Jeep připravuje pro rok 2013 minivozík, ve spolupráci s Fiatem

Jeep připravuje pro rok 2013 minivozík, ve spolupráci s Fiatem

Značka Jeep se v posledních desetiletích etablovala zejména svými SUV a terénními vozy s pohonem všech kol, nicméně doba spěje dál. Každému, kdo sleduje prolínání modelových palet koncernů Chrysler a Fiat, však musí být jasné, že značka Jeep nebude stranou těchto zásadních událostí stát dlouho. Mike Manley, šéf Jeepu, nyní v rozhovoru pro magazín Autocar prohlásil: „Na trhu je určitě místo pro malé SUV Jeep pro segment B. A pracujeme na projektu, jenž kolem roku 2013 toto místo obsadí.“

Dalších konkrétních informací máme k dispozici poskrovnu, ale podle všeho by mělo jít o kompaktní pětidveřový vůz na podlahové plošině Fiatu Punto Evo s karoserií ve stylu stávajícího Wragnleru. A tomuto konceptu má odpovídat také spektrum pohonných jednotek. Jejich základem v evropském provedení budou vznětové MultiJety s objemy 1,3 a 1,6 l, k mání bude také zážehový MultiAir 1,4 l. Standardem bude pohon předních kol, ale „čtyřkolka“ ohledem na pověst Jeepu bude k dispozici také.
 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků