Jeep představil své terénní kempingové přívěsy, dojedou až na konec světa

Automobilka Jeep připravila ve spolupráci s dodavatelem Chrysleru, firmou Mopar, dvoučlennou řadu kempinkových přívěsů, s nimiž se díky terénním schopnostem vozů Jeep dostanete prakticky kamkoli.

Jejich design odráží inspiraci modelem Wrangler Rubicon a najdeme na nich sedmnáctipalcová litá kola s pneumatikami BF Goodrich Mud Terrain, nárazníky s typickou prohlubní pro potenciální instalaci rezervního kola, koncová světla a potřebně odolné krytování. Přívěsy spočívají na lehkém rámu z hliníkových trubek, podvozku pérovaném torzními tyčemi a světlou výškou 305 mm.

Pokud vám tato konfigurace nepříjde dostatečně divoká, lze si připlatit za sérii Extreme Trail Edition. Ta se vyznačuje tužším rámem, většími koly a světlostí 381 mm. Pod plátěným přístřeškem v obou případech najdeme rozkládatelný prostor s výškou 1 829 mm, dvoumístnou postel, pohovku, centrálně umístěný stolek a zásuvku s měničem na 110 voltů.

Oba přívěsy pro volnomyšlenkáře bude možno v USA objednávat od letošního srpna, základní Trail Edition má stát 9 995 dolarů, zatímco „drsnější“ Extreme Trail Edition vás přijde o 2 000 dolarů dráž.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Pozoruhodná dílka z nabídky amerického Jeepu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků