Jeep Grand Cherokee: Více než 700 koní můžete mít hned

Včera jsme vás informovali o tom, že Jeep chystá Grand Cherokee osazené motorem o výkonu 527 kW (717 koní). Velmi slibně vypadající SUV je ale ještě hudbou budoucnosti, nicméně pokud nechcete čekat, jak to vše nakonec dopadne, nemusíte. Společnost GeigerCars vám dopřeje velmi podobné parametry hned.

Jeep Grand Cherokee dostane motor Hellcat a výkon 700 koní

Jeep Grand Cherokee dostane motor Hellcat a výkon 700 koní

Jeep Grand Cherokee osazený motorem 6.4 HEMI dostal upravené písty, jinou řídicí jednotku a hlavně pořádný kompresor. Výsledek je mírně řečeno fascinující. Maximální výkon vzrostl na 528 kW (718 k) a točivý moment má hodnotu 776 Nm. Vrchol točivého momentu sice nedosahuje na to, co chystá přímo automobilka, ale pro solidní svezení určitě postačí.

Důkazem budiž třeba údaj o zrychlení z nuly na stovku, které tohle monstrum zvládne za 3,9 s. Maximální rychlost pak končí na 295 km/h. Součástí úpravy jsou také sportovní pružiny, silnější stabilizátory nebo kola o velikosti 22 palců.

Máte o takový Jeep zájem? Tak si připravte nějakých 2,5 milionu v případě, že započítáme i cenu auta jako takového. Může se to zdát přehnaně moc, ale v kontextu BMW X5 M nebo Porsche Cayenne Turbo to nakonec není vůbec špatná nabídka.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků