Jeep ukázal vyladěné SUV Compass pro Evropu. Má nový motor a lepší podvozek

17 komentářů

Václav
22. června • 21:06

1,6 nafta a mechanicka prevodovka tak to je hodne zajimave. Jeep umi dobry a spolehlivy auta.

TR
8. června • 13:30

Za rok 2019 prodano pres 300 000 ks Compassu.... trochu dost na ty “narky”, ktere ctu z prispevku.....

Nyte
11. června • 13:59

Až na to, že se tu bavíme o modernizované evropské verzi.

bubulak
7. června • 21:54

Takže baby amerika s pidimotorem ve FWD, vyráběná v Itálii. Gratulki, přitažlivost tohoto produktu je na úrovni buřtů z Kosteleckých uzenin.

host
5. června • 6:55

A je to tady... Další dílo vytvořené k obrazu EU. Tedy další zmrzačený automobil. Čeká ho budoucnost běžně praktikovaná u všech ekovýdobytků, politicky a zeleně upravené techniky. Po tisicich neprodaných kusů bude parkovat na nějakém pronajatém letišti.

king014
5. června • 9:37

EU je fakt těch pár prodaných bazmeků šumák, tohle "doladili" taloši, nacpali do toho svůj vergl aby se vůbec vešli do nákladů, maj fabriku a v ní není co vyrábět tak se vykoumalo tohle strašidlo

Ffff
5. června • 12:46

Tak tady se člověk pobaví

Nyte
4. června • 23:14

Fakt bomba. Oba motory downgradované a výkonově sotva dostačující pro tak těžké SUV. 4x4 zrušeno a místo něj vám vnutí drahý plug-in. Ve zbytku světa samozřejmě normálně prodávají 2.4 atmo.

Ne321
5. června • 9:51

Osobne si to uplne neumim predstavit, protoze s tou 2.4rkou mam najeto skoro deset tisic kilometru a ani s tou to neni zadny trhac asfaltu. Ostatne 0-100 ma pres deset vterin a v americkych testech byl oznacen jako "sluggish at best", "not great", "anemic", "not great" ci "acceleration is marginal". Obecne i ten nejsilnejsi motor je povazovany za nejslabsi misto auta a primarni duvod proc Jeep Compass je povazovany za jedno z nejhorsich aut ve svem segmentu. Kdyz z uz tak slabeho motoru uberou tretinu koni tak ta dynamika bude uplne katastrofalni.

Ne321
4. června • 21:55

Misto "vyladeni" je to spise docela dobry downgrade. Stavajici "americka" verze mela 170 PS benzin i diesel, nova ma jenom 150 PS benzin, komicky 120 PS diesel. Dosud se nabizela 4x4, nove bude jenom dvoukolka (maximalne elektrika na druhou napravu), doted vse slo kombinovat s plnohodnotnou devitistupnovou ZF automatickou prevodovkou, nove dostanete jenom sedmistupnovou dvojspojku od Fiatu puvodne urcenou jen pro cinske trhy. To nas kluci italsti "poladili" opravdu dukladne. Ocekavam tedy, ze i ceny pujdou na polovicku, kdyz je uz ted jenom takovahle low cost technika.

Ffff
5. června • 5:05

Low cost technika? Ještě lepší bomba :)))))

Lord Owl
4. června • 21:38

Kategorie městské SUV je zvěrstvo a zaslouží si Grétin hněv. Pryč s podbízivým marketingem ! Gréto na ně !!!

Lulda
4. června • 20:21

1,3 v SUV od Jeepu je trochu k popukání:-D

ZZahradník
4. června • 21:31

Tohle je spíš rebrandovaný Fiat.

ZZahradník
4. června • 19:51

Jako konkurent Dacie Duster dejme tomu, jinak je to docela děs. Mimochodem, když už dávám na městské SUV nesmyslné 19" ráfky a 45%ntní gumy, tak to chce i přiměřeně velké brzdy. Ty pidikotoučky vypadají směšně (jako ostatně celé to auto, hlavně pak interiér, kteréžto jeho prvky jsou snad z nějaký lowcostových Fiatů).

Ffff
4. června • 21:12

Tvl to je názor. Takový bludy.

><
6. června • 7:05

On ma docela recht, ten interier je jak z dacie.

Doporučujeme

Články odjinud