Jeep v ČR prodává jedno z nejrychlejších SUV světa. Má 710 koní a nestojí tak moc

runner42  |  19. 08. 2019 08:15

Nevíte někdo, jak to vypadá s novým full size SUV Grand Wagoneer? Plánuji upgrade GC a počítám s ním jako s možností.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  19. 08. 2019 08:30

Vypadá to výborně. Nová verze přijde na trh v roce 1993.

Odpovědět  |   | 
Laci  |  19. 08. 2019 09:54

Podľa posledných info od predajcu Jeep by sa mal v našich zemepisných šírkach Wagonner ukázať v polovici budúceho roka zatiaľ s 3.0 dieselom a do konca budúceho roka aj ako plugin hybrid.
S 3.8l benzínom sa do EÚ vôbec nepočíta.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 08. 2019 13:02

Popravdě já doufám v 6.7L V8 diesel, nebo přinejhorším V8 HEMI.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  19. 08. 2019 13:38

3,8 benzín se dávno nevyrábí, Pentastar je 3,6 V6

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  19. 08. 2019 08:28

No, koupit mimo USA tohle chce značně ujetého jedince, když za stejné prachy jsou X5M, X6M, SQ7, SQ8, RR,, což jsou auta s technikou, výbavou a jízdními vlastnostmi cca 20+let náskoku před Jeepem, který ještě žije v éře xenonů a dalších prvků "moderní" výbavy. V případě SQ navíc s polovičními provozními náklady.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  19. 08. 2019 09:08

Pro toho, kdo koupí takové auto, jsou cena a náklady na provoz asi dost nezajímavé parametry. Jízdní vlastnosti taky nebudou to hlavní, ale předvést se na semaforech či ukázat někomu, když začne předjíždět, že si vybral špatně, to bude to oč tu běží.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 08. 2019 09:13

Dominující prodeje dieselů v kategorii velkých SUV jasně ukazují, že to jedno není. Jasně, pokud má někdo auto jen na to, aby se předvedl na semaforech nebo ujel předjíždějícímu (není to náhodou dost mimo zákon??), pak to chápu. Na každodenní ježdění je ale tohle, na rozdíl od Range, SQ, a XxM, dosti mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 08. 2019 09:13

no,jezdit za 20-25 l benzínu to by se mně nechtělo.....jinak dobrý

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  19. 08. 2019 10:03

zivit bych toto auto rozhodne nechtel, staci kdyz mi auto zere 10litru nafty a uz mam derava obe kolena-)

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  19. 08. 2019 10:27

Když dám 3 mil. za káru, tak mi rozhodně nebude vadit spotřeba 20l. Ale z pohledu dehťáckého škrta to může vypadat strašidelně. Nicméně, kdyby obdobný výkon dolovali ze sazometu, tak 15l dá taky a to už pak není velký rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 08. 2019 11:16

Souhlas. Pro TDIčkaře to není. H-D Sportster? Dobrá volba!

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 08. 2019 15:00

Haryk pro holky... podle prispevků to mozna holka bude

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 12:05

Možná ti nebude spotřeba vadit finančně, ale rozhodně bude vadit z pohledu velmi omezeného dojezdu. Lidem se zkrátka nechce tankovat každých 400-500 km, když mohou jednou za tisíc kilometrů.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  19. 08. 2019 12:20

Záleží na nájezdu, lítat s ním kolem komína by stálo uplně jiné peníze než mít ročně natočeno 30 - 40 tis.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  19. 08. 2019 13:16

hm zajimavy nazor. Predstava, ze kdyz nekdo, kdo ma dost penez je bude hazet z okna je dost licha. Prodeje SUV kdy jich je 90% v nafte potvrzuji mou myslenku-).

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  19. 08. 2019 12:33

Proboha proč tu stále kecáte takové pičoviny, že pokud dáš 3.míče tak nikoho nebude zajímat spotřeba respektive, že nebude řešit 20.litrů benzínu.
Nemáte a nikdy jste neměli pravdu (mám na mysli většina majitelů ne všichni pro info).
Ti to teda hodně řeší a já bych to řešil taky.
Většina mých VIP bohatých klientů atd...kteří berou ty SQ7 a teď SQ8 či Mercedesi jasně sdělují, že prostě nafta je jediné řešení, aby nemuseli jezdit za draho!!
Asi ty auta nemáte (já tedy taky ne :D) tak nehovořte za ně, bohužel většina by kvůli úspoře udělala cokoliv oni tacoví prostě jsou.
Navíc jestli jedu za průměr 9.litrů nafty nebo cca 15.litrů beznínu při náběhu cca 40.tisíc kilometrů je sakra rozdíl a sami to takto prezentují

Odpovědět  |   | 
Tias  |  19. 08. 2019 13:26

Jediné řešení, aby nemuseli jezdit za draho, je nafta? Co to je za haluz? Vždyť SQ8 stojí 2.759.000, zatímco BMW X5 50i, které je rychlejší a má 5 litrovej benzín stojí 2.494.000. to je rozdíl 265.000 Kč v základu. (Nechám stranou další věci, jako když k tomu připočteš, že BMW má v základu servisní paket, který již mercedes nabízí u některých vozů třeba za 100.000, nafta je náročnější na servis a v některých zemí se za ní platí zvýšené poplatky, třeba i plánovaná dálničí známka v německu jde v neprospěch dieselu).

Průměrná spotřeba SQ8 je 8,9 a BMW X5 50i, 10.5, takže při tom nájezdu 40.000 ročně, se rozdíl za nákup pohonných hmot dle internetové kalkulačky pohybuje kolem 30.000,- Kč. Stačí tedy na tom dieselu ujet kolem čtvrtl milionu kilometrů a už se Vám to vrátí! No neber to!
Tak na čem přesně, že tou koupí nafty ušetřím?
Novou naftu si kupuješ proto, že tě těší údaj o spořebě, ale reálně to hodně často není vykoupeno levnějším provozem než u benzínu. (základní cenovky dieselu a srovnatelných a někdy i výkonějších bezínu jsou o desítky tisíc rozdílné).

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  19. 08. 2019 14:37

Vzhledem k tomu, že se to auto bere pouze do nákladů na cca dobu 4.roky pak jde pryč a kupuje se opět nové. Tak náklady na provoz - tzn. garanční prohlídky jsou prakticky stejné ať už je to diesel nebo benzín. Proto řeší tu spotřebu, vzhledem k tomu že to řeším každý týden a vím jak argumentují klienti (někdy je to až k smíchu).
A prvních cca do 5.let toho moc měnit nemusíš, až druhý majitel pozná jaký je rozdíl na provozu oproti konstrukčně drahému dieselu ( a jeho komponentů) a benzínu....to je už ale nezajímá.
Možná to změní pouze zůstatková hodnota, která se začíná propadat u dieselů více jak u benzínů. Ale u velkých SUV to zatím není tak markantní jako u menších vozidel.
Takže tak.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  19. 08. 2019 14:54

A po nekolika letech chces auto prodat a najednou zjistis, ze vykupka na benal je o 2 kila nizsi nez naftu-), protoze benzinaky nikdo nechce v SUV.
Takova je realita.
Notabene, servis na diesel neni rozhodne drazsi, nevim kam na takove nesmysly chodite kdyz se budeme bavit o novych autech a ne nakych olitanych jebkach z Nemecka po duchodci.
Jak psal nekdo vyse, plno lidem vadi i otravovani jezdit na benzinky.
Alespon mne to dost stve a to najedu s jednim autem 950km, s druhym 900km na nadrz.
Ano benzinove verze jsou vetsinou o neco silnejsi, ale stoji v zasade stejne. Dost casto je nafta ted i levnejsi nez benal u novych SUV, byt je o neco mene vykonna.
U vetsiny lidi je jedno, zda z 0 na 10 to udela za 7,9 sekundy nebo za 7,5 sekundy.
U SQ8 se da v klidu jezdit za 9 litru, ale v BMW X5 50i rozhodne prumerne jezdit za 10,5litru nebudete. Staci se podivat na sprintmonitor, spotreba se bude pohybovat 12litru a vyse, kdyz auto budete lechtat.

Odpovědět  |   | 
R  |  19. 08. 2019 15:04

Spotřeba je mozna důležitá, ale to ostatní důležitější

Odpovědět  |   | 
Tias  |  19. 08. 2019 16:13

Stojí v zásadě stejně? "Dost casto je nafta ted i levnejsi nez benal u novych SUV, byt je o neco mene vykonna." Prosím o konkrétní příklady srovnatelných motorizací - ne 100 koní a
X válců sem a 100 koní a X válců tam, které jsou v naftě levnější. Když si vezmu klasické sedany, tak například srovnatelné 540 Xd - 320 koní - 1.758.900 a 540 Xi- 340 koní - 1.661.400. Rozdíl ve spotřebě 1.5 litru. Takže rozdíl ceny se opět vrátí někdy ve 150.000 a to už to auto 90% kupců bude mít prodaný.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  19. 08. 2019 16:39

Bavime se o SUV, tam jsou rozdily kapanek vetsi... nemyslis?

Odpovědět  |   | 
Marty  |  20. 08. 2019 10:02

...jasně, servis na diesel není dražší než na OHV V8. zejména u němců proslulých jejich kvalitou, která je tragická.

Takže to máme turbo, vstřiky, čerpadlo, DPF a když máte štěstí tak rovnou zadřený motor díky nesmyslným intervalům výměny tétrapné vody, která si říká long life olej.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  21. 08. 2019 12:46

Znovu a znovu dokazujete, ze nevite vubec o cem mluvite. Jedine motory od BMW co maji problemy jsou prave benzinaky. Diesely uz jsou minimalne deset let neprustrelne.
Navic u BMW plati, ze cim vetsi benzin tim vetsi problemy. Predchudce tehle oturbene V8 mel zivotnost nejakych sto tisic kilometru pak se rozpadnul. Osmivalcova nafta v BMW najede klidne trista plus tisic kilometru. V te dobe uz ma benzinak ctvrty motor.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 08. 2019 02:37

Jenze realne sq7-8 bude jezdit za tech 10 ale x50i za 20

Odpovědět  |   | 
Tias  |  20. 08. 2019 09:17

To jsou zase ověřené internetové názory. Benzín už jsou dávno jinde, než bývaly. S mým 380 koňovým benzínem z roku 2016 jsem schopnej vklidu jezdit kolem 9 litrů a to ho nešetřím. 20 nedám ani když jedu k 200 na tempomat..... Takže ano, nebude to 10, ale ani 20, a ano, SQ7/8 si taky vezme víc než 8 :)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 08. 2019 11:53

A cože je to za auto? Já jednu v8 v x5 mam a je tedy blíž k 20 než k 10... ale máme tu taky cestu kde bude pc ukazovat 9... ale jen jednu a jednim smerem...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 08. 2019 07:14

Zapomel jsi po ctvrt milionu km zapocitat vymenu filtru pevnych castic. Ja vymenil naftu za benzinoveho Pentastara a uz se zpatky k nafte nevratim. Ted uz jen doufam, ze spolu prezijeme tech par let elelektrickeho bezvetri, nez zacnou automobilky do aut montovat zase motory. Nastesti zivotnost baterek je kolem peti let, pak uz to snad majitelum te jedovate technologie dojde.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  19. 08. 2019 11:18

Jo, pro chlapa, co už mu nestojí nebo ho vůbec nemá, místo svalů má narostlej pupek a vlasy mu vypadaly, je takovýhle auto nutnost

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  19. 08. 2019 12:10

Se nesmějte, také nebudete věčně mladý. A erektální disfunkce může přijít už okolo 40, stejně jako vlasy. Pupek je buď nedostatek pohybu nebo tzv. bílý sex.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 08. 2019 13:00

Vlasy mohou přijít už ve 40?! Jupííí. Již brzy se budu moci přestat stříhat strojkem a opět zajdu k holiči!

Odpovědět  |   | 
jozka  |  21. 08. 2019 09:51

Nedelej si iluze. Neprijdou, vyzkouseno

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  07. 12. 2019 01:33

presne, na semaforu se potkavam s frajery co maj sportaky a kdyz mam zelenou pridam plyn tak vidim v zrcatku stojici sportak. Nekup to kdyz si pohraju z kde jakym saskem na semaforu nebo na dalnici co me stale brzdi a jede jako idiiot.prida ubere,prida ubere. Nedavno na D1 me fascinoval s X5tkou, nojo prazak. Pridal jsem a a nestihal, provokoval tak jsem mu to ukazal jak jezdi jeste upraveny upraveny jeep na 588kw.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 08. 2019 11:05

Zlaty xenony. Ledky jsou pekne blby, hlavne pro protijedouci

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  19. 08. 2019 12:31

Za 90 000km s LED Matrix na mě dvakrát bliknul kamion vyjíždějící zpod horizontu. Jinak nikdo.

Odpovědět  |   | 
M  |  19. 08. 2019 18:42

Ostatní byli slepí.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 08. 2019 11:59

Jo jasně 20let nazpět. Tak se podívejte třeba na test v quattroruote. Proti stelviu qv urusu cayenne turbo jaguar svr. Testuji tam veškeré podminky i čas na kolo. Tam vam ty jízdní vlastnosti staré 20let vysvětlí. Takový chytraky jako vy mám nejradši

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 09:14

Když jsem četl bombastický perex o tom, jak si "běžný smrtelník" může koupit něco takového, říkal jsem si, že se dočkáme brutálního SUV s cenou do miliónu a půl, ať to je někde na úrovni "lidového" supersportu Mustangu. Ale tři mega? Co je to za rozdíl, tři nebo čtyři? Pro běžné smrtelníky nepředstavitelná částka, kterou dají za byt nebo dům, ne za auto.
Pichcálci, zkuste být méně bulvární a více seriózní.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 08. 2019 09:16

Prodá domek se stodolou, koupí jeep a ještě mu zbyde na benzín na 200km...

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  19. 08. 2019 10:38

Kupte třeba starý dodge ram za pár tis dolarů třeba 6 tis, za 20 tis se vším vsady dotoho 9.6 litrů benzín hemi základ 800 koní a lze vydolovat i 1500 koní a kára i s dovozem lehce přes mio

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 08. 2019 11:14

To je krásný nesmysl... a správně šílený. Nemá prakticky konkurenci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 11:18

A proto jen v článku jí je popsáno plno.
Méně fanatismu, více faktů.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 08. 2019 02:38

Az na to GC uz nema homologaci - takze v cr je par skladovych aut....

Odpovědět  |   | 
Marty  |  20. 08. 2019 10:04

Ony vám ho firmy rády dovezou do ČR z USA nebo Kanady. No problém, homologaci nemá věcía vozí se sem....Chevrolety Tahoe, Suburban, Silverado, Lincolny, Fordy řady F, Chrysler 300, Pacifica, dodge Charger, Challenger, Durango atd

Odpovědět  |   | 
Radík  |  19. 01. 2020 09:43

Jestli to má tak pekelně špatné jízdní vlastnosti, jako všechny JEEPy, tak s tímhle výkonem je to nejrychlejší cesta do hrobu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro