Testem prošla verze s dvěma elektromotory a celkovým výkonem 380 kW (517 k). Zdroj: km77.com

Testem prošla verze s dvěma elektromotory a celkovým výkonem 380 kW (517 k). | Zdroj: km77.com

Ve slalomu auto ve sportovním režimu trpělo na přecitlivělý plynový pedál a záď, která odstředivou silou létala ze strany na stranu. Zdroj: km77.com

Ve slalomu auto ve sportovním režimu trpělo na přecitlivělý plynový pedál a záď, která odstředivou silou létala ze strany na stranu. | Zdroj: km77.com

S časem 23,9 sekundy hodně zaostává za po stránce parametrů srovnatelným Porsche Taycan GTS, které trať zvládlo za 21,5 sekundy. Zdroj: km77.com

S časem 23,9 sekundy hodně zaostává za po stránce parametrů srovnatelným Porsche Taycan GTS, které trať zvládlo za 21,5 sekundy. | Zdroj: km77.com

V samotném losím testu, u nějž je dle metodiky km77.com považována za optimum nájezdová rychlost 77 km/h, vůz bezpečně zvládl manévr při pouhých 70 km/h. Zdroj: km77.com

V samotném losím testu, u nějž je dle metodiky km77.com považována za optimum nájezdová rychlost 77 km/h, vůz bezpečně zvládl manévr při pouhých 70 km/h. | Zdroj: km77.com

Trpěl výraznou nedotáčivostí, navzdory solidnímu obutí Michelin Pilot Sport 4. Zdroj: km77.com

Trpěl výraznou nedotáčivostí, navzdory solidnímu obutí Michelin Pilot Sport 4. | Zdroj: km77.com

Vůz je vybaven solidně velkou LFP baterií o kapacitě 85,4 kWh, teoreticky by měl zvládat 610 km jako čtyřkolka a až 715 km jako předokolka dle cyklu NEFZ. Podle WLTP tato verze 4x4 ujede 521 kilometrů. Zdroj: km77.com

Vůz je vybaven solidně velkou LFP baterií o kapacitě 85,4 kWh, teoreticky by měl zvládat 610 km jako čtyřkolka a až 715 km jako předokolka dle cyklu NEFZ. Podle WLTP tato verze 4x4 ujede 521 kilometrů. | Zdroj: km77.com

Ve slalomu auto ve sportovním režimu trpělo na přecitlivělý plynový pedál a záď, která odstředivou silou létala ze strany na stranu. Zdroj: km77.com
S časem 23,9 sekundy hodně zaostává za po stránce parametrů srovnatelným Porsche Taycan GTS, které trať zvládlo za 21,5 sekundy. Zdroj: km77.com
V samotném losím testu, u nějž je dle metodiky km77.com považována za optimum nájezdová rychlost 77 km/h, vůz bezpečně zvládl manévr při pouhých 70 km/h. Zdroj: km77.com
Trpěl výraznou nedotáčivostí, navzdory solidnímu obutí Michelin Pilot Sport 4. Zdroj: km77.com
6
Fotogalerie

Jenom klid, Čína se má pořád co učit. Opulentní sedan BYD Han mezi kužely létal ze strany na stranu

V tradiční zkoušce ovladatelnosti novinka na baterie neoslnila. Na evropské konkurenty dost ztrácí.

Až z dalekého Šen-Čenu dorazil do losího testu a slalomu kolegů z webu km77.com pětimetrový sedan BYD Han. Jednalo se o verzi poháněnou dvěma elektromotory s celkovým výkonem 380 kW (517 k), v nabídce je ještě předokolka se 180 kW (245 k) a plug-in hybridní provedení, kombinující patnáctistovku s jedním či dvěma e-motory.

Vůz je vybaven solidně velkou LFP baterií o kapacitě 85,4 kWh, teoreticky by měl zvládat 610 km jako čtyřkolka a až 715 km jako předokolka dle cyklu NEFZ. Podle WLTP tato verze 4x4 ujede 521 kilometrů.

Hned v úvodu kolegové připomínají, že vůz má dvě nastavení odpružení (tužší a měkčí), rovněž dva režimy posilovače a také volitelnou intenzitu rekuperace. Ve slalomu auto ve sportovním režimu trpělo na přecitlivělý akcelerátor a záď, která odstředivou silou létala ze strany na stranu. S časem 23,9 sekundy hodně zaostává za po stránce parametrů srovnatelným Porsche Taycan GTS, které trať zvládlo za 21,5 sekundy.

V samotném losím testu, u nějž je dle metodiky km77.com považována za optimum nájezdová rychlost 77 km/h, vůz bezpečně zvládl manévr při pouhých 70 km/h. Trpěl výraznou nedotáčivostí, navzdory solidnímu obutí Michelin Pilot Sport 4.

Doporučujeme

Články odjinud