V tradiční zkoušce ovladatelnosti novinka na baterie neoslnila. Na evropské konkurenty dost ztrácí.
Až z dalekého Šen-Čenu dorazil do losího testu a slalomu kolegů z webu km77.com pětimetrový sedan BYD Han. Jednalo se o verzi poháněnou dvěma elektromotory s celkovým výkonem 380 kW (517 k), v nabídce je ještě předokolka se 180 kW (245 k) a plug-in hybridní provedení, kombinující patnáctistovku s jedním či dvěma e-motory.
Vůz je vybaven solidně velkou LFP baterií o kapacitě 85,4 kWh, teoreticky by měl zvládat 610 km jako čtyřkolka a až 715 km jako předokolka dle cyklu NEFZ. Podle WLTP tato verze 4x4 ujede 521 kilometrů.
Hned v úvodu kolegové připomínají, že vůz má dvě nastavení odpružení (tužší a měkčí), rovněž dva režimy posilovače a také volitelnou intenzitu rekuperace. Ve slalomu auto ve sportovním režimu trpělo na přecitlivělý akcelerátor a záď, která odstředivou silou létala ze strany na stranu. S časem 23,9 sekundy hodně zaostává za po stránce parametrů srovnatelným Porsche Taycan GTS, které trať zvládlo za 21,5 sekundy.
V samotném losím testu, u nějž je dle metodiky km77.com považována za optimum nájezdová rychlost 77 km/h, vůz bezpečně zvládl manévr při pouhých 70 km/h. Trpěl výraznou nedotáčivostí, navzdory solidnímu obutí Michelin Pilot Sport 4.