Jeep Wrangler Sahara jako nafintěná městská slečinka z dílen Vilner

Bulharský Vilner přichází se svojí další kreací, jež je opět zaměřena na styl a maximalizaci jízdního komfortu.

Firma Vilner se soustředí především na modifikace luxusních MPV a SUV. Z posledních měsíců stojí za připomenutí třeba impozantní Mercedes-Benz GL Vilner, důkladně přepracovaný crossover Infiniti EX37 Vilner nebo Mercedes-Benz Vito Vilner přestavěný do podoby pojízdné luxusní pracovny opatřené vším myslitelným komfortem. Před loňskými Vánoci však o sobě dal Vilner vědět opravdu nečekaně radikální stavbou BMW M6 Vilner Bullshark. Na konci článku se můžete podívat na docela zajímavé video představující průběh přestavby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O vnější osvětlení se starají výhradně zdroje LED

Nyní se ale u Vilneru vrací do sfér, v nichž tato bulharská společnost proslula nejvíce, a představuje přepracovaný Jeep Wrangler Sahara. Má jít o volbu pro ty, kterým spartánsky střižený off-road nevyhovuje v otázce komfortu, přesto by se jím na veřejnosti rádi blýskli. Novinka vyniká nečekaně velkou porcí úprav exteriéru, mezi nimiž stojí za zmínku kromě černě lakovaných dvacetipalcových ráfků hlavně škála chromovaných doplňků a náhrada všech standardních osvětlovacích jednotek sadami LED (včetně hlavních světlometů vpředu). 

Test: Jeep Wrangler 2.8 CRD: zakladatel slaví

Test: Jeep Wrangler 2.8 CRD: zakladatel slaví

To nejdůležitější se ale i tentokrát skrývá pod povrchem. Interiér byl kompletně přečalouněn s využitím kombinace rudé a černé kůže, kterou najdeme nejen na sedadlech, ale také na dveřních obkladech, palubní desce či volantu. Všimneme si také stříbřitých doplňků na volantu, dveřích a v okolí výdechů ventilace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvíce se toho ale opět odehrálo v interiéru

U Vilneru pro Jeep Wrangler nabízejí také nový program pro řídicí jednotku vznětového motoru 2,8 CRD, který zvýší její výkon ze standardních 200 koní (147 kW) na 261 koní (192 kW) a špičku točivého momentu z 460 Nm (s manuální převodovkou 410 Nm) na výsledných 558 Nm.

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků