Včerejší den patřil bezpochyby novému  Fordu Bronco . Není se čemu divit, šlo o jednu z nejočekávanějších premiér letošního roku a návrat americké automobilky k tradičnímu off-roadu, který nově dorazil i v cestovní SUV variantě. Jeden z jeho hlavních rivalů, Jeep Wrangler, se však nechtěl nechat zahanbit.

Včerejší den patřil bezpochyby novému Fordu Bronco. Není se čemu divit, šlo o jednu z nejočekávanějších premiér letošního roku a návrat americké automobilky k tradičnímu off-roadu, který nově dorazil i v cestovní SUV variantě. Jeden z jeho hlavních rivalů, Jeep Wrangler, se však nechtěl nechat zahanbit.

Pozornost se na sebe nejdříve snažil strhnout  osmiválcovou variantou , která v nabídce bronca chybí. To fungovalo, protože na robustní terénní klasiku s motorem o výkonu 457 koní prostě lidi slyší. Wrangler ale s nátlakem na nadcházející vozy nepřestal a v ukázce se představil také ve verzi, která je pravým opakem osmiválce.

Pozornost se na sebe nejdříve snažil strhnout osmiválcovou variantou, která v nabídce bronca chybí. To fungovalo, protože na robustní terénní klasiku s motorem o výkonu 457 koní prostě lidi slyší. Wrangler ale s nátlakem na nadcházející vozy nepřestal a v ukázce se představil také ve verzi, která je pravým opakem osmiválce.

Jedná se o Jeep Wrangler 4xe, tedy plug-in hybrid, který v nabídce bronca taktéž chybí. Poprvé se představil na veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas a nyní se připomněl v krátké upoutávce, ve které se prohání krajinou za zvukového doprovodu přírody a valení pneumatik po hlíně. Foto: Ondřej Lilling

Jedná se o Jeep Wrangler 4xe, tedy plug-in hybrid, který v nabídce bronca taktéž chybí. Poprvé se představil na veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas a nyní se připomněl v krátké upoutávce, ve které se prohání krajinou za zvukového doprovodu přírody a valení pneumatik po hlíně. | Foto: Ondřej Lilling

Není zatím jasné, jaké pohonné ústrojí se objeví pod kapotou. Podle některých zdrojů by mělo jít novou jednotku kombinující elektromotor a čtyřválcový dvoulitr z aktuální nabídky vozu.  Foto: Ondřej Lilling

Není zatím jasné, jaké pohonné ústrojí se objeví pod kapotou. Podle některých zdrojů by mělo jít novou jednotku kombinující elektromotor a čtyřválcový dvoulitr z aktuální nabídky vozu.  | Foto: Ondřej Lilling

Očekává se, že čistě na elektřinu ujede Wrangler 4xe až 50 kilometrů. Jeep se nechal slyšet, že vůz dorazí na americký trh na konci tohoto roku. Evropa a Čína budou následovat na začátku roku 2021. Foto: Ondřej Lilling

Očekává se, že čistě na elektřinu ujede Wrangler 4xe až 50 kilometrů. Jeep se nechal slyšet, že vůz dorazí na americký trh na konci tohoto roku. Evropa a Čína budou následovat na začátku roku 2021. | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Ondřej Lilling

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Petr Schnagl

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Petr Schnagl

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Petr Schnagl

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Petr Schnagl

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Petr Schnagl

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Petr Schnagl

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD Foto: Petr Schnagl

 | TEST Jeep Wrangler Sahara 2.2 CRD | Foto: Petr Schnagl

Pozornost se na sebe nejdříve snažil strhnout  osmiválcovou variantou , která v nabídce bronca chybí. To fungovalo, protože na robustní terénní klasiku s motorem o výkonu 457 koní prostě lidi slyší. Wrangler ale s nátlakem na nadcházející vozy nepřestal a v ukázce se představil také ve verzi, která je pravým opakem osmiválce.
Jedná se o Jeep Wrangler 4xe, tedy plug-in hybrid, který v nabídce bronca taktéž chybí. Poprvé se představil na veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas a nyní se připomněl v krátké upoutávce, ve které se prohání krajinou za zvukového doprovodu přírody a valení pneumatik po hlíně. Foto: Ondřej Lilling
Není zatím jasné, jaké pohonné ústrojí se objeví pod kapotou. Podle některých zdrojů by mělo jít novou jednotku kombinující elektromotor a čtyřválcový dvoulitr z aktuální nabídky vozu.  Foto: Ondřej Lilling
Očekává se, že čistě na elektřinu ujede Wrangler 4xe až 50 kilometrů. Jeep se nechal slyšet, že vůz dorazí na americký trh na konci tohoto roku. Evropa a Čína budou následovat na začátku roku 2021. Foto: Ondřej Lilling
41
Fotogalerie

Jeep vrací úder Fordu již podruhé! Wrangler bude mít opět něco, co Bronco ne

O hybridní variantě Fordu Bronco zatím nebyla zmínka. Jeep tak připomíná, že jeho rivala strčíte do zásuvky ještě tento rok.

Včerejší den patřil bezpochyby novému Fordu Bronco. Není se čemu divit, šlo o jednu z nejočekávanějších premiér letošního roku a návrat americké automobilky k tradičnímu off-roadu, který nově dorazil i v cestovní SUV variantě. Jeden z jeho hlavních rivalů, Jeep Wrangler, se však nechtěl nechat zahanbit.

Pozornost se na sebe nejdříve snažil strhnout osmiválcovou variantou, která v nabídce bronca chybí. To fungovalo, protože na robustní terénní klasiku s motorem o výkonu 457 koní prostě lidi slyší. Wrangler ale s nátlakem na nadcházející vozy nepřestal a v ukázce se představil také ve verzi, která je pravým opakem osmiválce.

Jedná se o Jeep Wrangler 4xe, tedy plug-in hybrid, který v nabídce bronca taktéž chybí. Poprvé se představil na veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas a nyní se připomněl v krátké upoutávce, ve které se prohání krajinou za zvukového doprovodu přírody a valení pneumatik po hlíně.

Není zatím jasné, jaké pohonné ústrojí se objeví pod kapotou. Podle některých zdrojů by mělo jít novou jednotku kombinující elektromotor a čtyřválcový dvoulitr z aktuální nabídky vozu. Očekává se, že čistě na elektřinu ujede Wrangler 4xe až 50 kilometrů. Jeep se nechal slyšet, že vůz dorazí na americký trh na konci tohoto roku. Evropa a Čína budou následovat na začátku roku 2021.

Galerie doplněna o Jeep Wrangler Sahara z našeho testu.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud