude napadán odpůrci a mnohdy i právem, ale to hlavní je, opakuji, elektroauta nejsou žádné zeroemision

kkk
4. října • 15:22

Bezmemisní není nic,ale ohánět se profláknutým adacem to chce hodně odvahy.Bydlím na kraji Prahy a zatím jinou variantu na snížení emisi než omezení individuální dopravy nebo elektrifikaci hlavně veřejné dopravy nevidím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
4. října • 15:39

Ano, pokud chce město omezovat svoje obyvatele v individuální dopravě kvůli emisím a pevným částicím, atd., tak stejně tak (nebo nejdřív) by mělo město udělat kroky k omezení těchto emisí, to znamená kompletně elektrifikovat MHD včetně busů! A že to jde, ukazují příklady z některých měst. A až pak omezovat individuální dopravy, protože, přiznejme si to, je dost lidí, kteří prostě jinak než autem cestovat nebudou.

kkk
4. října • 15:48

Souhlas, bohužel praha na to zatím zvysoka kašle, a těch pár(doslova) elektrobusů to nevytrhne.

V3S
4. října • 15:38

co vidíte nebo nevidíte má nulovou hodnotu

kkk
4. října • 15:45

Můžete tu myšlenku nějak rozvést?

mpolan
4. října • 17:51

Rozvést co, prosím? Myslíte si, že ten výplod z jeho komunistické hlavy byla "myšlenka"?

Shimi
4. října • 14:59

kkk: On a zamyslet? Tak ten byl dobrej :-D

kkk
4. října • 15:11

Já vím, ale zkusil jsem no :-D

runner42
4. října • 12:09

Já jsem zase pro odebrat volební právo jedincům s IQ pod 120.

Roman
7. října • 20:54

Stačilo by pod 25 let.B-]

mpolan
4. října • 17:50

Proč se chceš dobrovolně zbavit volebního práva?

Petr
4. října • 13:36

A kdo by potom volil Okamuru a Babiše? :-D

space
4. října • 13:10

to by tady mezi diskutujícími mohl volit jen automatický editor, který maže sprostá slova uložená ve své databázi...:-D

Scarab
4. října • 10:52

Nás může potěšit jen to, že nikdo z našich europoslanců kupodivu nebyl pro :-/

Zelí
4. října • 11:14

Díky sametu jsme se stali chudými nájemníky v kdysi vlastním domě, o kterém rozhodují bez nás. Na tom není nic potěšujícího.

Roman
7. října • 20:53

Brusel mě pěkně s.re ale na ten samet bych nenadával. Díky němu tu můžeme nejen řešit pěkný auta ale taky v nich jezdit. Dovedeš si představit o čem by byl tenhle web, kdyby nebyl samet? Porovnávali bysme novinky u 2. generace favorita a v čem je lepší než Lada nebo Zástava. Radili bysme se, která ze dvou pump na D1 je lepší, řešily bysme jak z pytlíků na rohlíky slisovat blatník na Trabanta atd. atd.:-))

Josef
5. října • 18:49

Reakce na Zelí | 04. 10. 2018 11:14 - hele, ty zelnatá prázdná komunistická hlavo (pravděpodobně politruku z "předlistopadového" období...), článek je "Ještě přísnější snížení emisí CO₂ u aut! Europoslanci podpořili nový návrh" a diskuse by měla směřovat k tématu článku. Jenže to ty nikdy nepochopíš, protože hlavu máš totálně práznnou a (z)deformovanou ideologií tvé mateřské strany KSČ(M). To, že vlastní dům - Československo KSČ kompletně svým "materialistickým" ideologickým "řízením" vybydlela, je jasné úplně všem a zejména bývalé nomenklatuře, která "revoluci" spustila a řídila a hned po Listopadu se postarala v privatizaci o to, aby si pro sebe "urvala" alespoň zbytek toho, co nějak fungovalo a co mělo ještě nějakou hodnotu. Nebo snad neznáš své spolustraníky typu Babiše,... apod.? Protože je to zde o autech, tak ti znovu připomínám, že Škoda byla totálně na dně a kdyby nebylo privatizace a investic německého VW, tak by žádná automobilka v Boleslavi už dávno nebyla.
Takže Zelnatá hlavo, nacpi si konečně do své prázdné "kedlubny", že jsme se stali "chudými nájemníky" ne díky sametu, ale díky komunistům, kteří nastolením diktatury za 40 let zlikvidovali všechno dobré a fungující a "přebudovali" to svojí "ideologií" a "odborným" "řízením" do podoby špatného a nefungujícího - vybydleli "vlastní dům".
O devastujícím účinku moskevského "diktátu" je asi zbytečné polemizovat. Bruselský "diktát" má svá pravidla a záleží na schopnostech a poctivosti našich europoslanců, kteří by měli hájit zájmy Česka a ne své zájmy osobní (vlastní "kapsy"). Bruselský "diktát" se nedá vůbec s moskevským diktáte srovnat, to je snad jasné. Konečně si uvědom, že komunističtí pohlaváři vždy mysleli na sebe, na svou moc, výhody a neohrozitelnost. K tomu, aby se jim osobně "dařilo", využívali (zneužívali) řadové komunisty, kteří svým pohlavářům zbaštili všechno i s "navijákem" a byli u vytržení, když dostali medili nebo řád. Podstatu nikdy nepochopili a nepochopí a ty Zelí osobně jsi toho dokonalým příkladem. Hloupost je stejně nezničitelná jako je nezničitelná voličská základna KSČ(M).

V3S
4. října • 12:15

Bolševiku to si pleteš s Moskvou, tam rozhodovali bez nás, EU jsme my, máme tam své poslance a komisaře a ti rozhodují o celé EU, tak jako ostatní poslanci a komisaři.

Shimi
4. října • 12:34

V3S: Sluníčko, ty si zase vzpomeň na rok 38, kde se taky rozhodovalo o nás bez nás. A kde že to leží Anglie, Francie, Itálie a Německo? Na západě nebo na východě? Na západě, že? To jen tolik k těm tvým opěvovaným západním sviním. A k té snůšce nesmyslů ohledně EU se snad ani nemá cenu vyjadřovat. EU je všechno možné, jenom ne MY. My tam nemáme žádné rozhodovací právo, to je jenom iluze pro polointeligenty typu V3S, kterým EU propaganda nadobro vymyla mozek. Naši europoslanci a komisaři tvoří promile z celého molochu, tudíž logicky nemůžou rozhodovat vůbec o ničem. Ale tobě logika samozřejmě nic neříká, to už víme dávno.

V3S
4. října • 13:03

V EU Parlamentu se rozhoduje po klubech (napříč zeměmi), protože většina zemí je na tom stejně jako my, jsou malé, a proto se sdružují do klubů. Dále zákony EU neumožňují velkým zemím přehlasovat ty malé.
Eurokomisaři (i ten český) rozhoudje za celu EU.
Dovzdělejte se debílku nejen v historii, ale také v rozhodování EU.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
4. října • 13:09

V3S: Opět potvrzení mnou napsaného, perfektně tě propaganda zpracovala. Z tebe musí mít páníček radost, to je bez debaty.

LOL
4. října • 14:08

tě prostě dostal na argumenty. :-D

Ludek_II
6. října • 9:20

Vyhrát v netove diskuzi je jako vyhrát na paralympiádě. Máš medaili, ale pořád jsi stejný kripl.

Shimi
4. října • 14:21

LOL: Další co netuší, jak to v EU v reálu chodí? Bez Německa a Francie se v EU nepohne ani lístek ;-) Naši jsou tam pouhá stafáž, klub neklub. Proboha lidi proberte se už.

V3S
4. října • 14:36

Psali v Parlamentních listech vlastněné bývalým učitelem propagandy z VUMLu?

Shimi
4. října • 14:57

V3S: Se divím, že jsi nenapsal na Aeronetu, to je takové vděčné zaklínadlo místních kašparů, když už neví kudy.

V3S
4. října • 15:04

No chtěl jste to sám EUfobiku: Nemecko počet poslanců 96, Francie 74, celkový počet poslanců v EU P 751, jak tedy můžou francoužtí a němečtí poslanci o něčem rozhodnout, když nemají ani 10 % hlasů a ještě neslasují v rámci jedné země, ale klubu, konečná :) :) :)

V3S
4. října • 15:06

oprava: ...mají dohromady cca 22 % hlasů...

Shimi
4. října • 15:32

V3S: :-D:-D nééé, za co mě trestáš. To je to samé, jako když má Babiš menšinový kabinet a přesto si prosadí co potřebuje, hm? Tobě to pořád nedochází, co? Ty evidentně žiješ v uzavřené teoretické bublině a vůbec netušíš, jak funguje politika v reálu.

LOL
4. října • 18:26

Babiš žádný menšinový kabinet nemá. Vládne s ČSSD a KSČM. Tobě to pořád nedochází, teoretiku.

Shimi
4. října • 19:10

LOL: Ta tvoje snaha být nad věcí je strašně poznat, nejde ti to. Nicméně Babiš menšinový kabinet samozřejmě má, o tom nemá smysl debatovat. To, že se v reálu dělá politika v zákulisí a v případě potřeby se "použije" KSČM, SPD, apod., je přesně to, co se vám vy kašpaři snažím celou tu dobu vysvětlit. Stejně tak jako mají menšinu Němci a Francouzi v EU P. A stejně si v konečném důsledku prosadí to svoje. Protože realpolitika se nedělá podle teoretických čísílek v tabulce počtů europoslanců. Chápeme?

LOL
5. října • 11:20

Pro vládu s důvěrou je třeba většina. Český bolševik hlasuje v zásadních hlasováních s vládou, takže je součástí koalice. To je reálná politika.
Hlasování v Evropském parlamentu probíhá po ose pravice-levice, ony i ty kluby takto fungují, nikoli na národnostní bázi. To o čem píšeš ty, je problém exekutivy a překryvu moci při jednání hlav států (ty tzv. Summity). Ale jen to dokládá, že plácáš o věcech, o kterých doopravdy víš hovno a spíše se řídíš tím, co ti bulíkují čeští politici, kteří místo práce raději ukazují prstem, jak s nimi všichni vyjebávají (aby taky nevyjebávali, když česká politická pijavice nejprve nekonstruktivně všechno odmítá, a když je přehlasována, spustí brekot jak je jí ubližováno).Namísto teoretizování, běž raději něco užitečného dělat.

Kankunen
5. října • 12:03

LOL nekrmte toho prosťáčku Shimiho, nechte ho u jeho pocitu výjimečnosti a chytrosti, tim se dostatečně zesměšňuje.

Shimi
5. října • 12:15

Kankunen: Zesměšnit? Před kým proboha? Před "diskutéry" na AR? :-D:-D Tak ten byl pro dnešek taky dobrej. Ty opravdu žiješ v domnění, že mě v reálu zajímá názor nějakého virtuálního Kankunena, LOLa, V3Sa, apod.? Probuď se.

Kankunen
5. října • 12:25

Asi zajímá a moc, když na vše reaguješ. Lžeš sám sobě, nic překvapiveho.

Shimi
5. října • 12:28

Kankunen: Prosím tě, kolik ti je? :-D

Shimi
5. října • 11:58

LOL: Zaprvé, bolševismus a komunismus jsou dvě naprosto rozdílné ideologie, nastuduj si to. U nás v reálu nebylo ani jedno. Ano, čteš správně, ani jedno. Ten paskvil co tu byl, bylo všechno možné jenom ne pravý komunismus. Tady je krásně vidět, kdo je tady teoretik. A zadruhé, proč se pořád snažíš popsat něco, čemu nerozumíš?

V3S
4. října • 15:40

no pokud si kdokoliv získá pro svůj návrh více jak 50 % hlasů má na to právo, na tom není nic senzačního

V3S
4. října • 15:47

doplňuji, to jak kdo hlasuje si může každý najít http://www.europarl.europa.eu/plenary/cs/votes.html... a uvidí, že Fransouzi ani Němci nehlasují podle národnostního kritéria, takže konečná pro vaše fantasmagorické lži, dále mi nestojíte za další čas

Shimi
4. října • 16:45

V3S: Dám ti jeden příklad za všechny, který krásně dokresluje to, co se ti tady celou dobu snažím vysvětlit. Je to pár dnů, kdy se měly zavést mimořádné kontroly masa dováženého z EU skrze prasečí mor. Evropská komise si dupla, Toman si nadělal do kalhot a žádné mimořádné kontroly nebudou. My si nedokážeme v EU obhájit ani národní zájem!! A ty mi tady, ty kašpare, budeš vykládat něco o tom, že EU jsme MY? Že o něčem rozhodujeme?

LOL
4. října • 18:24

Tím se demonstruje co? Domnělá krutovláda EU, nebo posranost soudruha velkostatkáře Otomana? :-D

V3S
4. října • 16:52

1) Spuštění vámi uvedené kontroly lze nějak doložit a také to, že si Toman něco rozmyslel, poté co si EU dupla?
2) Nebylo by takové nařízení v rozporu s platnými zákony?
3) Pokud to tak je, tak si stěžujte na soudruha Tomana, že neumí dostát svého slova.

V3S
4. října • 17:09

i když jsem nad vám nechtěl ztrácet čas, tak jsem si to vygooglil, podle Ředitel Českého svazu zpracovatelů masa Jan Katina, byl Tomanův plošný zákaz nesmyslný a "měl by se vztahovat i na naši zemi, mor byl na Zlínsku", doporučoval kontroly provádět regionálně a nikoliv pro celé státy (týkalo se to: Belgie, Bulharska, Estonska, Litvy, Lotyšska, Maďarska, Polska nebo Rumunska), to se mi zdá jako rozumné, jak od Ředitel Českého svazu zpracovatelů masa Jan Katina, tak od EU komise, nesmíte trpěr fobií a v každém nesouhlasu ze strany nějakého orgánu EU vidět spiknutí Němců

Shimi
4. října • 17:17

V3S: Jestli tady někdo ztrácí čas, tak to nejsi ty. ;-)

Shimi
4. října • 16:58

V3S: A utřít zadek bys nechtěl soudruhu? Umíš používat Google? O této kauze se mluví dokonce i na ČT24, a to už je co říci, snad 4 dny v kuse.

V3S
4. října • 16:56

PS: váš příklad ale vůbec není o hlasování v EU Parlamentu, kterým se tu stále oháníte

Shimi
4. října • 17:10

V3S: Samozřejmě, že se nejedná přímo o hlasování v EU P, ale je to krásný příklad toho, jakou roli nám architekti projektu jménem EU nachystali. Roli o ničem nerozhodujících stafážistů. Je to pouze iluze, že o něčem v reálu rozhodujeme, ale někteří to ne a ne přijmout. Někteří si budou pořád mazat med kolem huby a budou slepě věřit tomu, že je to jinak.

V3S
4. října • 13:20

A co je nepřesného, nebo nepravdivého na tom co jsem napsal?
Slovník, který používáte je vlastní milovníkům konspirací, to jsou tací chudáčci, co svůj nepovedený život vynahrazují vírou v zanlost tajných informací, které mají jen vyvolení, přesněji by se dalo napsat spíše vyhulení.

V3S
4. října • 12:54

Nemohu za to, že jste nevzdělaný blbec, text Minchovské dohody navrh Beneš a v arbitrážních sporech nejsou znesvářené strany účastny rozhodování, ale chtít od debílků aby to věděli je samozřjemně nemožné.
Takže nevím proč by mocnosti rozhodli jinak, když část občanů ČSR nechtěla v zemi žít a prezident a vláda dané země s tím souhlsili, viz Nečasova mise vlastizrádce a agenta Stalina Beneše.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
4. října • 13:05

V3S: Pouze potvrzuješ moji poslední větu. Blbec nemůže, logicky, nazývat někoho dalšího blbcem. Já vím, že to nechápeš, ale s tím já už nic nenadělám. A jestli žiješ v domnění, že Beneš o něčem rozhodoval, nebo že by snad byl text dohody z jeho hlavy, tak potom už mi nezbývá než zvolat: Ještě větší blbec, než jsme doufali. A úplně nejhorší na tom je, že máš nejspíš volební právo.

V3S
4. října • 13:18

Je prokázané, že EU fobici jsou méně inteligentní a vzdělaní lidé. Představte si, že Mnichovská dohoda vychází z návrhu Beneše, který dal v Nečasově misi jako první ze zůčastněných státníků. To neokecáte. Dále je na vás škoda plýtvat znalostmi, které nemáte.

hugo
4. října • 14:34

Méně inteligentní jste spíš vy. Mezi nečasovou misí a mnichovskou dohodou je zásadní rozdíl minimálně v tom že beneš nabízel území důsledně před pevnostním pásmem, tj. bez vlivu na naší obranyschopnost, kdežto mnichovská dohoda znamena předání celého pevnostního pásma tj se zásadním vlivem na naší obranyschopnost. Dále je na vás škoda plýtvat znalostmi, které nemáte:-)

V3S
4. října • 14:40

je až směšné jak podobní zoufalci stále lžou, nejprve, nic takového Beneš nenevrhoval, potom chtěl postoupit jen výběžky a teď tato verze, ale v Nečasově misi Beneš navrhl postoupit území kde bydlí nadpoloviční většina německé národnosti, konkrétně nevrhoval postoupit území o velikosti 46 000 km2, což násobně překračuje pevnostní pásmo, o žádném pevnostním pásmu Nečas nejednal ani o něm nebyla reč v Mnichově, tečka https://rcmonitor.cz/zpravy/vatikan/mnichovska... ...

Ota
4. října • 12:53

je potreba tu historii sledovat bedliveji, uz pred Mnichovem Benes pripustil odtrzeni casti uzemi ... Na zaklade toho tomu v Mnichove dali, tuzkou na mape, jasnou fazonu.

Jig
4. října • 11:35

Tak hlavně že před sametem tu byl ráj, kde jsme byli pány ve vlastním domě a mohli o všem rozhodovat

Doporučujeme

Články odjinud