Jeep představil své terénní kempingové přívěsy, dojedou až na konec světa

Jeep představil své terénní kempingové přívěsy, dojedou až na konec světa

Automobilka Jeep připravila ve spolupráci s dodavatelem Chrysleru, firmou Mopar, dvoučlennou řadu kempinkových přívěsů, s nimiž se díky terénním schopnostem vozů Jeep dostanete prakticky kamkoli.

Jejich design odráží inspiraci modelem Wrangler Rubicon a najdeme na nich sedmnáctipalcová litá kola s pneumatikami BF Goodrich Mud Terrain, nárazníky s typickou prohlubní pro potenciální instalaci rezervního kola, koncová světla a potřebně odolné krytování. Přívěsy spočívají na lehkém rámu z hliníkových trubek, podvozku pérovaném torzními tyčemi a světlou výškou 305 mm.

Pokud vám tato konfigurace nepříjde dostatečně divoká, lze si připlatit za sérii Extreme Trail Edition. Ta se vyznačuje tužším rámem, většími koly a světlostí 381 mm. Pod plátěným přístřeškem v obou případech najdeme rozkládatelný prostor s výškou 1 829 mm, dvoumístnou postel, pohovku, centrálně umístěný stolek a zásuvku s měničem na 110 voltů.

Oba přívěsy pro volnomyšlenkáře bude možno v USA objednávat od letošního srpna, základní Trail Edition má stát 9 995 dolarů, zatímco „drsnější“ Extreme Trail Edition vás přijde o 2 000 dolarů dráž.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Pozoruhodná dílka z nabídky amerického Jeepu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků