Jeep Wrangler Sahara jako nafintěná městská slečinka z dílen Vilner

Bulharský Vilner přichází se svojí další kreací, jež je opět zaměřena na styl a maximalizaci jízdního komfortu.

Firma Vilner se soustředí především na modifikace luxusních MPV a SUV. Z posledních měsíců stojí za připomenutí třeba impozantní Mercedes-Benz GL Vilner, důkladně přepracovaný crossover Infiniti EX37 Vilner nebo Mercedes-Benz Vito Vilner přestavěný do podoby pojízdné luxusní pracovny opatřené vším myslitelným komfortem. Před loňskými Vánoci však o sobě dal Vilner vědět opravdu nečekaně radikální stavbou BMW M6 Vilner Bullshark. Na konci článku se můžete podívat na docela zajímavé video představující průběh přestavby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O vnější osvětlení se starají výhradně zdroje LED

Nyní se ale u Vilneru vrací do sfér, v nichž tato bulharská společnost proslula nejvíce, a představuje přepracovaný Jeep Wrangler Sahara. Má jít o volbu pro ty, kterým spartánsky střižený off-road nevyhovuje v otázce komfortu, přesto by se jím na veřejnosti rádi blýskli. Novinka vyniká nečekaně velkou porcí úprav exteriéru, mezi nimiž stojí za zmínku kromě černě lakovaných dvacetipalcových ráfků hlavně škála chromovaných doplňků a náhrada všech standardních osvětlovacích jednotek sadami LED (včetně hlavních světlometů vpředu). 

Testy | Jeep

Test: Jeep Wrangler 2.8 CRD: zakladatel slaví

To nejdůležitější se ale i tentokrát skrývá pod povrchem. Interiér byl kompletně přečalouněn s využitím kombinace rudé a černé kůže, kterou najdeme nejen na sedadlech, ale také na dveřních obkladech, palubní desce či volantu. Všimneme si také stříbřitých doplňků na volantu, dveřích a v okolí výdechů ventilace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvíce se toho ale opět odehrálo v interiéru

U Vilneru pro Jeep Wrangler nabízejí také nový program pro řídicí jednotku vznětového motoru 2,8 CRD, který zvýší její výkon ze standardních 200 koní (147 kW) na 261 koní (192 kW) a špičku točivého momentu z 460 Nm (s manuální převodovkou 410 Nm) na výsledných 558 Nm.

Předchozí KAPITOLY Následující
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků