Jeep Wrangler V8 je realitou. Rubicon 392 míří do výroby s výkonem 470 koní

11 komentářů

homer
17. listopadu • 17:34

500 koni do tyhle houpavy kozy je cisty nerozum

10w60
17. listopadu • 22:11

Záleží na vaší kapse a ochotě investovat. Majetnějším rusům nebo arabům se do klasického hranatého mercedesího géčka nejvíce líbí 63AMG, tedy benzín V8 6208 ccm. Zvláštní proč tedy nepreferují 320cdi nebo nevolají po menším ;-) Ale pravdu máte v tom, že do off roadu je výborný velký pomaluběžný lokomotivní diesel, než honba za počtem koní nahoře.

fero
17. listopadu • 22:31

63AMG uz davno nema 6208cm3

10w60
18. listopadu • 1:38

Já vím :-( Starší ale měl, tak si ho chci pamatovat takhle. Výborný motor. Stejně jako menší M119.

Xixao
17. listopadu • 20:40

Presne tak. 110 oturbenych koni z trivalce musi stacit kazdemu.

Redblock
17. listopadu • 20:35

Koní není nikdy dost

homer
18. listopadu • 15:48

500? naco? pac to neni dost tezky nebudou s tim tahat ani tisicilety sekvoje i s korenama nic jinyho me nenapada

Redblock
18. listopadu • 16:43

Ty jsi nikdy silné auto neměl, že?

homer
19. listopadu • 15:11

Twl 500hp v offroudu? Kdy je jako chceš použít? Ani na srazu egonanistu...

Honza
17. listopadu • 16:14

Hlupáci. V EU by ovládli trh s tříválcem a oni pořád dělají V8.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 20:40

a u tesly si budou kupovat emisni odpuštěnku.

Doporučujeme

Články odjinud