Jeremy Clarkson natočil vlastní Gymkhanu. Je vlastně docela nemehlo

Druhá série The Grand Tour pokračuje ve velkém tempu. V posledním dílu si Jeremy Clarkson vzal do parády Kena Blocka. Připravil si parodii na jeho oblíbenou sérii Gymkhana.

Ani druhá série The Grand Tour není ochuzená o zajímavé momenty. Hned první části se diváci dozvěděli, co předcházelo hrozivě vypadající nehodě  Richarda Hammonda. Druhá zase nabídla netradiční dopravní výzvu mezi letadlem a Fordem GT. A co diváky zaujalo v páté části z posledního pátku?

Pozornost na sebe strhl častokrát velice kontroverzní novinář Jeremy Clarkson. Brit se rozhodl předvést parodii na oblíbenou sérii Kena Blocka s názvem Gymkhana. Clarkson pro převedení svých schopností zvolil farmu. Proto jeho parodie dostala příznačný název Farmkhana

„Američana“ nahradila v The Grand Tour závodnice Abbie Eaton. Seznamte se

„Američana“ nahradila v The Grand Tour závodnice Abbie Eaton. Seznamte se

Automobilový novinář usedl za volant Subaru Impreza WRX STI a předvedl pořádní show. I když záběry z natáčení, které uvídíte ve videu pod tímto článkem, ukázaly, že některé scény se na první dobrou nepovedly. Ani na druhou, ani na třetí dobrou, vždycky ale v Clarksonově stylu! Finální video ale nabízí strhující podívanou jako z produkce týmu kolem jezdce Blocka. 

Sedmapadesátiletý Clarkson předvádí dokonalé drifty v kombinaci s pořádnou dávkou humoru. Pobaví nejen jeho mimika, ale například také pohled kamery na jeho nohy zmatečně poskakujícími mezi plynem, brzdou a spojkou. S modrým speciálem dokonce honí také ovce. Ochránci zvířat jsou tak po tomto videu v plné pohotovosti. 

Tvůrcům se tak opět povedlo postarat se o zajímavou situaci. Skalní fanoušci oblíbeného pořadu se samozřejmě na řádění britského novináře skvěle pobavili. Kritici z řad ochránců zase pořád očekávají oficiální prohlášení, ve kterém bude stát, že žádné zvíře neutrpělo během natáčení ujmu.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik