Divné že na to nepřišli při testech před zahájením výroby
Ale prosím tě přišly. Mám takový blbý pocit, že tento článek měl vyjít před rokem. Kvůli té převodovce byl posunut plná rozjezd prodeje Cherokeeho s tím, že se upgradoval soft v té převodovce. Před tím už ta převodovka byla v Grandu a teď je v podstatě ve všech modelech. Možná se ještě projevil nějaký problém, ke kterému se vztahuje tady ten článek, ale není to napsané úplně přesně.
Wolffe, už to nehul, si úplně a totálně mimo.V Grandu byl 9.st automat ZF. HAHAHA. Tam je 8st. víš, no.Ovšem zákazníci si stěžují na problémy s 9st. automatem!!! A to od začátku prodeje cherokee a stěžovali si i novináři v testech.Ale zákazníci píšou o problému protoypů jo, když problém byl vyřešen před půl rokem.Prosím tě, bud té lásky a občas si to po sobě přečti, dnes si vyplodil totální blud.Faktem je, že Fiat není schopen ty převodovky naladit , aby fungovaly dobře s motory, stejně špatně funguj fiatácké dehtáky s s 6.st automaty v Journey.Narozdíl od Landroveru (Range rover). Kdo umí umí, kdo neumí....... :o)
Kdo umí, ten má manuál a kdo neumí, ten se vzteká s automatem :-D
a kto ma automat tak sa vacsinou vyhne drahym problemom s manualnom prevodovkou, dvojhmotovym zotrvacnim, poddimenzovanou spojkou atd. :-). Kazda strana ma dve mince :-)
Stačí mít automat od někoho, kdo to umí sladit s motorem. Pak to funguje super. Měl sem 8 auta s automatem a nikdy nebyl problém
Tak tak. Mám starého dobrého benzínového Cherokeeho se čtyřstupňovým automatem AW4 a jsem s fungováním plně spokojený. Rychlostní stupně mám pod kontrolou, chování převodovky ovládám plynovým pedálem a užívám si jízdu. Připadá mi zvláštní kvedlat fofrpákou a šlapat na tři pedály tam, kde se to dá takto zjednodušit.
... a ten kto vie radit a rozmysla hlavou a nema obe ruky lave /pripadne nie je to vypatlany teoretik dement s ekonomickou, este horsie marketing, ale ma trochu technického filipa/, tak ma auto s klasickym atmo benzinakom a manualom a horeuvedene problemy su mu uplne cudzie. Navyse sa jazdou bavi no a posadka ma moznost pozorovat tu skvelu pracu...co tam vrazi, to tam ma, plne pod kontrolou, ide mu to, bavi sa, plynom to triafa presne na otacky a laduje to tam ako gulometom...pripadne cas od casu odtiahne suseda s jeho super hyper modernym full auto plug play eko nezmyslom raz za cas na opravu /a pomaly a opatrne, pablby automat sa taha na h.vno/. Najnovsim eko-teror vymysom a casovanou bombou v zakazickj penazenke su tzv.dozivotne naplne. Pani, to bude srotu na vrakacoch po 2oo.ooo - nuz ale co, za /velmi jemne povedane/ nevedomost sa plati....
doživotní nápln neexistuje, i doživotní náplně převodovky sou cca na 160 000 km
Ano, oleje se mění se spojkou, u automatů je předepsán interval výměny a při repasu je taky vždycky nová náplň.
Vymena spojky, dvojhmotneho zotrvacniku stoji v podstate par drobnyh oproti oprave/repasu automatickej prevodovky.
to nemusí být pravda. Jsou automaty, které za 40t Kč zrepasuješ a jsou manuální převodovky kde výměna "spotřebáku" 40t Kč přesáhne.
Treba porovnavat porovnatelne. Teda nie automat s najlacnejsou udrzbou a manual s najdrahsimi dielmi a servisom.A samozrejme ked si idem dat servisovat manual. prevodovku nahradne diely kupim z prvovyroby a nie tie (casto) predrazene s logom vyrobcu auta (ide totiz o tie iste diely ako z prvovyroby).
Zrovna pro mojí Lancii dvouhmota v autorizáku 8,5 tis. spojková sada 5 tis. a práce cca 2tis. Automata jsem měl asi měsíc.... citroen C5 a znova bych to nechtěl, repas nutný po 200tis. km a cena 25tis.
repas amerického 4 či 6ti stupnového automatu se dá za 25 - 30 tis kč. Stejně stojí dvouhmota + spojka
Malinko odbočím a zeptám se proč jsi u čtyřky nenapsal taky nějakou hezkou koncovku, jako u šestky?
Tvoje starosti bych chtěl mít :o))
Vždyť se taky můžeš na něco zeptat.
Aha.... a od kdy je repas automatu levnější, než spojková sada a dvouhmota? :-D
V článku čtu zákazníci,to jako Jeep testuje auta na zákaznících? Jsou už jak VW.
Je tomu presne tak! :-)Raymond z Tallahasse na Floride si jiz delsi dobu stezoval, ze ta prevodovka radi natolik zle, az se boji, ze ho z toho Jeepne.
"nehezké kovové rány" tak to asi neskončí u přehrání software,dříve či později to skončí u výměny celé převodovky.
Ak sa to prejavi po zaruke je vyrobca za vodou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.