Jeep Wrangler Sahara jako nafintěná městská slečinka z dílen Vilner

Bulharský Vilner přichází se svojí další kreací, jež je opět zaměřena na styl a maximalizaci jízdního komfortu.

Firma Vilner se soustředí především na modifikace luxusních MPV a SUV. Z posledních měsíců stojí za připomenutí třeba impozantní Mercedes-Benz GL Vilner, důkladně přepracovaný crossover Infiniti EX37 Vilner nebo Mercedes-Benz Vito Vilner přestavěný do podoby pojízdné luxusní pracovny opatřené vším myslitelným komfortem. Před loňskými Vánoci však o sobě dal Vilner vědět opravdu nečekaně radikální stavbou BMW M6 Vilner Bullshark. Na konci článku se můžete podívat na docela zajímavé video představující průběh přestavby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O vnější osvětlení se starají výhradně zdroje LED

Nyní se ale u Vilneru vrací do sfér, v nichž tato bulharská společnost proslula nejvíce, a představuje přepracovaný Jeep Wrangler Sahara. Má jít o volbu pro ty, kterým spartánsky střižený off-road nevyhovuje v otázce komfortu, přesto by se jím na veřejnosti rádi blýskli. Novinka vyniká nečekaně velkou porcí úprav exteriéru, mezi nimiž stojí za zmínku kromě černě lakovaných dvacetipalcových ráfků hlavně škála chromovaných doplňků a náhrada všech standardních osvětlovacích jednotek sadami LED (včetně hlavních světlometů vpředu). 

Test: Jeep Wrangler 2.8 CRD: zakladatel slaví

Test: Jeep Wrangler 2.8 CRD: zakladatel slaví

To nejdůležitější se ale i tentokrát skrývá pod povrchem. Interiér byl kompletně přečalouněn s využitím kombinace rudé a černé kůže, kterou najdeme nejen na sedadlech, ale také na dveřních obkladech, palubní desce či volantu. Všimneme si také stříbřitých doplňků na volantu, dveřích a v okolí výdechů ventilace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvíce se toho ale opět odehrálo v interiéru

U Vilneru pro Jeep Wrangler nabízejí také nový program pro řídicí jednotku vznětového motoru 2,8 CRD, který zvýší její výkon ze standardních 200 koní (147 kW) na 261 koní (192 kW) a špičku točivého momentu z 460 Nm (s manuální převodovkou 410 Nm) na výsledných 558 Nm.

Předchozí KAPITOLY Následující
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků