Jensen Interceptor se má za rok vrátit zcela novou sérií

Jensen Interceptor se má za rok vrátit zcela novou sérií

Švýcarská společnost Healey Sports Cars Switzerland (HSCS), jež kromě jiných vlastní také práva někdejší britské automobilky Jensen Motors, oznámila, že koncem příštího roku představí zcela nový automobil kategorie GT. Ten by se měl stát moderní interpretací slavného čtyřmístného kupé Jensen Interceptor GT vyráběného v letech 1966 až 1976 a stejně jako jeho předchůdce má disponovat hliníkovým podvozkem i karoserií. Práce na novince již údajně začaly a na jejím vzniku se významnou měrou podílí specializovaná společnost Coventry Prototype Panels (CPP).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Takto by měla podle nákresů CPP vypadat novodobá inkarnace Jensenu Interceptor GT

Pokud vám toto jméno nic neříká, pak vězte, že CPP je ve světě automobilů již od svého založení v roce 1995 skutečným pojmem. Staví prototypy a malé série vozů pro značky Bentley, Aston Martin nebo Rolls – Royce a v současnosti vyrábí podvozky pro všechny holandské vozy Spyker.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků