Jeep představuje svůj největší model. Sedmimístný Grand Commander

Vyrábět a prodávat se bude pravděpodobně jen v Číně.

Jeepu v portfoliu chybí opravdové "full-size" americké SUV, trochu s podivem. Vrchol nabídky tvoří Grand Cherokee a na větší konkurenty nemá tato úzce zaměřená značka odpověď, především na domácím trhu. A zatím mít nebude. Nový Grand Commander totiž bude nejspíš v prodeji jen v Číně, kde se bude pochopitelně i vyrábět.

Jeep zatím ukázal jen pár fotografií exteriéru a videoupoutávku. Dovnitř tedy zatím nenahlédneme, ale určitě bychom tam našli tři řady sedadel, celkově pro sedm pasažérů. V exteriéru poznáváme prvky posledních modelů Jeepu. Příď má díky tvaru světlometů blízko ke zmodernizovanému Cherokee a nechybí ani typických sedm slotů v masce chladiče.

Nový Jeep Cherokee v obří galerii. Čtyři oči jsou pryč, přibyl nový motor

Nový Jeep Cherokee v obří galerii. Čtyři oči jsou pryč, přibyl nový motor

Vzhledem k tomu, že s jedná spíše o polovičaté představení, neznámé jsou i podrobnosti ohledně techniky novinky. Čínská webová stránka automobilky se ale v textu zmiňuje o dvoulitrovém zážehovém čtyřválci a devítistupňové automatické převodovce. Podle předchozích spekulací se jedná o pohonné ústrojí z modelu Wrangler.

Úplný debut se očekává na dubnovém autosalonu v Šanghaji. Američané se svého sedmimístného Jeepu přeci jen dočkají příští rok. Připravovaný Wagoneer a Grand Wagoneer se bude vyrábět v americkém Michiganu spolu s pick-upy RAM.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků