Jeremy Clarkson vysvětluje, proč už do The Grand Tour nezve hosty

„Spoustu let nazpátek šlo spíše o britskou show. Teď je to ale skutečně mezinárodní. Jsme známější v Itálii nebo v Číně než doma.“

Třetí série populární show The Grand Tour je v plném proudu. Máme za sebou dva studiové díly a dva díly kolumbijského speciálu. Pokud, stejně jako my, tento pořad bedlivě sledujete určitě vám neuniklo, že si už Clarkson do pořadu nezve známé hosty, které si to pak mezi sebou rozdají na okruhu v Jaguaru F-Type.

The Grand Tour je zpět! Jaký byl první díl? A na co se můžeme těšit příště?

The Grand Tour je zpět! Jaký byl první díl? A na co se můžeme těšit příště?

Jeremy Clarkson prozradil, proč tomu tak je. Show je prostě známější a známější po celém světě a je už velmi těžké najít do pořadu celebrity, které by byly celosvětově známé. V Británii to prostě bylo jednodušší.

„Dámy a pánové, přivítejte prosím Howarda z reklamy na Halifax. Nemá prostě smysl mít takového hosta, protože někdo z Uruguaye nemá vůbec tušení, kdo ten Howard je.“ Mimochodem tuto skvělou reklamu, i když není o autech, si můžete pustit dole v článku, ať víte, o co jde.

Nový Top Gear má datum premiéry. LeBlanc, Harris a Reid se vrátí už příští víkend

Nový Top Gear má datum premiéry. LeBlanc, Harris a Reid se vrátí už příští víkend

Jeremyho prý také rozptylovalo, když měl mít během show interview. Ono pracovat jako moderátor, bavit stovky lidí a poté ještě dělat náročný rozhovor je velmi vyčerpávající a může to zavalit i tak ostříleného moderátora jakým je Jeremy Clarkson.

Amazon již dříve zveřejnil, že rozhovory s hosty lidé při přehrávání často přeskakují a i samotní moderátoři tvrdili, že se na to lidé nedívají. Odříznutí této kapitoly tak usnadnilo natáčení a hlavně jde o lehkou přípravu na čtvrtou sezónu, kdy show přijde o dnes již kultovní vysílací stan, a půjde pouze i šňůru speciálů.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků