Jeep představuje dvě nové verze off-roadů. Jedna patří do písku, druhá na Broadway

Lehký styling pomůže zákazníkům se trochu více odlišit a koupit si přesně takového Jeepa, kterým jim padne.

Automobilka Jeep představila nové verze svých modelů Gladiator a Wrangler. První edice zvaná Mojave je určena pouze pro pick-up Gladiator a jejím úkolem je posunout hranice schopností vozu ještě o kus dále. Vůz snadno rozeznáte díky polepům a speciálnímu označení Desert Rated, které nahrazuje dosavadní logo Trail Rated, kterým Jeep certifikuje vozy s pohonem 4x4 zocelené náročným testováním v terénu různě po světě.

Nový Cadillac Escalade je tady! Americká klasika opět narostla a umí jezdit sama

Nový Cadillac Escalade je tady! Americká klasika opět narostla a umí jezdit sama

Speciální edice pojmenovaná po Mohavské poušti se vyznačuje vyšší světlou výškou, která nyní dělá přes 290 mm. Verze Mojave obsahuje i speciální tlumiče Fox a odolnější a tužší nápravy. Rozchod kol se pak pro větší trakci zvětšil o 15 mm.

Pod kapotou je 3,6litrový benzinový šestiválec o výkonu 213 kW (290 koní) a 353 N.m točivého momentu. Pouštní speciál má standardem 33palcové pneumatiky Falken Wildpeak All-terain, které lze za příplatek vyměnit za Falken Wildpeak Mud-terrain. Připlatit jde i výměna šestistupňového manuálu za automat.

Mahindra Roxor vyřešila svůj největší problém. Hned se ale může objevit další

Mahindra Roxor vyřešila svůj největší problém. Hned se ale může objevit další

Druhá edice se jmenuje High Altitude, je dostupná pro oba modely a je pravým opakem Mojave. Z chlapáckého vzezření totiž ubírá a přidává na luxusu. Střecha, blatníky, zrcátka a kliky dveří jsou v tomto případě v barvě karoserie a LED světlomety včetně mlhovek jsou standardem.

V základu jsou pak 20palcová kola v černé barvě. Vnitřek nabídne kůží čalouněné povrchy, sedadla v kůži Nappa, infotainment s navigací o úhlopříčce 8,4“ a řadu asistenčních systémů. Obě verze vozů dorazí na americký trh už na jaře letošního roku. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

včera | Jan Mička | 98 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků