Jeep Grand Cherokee: Více než 700 koní můžete mít hned

Včera jsme vás informovali o tom, že Jeep chystá Grand Cherokee osazené motorem o výkonu 527 kW (717 koní). Velmi slibně vypadající SUV je ale ještě hudbou budoucnosti, nicméně pokud nechcete čekat, jak to vše nakonec dopadne, nemusíte. Společnost GeigerCars vám dopřeje velmi podobné parametry hned.

Jeep Grand Cherokee dostane motor Hellcat a výkon 700 koní

Jeep Grand Cherokee dostane motor Hellcat a výkon 700 koní

Jeep Grand Cherokee osazený motorem 6.4 HEMI dostal upravené písty, jinou řídicí jednotku a hlavně pořádný kompresor. Výsledek je mírně řečeno fascinující. Maximální výkon vzrostl na 528 kW (718 k) a točivý moment má hodnotu 776 Nm. Vrchol točivého momentu sice nedosahuje na to, co chystá přímo automobilka, ale pro solidní svezení určitě postačí.

Důkazem budiž třeba údaj o zrychlení z nuly na stovku, které tohle monstrum zvládne za 3,9 s. Maximální rychlost pak končí na 295 km/h. Součástí úpravy jsou také sportovní pružiny, silnější stabilizátory nebo kola o velikosti 22 palců.

Máte o takový Jeep zájem? Tak si připravte nějakých 2,5 milionu v případě, že započítáme i cenu auta jako takového. Může se to zdát přehnaně moc, ale v kontextu BMW X5 M nebo Porsche Cayenne Turbo to nakonec není vůbec špatná nabídka.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků