První verze konceptu Magneto se objevila v roce 2021 s elektromotorem Webasto o výkonu 213 kW (289 k), 800V systémem a baterií o kapacitě 70 kWh. Využívala manuální převodovku a na 96 km/h zrychlila za 6,8 sekundy. Zdroj: Jeep

První verze konceptu Magneto se objevila v roce 2021 s elektromotorem Webasto o výkonu 213 kW (289 k), 800V systémem a baterií o kapacitě 70 kWh. Využívala manuální převodovku a na 96 km/h zrychlila za 6,8 sekundy. | Zdroj: Jeep

To je u offroadu celkem zbytečný údaj, ale vzhledem k tomu že loňská vylepšená verze 2.0 zvládala to samé za rovné dvě sekundy, je na něm krásně vidět, kam se z hlediska techniky posunula. Zdroj: Jeep

To je u offroadu celkem zbytečný údaj, ale vzhledem k tomu že loňská vylepšená verze 2.0 zvládala to samé za rovné dvě sekundy, je na něm krásně vidět, kam se z hlediska techniky posunula. | Zdroj: Jeep

Tentokrát disponovala 466 kW (634 k), pro lepší průchodnost terénem dostala rozvor prodloužený o 30,5 centimetru a také o 7,5 cm větší světlost. Zdroj: Jeep

Tentokrát disponovala 466 kW (634 k), pro lepší průchodnost terénem dostala rozvor prodloužený o 30,5 centimetru a také o 7,5 cm větší světlost. | Zdroj: Jeep

Dnes zde máme verzi 3.0, kterou Jeep přivezl společně s dalšími koncepty na tradiční akci Easter Jeep Safari v Utahu. Tentokrát má 485 kW (659 k) a 1220 Nm, při aktivaci redukce se dá ovládat jen plynovým pedálem a pro jízdu na silnici umí snížit výkon na úroveň verze 1.0. Zdroj: Jeep

Dnes zde máme verzi 3.0, kterou Jeep přivezl společně s dalšími koncepty na tradiční akci Easter Jeep Safari v Utahu. Tentokrát má 485 kW (659 k) a 1220 Nm, při aktivaci redukce se dá ovládat jen plynovým pedálem a pro jízdu na silnici umí snížit výkon na úroveň verze 1.0. | Zdroj: Jeep

Přední nápravě je typu Dynatrac 60, zadní Dynatrac 80, jeho 20palcová kola jsou obuta do 40palcových pneumatik. Zdroj: Jeep

Přední nápravě je typu Dynatrac 60, zadní Dynatrac 80, jeho 20palcová kola jsou obuta do 40palcových pneumatik. | Zdroj: Jeep

Přímo z kabiny si můžete spínačem nastavit výšku vzduchového odpružení. Zdroj: Jeep

Přímo z kabiny si můžete spínačem nastavit výšku vzduchového odpružení. | Zdroj: Jeep

Podle šéfdesignéra Jeepu Marka Allena tento koncept ukazuje „ukazuje směr budoucnosti značky Jeep,“ a i když se v této podobě s manuální převodovkou určitě výroby nedočká, ohledně elektrického Wrangleru je jasné, že otázka nezní „jestli“ ale „kdy.“ Zdroj: Jeep

Podle šéfdesignéra Jeepu Marka Allena tento koncept ukazuje „ukazuje směr budoucnosti značky Jeep,“ a i když se v této podobě s manuální převodovkou určitě výroby nedočká, ohledně elektrického Wrangleru je jasné, že otázka nezní „jestli“ ale „kdy.“ | Zdroj: Jeep

Jeep Magneto 3.0 Zdroj: Jeep

Jeep Magneto 3.0 | Zdroj: Jeep

Jeep Magneto 3.0 Zdroj: Jeep

Jeep Magneto 3.0 | Zdroj: Jeep

To je u offroadu celkem zbytečný údaj, ale vzhledem k tomu že loňská vylepšená verze 2.0 zvládala to samé za rovné dvě sekundy, je na něm krásně vidět, kam se z hlediska techniky posunula. Zdroj: Jeep
Tentokrát disponovala 466 kW (634 k), pro lepší průchodnost terénem dostala rozvor prodloužený o 30,5 centimetru a také o 7,5 cm větší světlost. Zdroj: Jeep
Dnes zde máme verzi 3.0, kterou Jeep přivezl společně s dalšími koncepty na tradiční akci Easter Jeep Safari v Utahu. Tentokrát má 485 kW (659 k) a 1220 Nm, při aktivaci redukce se dá ovládat jen plynovým pedálem a pro jízdu na silnici umí snížit výkon na úroveň verze 1.0. Zdroj: Jeep
Přední nápravě je typu Dynatrac 60, zadní Dynatrac 80, jeho 20palcová kola jsou obuta do 40palcových pneumatik. Zdroj: Jeep
9
Fotogalerie

Jeep Wrangler Magneto 3.0 bere do terénu přes 650 elektrických koní. Je to dokonalý pohled do budoucnosti Jeepu

Elektrifikace u drsňácké americké značky běží na plné obrátky, vylepšená studie offroadu na baterky ukazuje její budoucnost.

Bílo/modrý koncept Jeep Magneto známe již dva roky, jeho první verze se objevila v roce 2021 s elektromotorem Webasto o výkonu 213 kW (289 k), 800V systémem a baterií o kapacitě 70 kWh. Využívala manuální převodovku a na 96 km/h zrychlila za 6,8 sekundy. To je u offroadu celkem zbytečný údaj, ale vzhledem k tomu že loňská vylepšená verze 2.0 zvládala to samé za rovné dvě sekundy, je na něm krásně vidět, kam se z hlediska techniky posunula. Disponovala 466 kW (634 k), pro lepší průchodnost terénem dostala rozvor prodloužený o 30,5 centimetru a také o 7,5 cm větší světlost.

Dnes zde máme verzi 3.0, kterou Jeep přivezl společně s dalšími koncepty na tradiční akci Easter Jeep Safari v Utahu. Tentokrát má 485 kW (659 k) a 1220 Nm, při aktivaci redukce se dá ovládat jen plynovým pedálem a pro jízdu na silnici umí snížit výkon na úroveň verze 1.0. Přední nápravě je typu Dynatrac 60, zadní Dynatrac 80, jeho 20palcová kola jsou obuta do 40palcových pneumatik.

Přímo z kabiny si můžete spínačem nastavit výšku vzduchového odpružení. Podle šéfdesignéra Jeepu Marka Allena tento koncept ukazuje „ukazuje směr budoucnosti značky Jeep,“ a i když se v této podobě s manuální převodovkou určitě výroby nedočká, ohledně elektrického Wrangleru je jasné, že otázka nezní „jestli“ ale „kdy.“

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud