Jeep v ČR prodává jedno z nejrychlejších SUV světa. Má 710 koní a nestojí tak moc

48 komentářů

Pavel Kapoun
4. ledna • 10:59

Je zajímavé, jak jsou tady srovnávána a adorována auta Audi, BMW a další... Tak prostě pochopte, že si to možná koupí někdo, kdo chce auto individuální, které nepotká na každém kroku. Třeba mu nevyhovují poruchové Range Rovery, konzervativně unylá Audi ani kolotočářské BMW. Je tak těžké pochopit, že někdo vydá určité (vysoké) peníze za něco, co byste vy nezvolili a nehledí přitom, na nejlepší jízdní vlastnosti, hi-tech výbavu, ani na spotřebu???

Taiflik
13. srpna • 1:09

Jeep grand cherokee,na palubce sviti serw4WD ,FCW off
Nejaka rada dekuji

Radík
19. ledna • 9:43

Jestli to má tak pekelně špatné jízdní vlastnosti, jako všechny JEEPy, tak s tímhle výkonem je to nejrychlejší cesta do hrobu

Petr
20. srpna • 2:38

Az na to GC uz nema homologaci - takze v cr je par skladovych aut....

Marty
20. srpna • 10:04

Ony vám ho firmy rády dovezou do ČR z USA nebo Kanady. No problém, homologaci nemá věcía vozí se sem....Chevrolety Tahoe, Suburban, Silverado, Lincolny, Fordy řady F, Chrysler 300, Pacifica, dodge Charger, Challenger, Durango atd

Sir CHerokee
19. srpna • 11:14

To je krásný nesmysl... a správně šílený. Nemá prakticky konkurenci.

mpolan
19. srpna • 11:18

A proto jen v článku jí je popsáno plno.
Méně fanatismu, více faktů.

Jirka.
19. srpna • 10:38

Kupte třeba starý dodge ram za pár tis dolarů třeba 6 tis, za 20 tis se vším vsady dotoho 9.6 litrů benzín hemi základ 800 koní a lze vydolovat i 1500 koní a kára i s dovozem lehce přes mio

mpolan
19. srpna • 9:14

Když jsem četl bombastický perex o tom, jak si "běžný smrtelník" může koupit něco takového, říkal jsem si, že se dočkáme brutálního SUV s cenou do miliónu a půl, ať to je někde na úrovni "lidového" supersportu Mustangu. Ale tři mega? Co je to za rozdíl, tři nebo čtyři? Pro běžné smrtelníky nepředstavitelná částka, kterou dají za byt nebo dům, ne za auto.
Pichcálci, zkuste být méně bulvární a více seriózní.

jogurt
19. srpna • 9:16

Prodá domek se stodolou, koupí jeep a ještě mu zbyde na benzín na 200km...B-]

Jedna Bedna
19. srpna • 8:28

No, koupit mimo USA tohle chce značně ujetého jedince, když za stejné prachy jsou X5M, X6M, SQ7, SQ8, RR,, což jsou auta s technikou, výbavou a jízdními vlastnostmi cca 20+let náskoku před Jeepem, který ještě žije v éře xenonů a dalších prvků "moderní" výbavy. V případě SQ navíc s polovičními provozními náklady.

Ffff
19. srpna • 11:59

Jo jasně 20let nazpět. Tak se podívejte třeba na test v quattroruote. Proti stelviu qv urusu cayenne turbo jaguar svr. Testuji tam veškeré podminky i čas na kolo. Tam vam ty jízdní vlastnosti staré 20let vysvětlí. Takový chytraky jako vy mám nejradši

Tom
19. srpna • 11:05

Zlaty xenony. Ledky jsou pekne blby, hlavne pro protijedouci

Thomas Fuk
19. srpna • 12:31

Za 90 000km s LED Matrix na mě dvakrát bliknul kamion vyjíždějící zpod horizontu. Jinak nikdo.

M
19. srpna • 18:42

Ostatní byli slepí. :-D

ACE
19. srpna • 9:08

Pro toho, kdo koupí takové auto, jsou cena a náklady na provoz asi dost nezajímavé parametry. Jízdní vlastnosti taky nebudou to hlavní, ale předvést se na semaforech či ukázat někomu, když začne předjíždět, že si vybral špatně, to bude to oč tu běží.

Mirko
7. prosince • 1:33

presne, na semaforu se potkavam s frajery co maj sportaky a kdyz mam zelenou pridam plyn tak vidim v zrcatku stojici sportak. Nekup to kdyz si pohraju z kde jakym saskem na semaforu nebo na dalnici co me stale brzdi a jede jako idiiot.prida ubere,prida ubere. Nedavno na D1 me fascinoval s X5tkou, nojo prazak. Pridal jsem a a nestihal, provokoval tak jsem mu to ukazal jak jezdi jeste upraveny upraveny jeep na 588kw.

Roman
19. srpna • 11:18

Jo, pro chlapa, co už mu nestojí nebo ho vůbec nemá, místo svalů má narostlej pupek a vlasy mu vypadaly, je takovýhle auto nutnost:-D

Petr Vaněk
19. srpna • 12:10

Se nesmějte, také nebudete věčně mladý. A erektální disfunkce může přijít už okolo 40, stejně jako vlasy. Pupek je buď nedostatek pohybu nebo tzv. bílý sex.

Hernandez
19. srpna • 13:00

Vlasy mohou přijít už ve 40?! Jupííí. Již brzy se budu moci přestat stříhat strojkem a opět zajdu k holiči!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozka
21. srpna • 9:51

Nedelej si iluze. Neprijdou, vyzkouseno :-D

Jan
19. srpna • 9:13

no,jezdit za 20-25 l benzínu to by se mně nechtělo.....jinak dobrý

Lojza
19. srpna • 10:03

zivit bych toto auto rozhodne nechtel, staci kdyz mi auto zere 10litru nafty a uz mam derava obe kolena-)

JosVerstapen
19. srpna • 12:33

Proboha proč tu stále kecáte takové pičoviny, že pokud dáš 3.míče tak nikoho nebude zajímat spotřeba respektive, že nebude řešit 20.litrů benzínu.
Nemáte a nikdy jste neměli pravdu (mám na mysli většina majitelů ne všichni pro info).
Ti to teda hodně řeší a já bych to řešil taky.
Většina mých VIP bohatých klientů atd...kteří berou ty SQ7 a teď SQ8 či Mercedesi jasně sdělují, že prostě nafta je jediné řešení, aby nemuseli jezdit za draho!!
Asi ty auta nemáte (já tedy taky ne :D) tak nehovořte za ně, bohužel většina by kvůli úspoře udělala cokoliv oni tacoví prostě jsou.
Navíc jestli jedu za průměr 9.litrů nafty nebo cca 15.litrů beznínu při náběhu cca 40.tisíc kilometrů je sakra rozdíl a sami to takto prezentují

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tias
19. srpna • 13:26

Jediné řešení, aby nemuseli jezdit za draho, je nafta? Co to je za haluz? Vždyť SQ8 stojí 2.759.000, zatímco BMW X5 50i, které je rychlejší a má 5 litrovej benzín stojí 2.494.000. to je rozdíl 265.000 Kč v základu. (Nechám stranou další věci, jako když k tomu připočteš, že BMW má v základu servisní paket, který již mercedes nabízí u některých vozů třeba za 100.000, nafta je náročnější na servis a v některých zemí se za ní platí zvýšené poplatky, třeba i plánovaná dálničí známka v německu jde v neprospěch dieselu).Průměrná spotřeba SQ8 je 8,9 a BMW X5 50i, 10.5, takže při tom nájezdu 40.000 ročně, se rozdíl za nákup pohonných hmot dle internetové kalkulačky pohybuje kolem 30.000,- Kč. Stačí tedy na tom dieselu ujet kolem čtvrtl milionu kilometrů a už se Vám to vrátí! No neber to!
Tak na čem přesně, že tou koupí nafty ušetřím?
Novou naftu si kupuješ proto, že tě těší údaj o spořebě, ale reálně to hodně často není vykoupeno levnějším provozem než u benzínu. (základní cenovky dieselu a srovnatelných a někdy i výkonějších bezínu jsou o desítky tisíc rozdílné).

Tom
20. srpna • 7:14

Zapomel jsi po ctvrt milionu km zapocitat vymenu filtru pevnych castic. Ja vymenil naftu za benzinoveho Pentastara a uz se zpatky k nafte nevratim. Ted uz jen doufam, ze spolu prezijeme tech par let elelektrickeho bezvetri, nez zacnou automobilky do aut montovat zase motory. Nastesti zivotnost baterek je kolem peti let, pak uz to snad majitelum te jedovate technologie dojde.

Petr
20. srpna • 2:37

Jenze realne sq7-8 bude jezdit za tech 10 ale x50i za 20

Tias
20. srpna • 9:17

To jsou zase ověřené internetové názory. Benzín už jsou dávno jinde, než bývaly. S mým 380 koňovým benzínem z roku 2016 jsem schopnej vklidu jezdit kolem 9 litrů a to ho nešetřím. 20 nedám ani když jedu k 200 na tempomat..... Takže ano, nebude to 10, ale ani 20, a ano, SQ7/8 si taky vezme víc než 8 :)

Petr
20. srpna • 11:53

A cože je to za auto? Já jednu v8 v x5 mam a je tedy blíž k 20 než k 10... ale máme tu taky cestu kde bude pc ukazovat 9... ale jen jednu a jednim smerem...

Lojza
19. srpna • 14:54

A po nekolika letech chces auto prodat a najednou zjistis, ze vykupka na benal je o 2 kila nizsi nez naftu-), protoze benzinaky nikdo nechce v SUV.
Takova je realita.
Notabene, servis na diesel neni rozhodne drazsi, nevim kam na takove nesmysly chodite kdyz se budeme bavit o novych autech a ne nakych olitanych jebkach z Nemecka po duchodci.
Jak psal nekdo vyse, plno lidem vadi i otravovani jezdit na benzinky.
Alespon mne to dost stve a to najedu s jednim autem 950km, s druhym 900km na nadrz.
Ano benzinove verze jsou vetsinou o neco silnejsi, ale stoji v zasade stejne. Dost casto je nafta ted i levnejsi nez benal u novych SUV, byt je o neco mene vykonna.
U vetsiny lidi je jedno, zda z 0 na 10 to udela za 7,9 sekundy nebo za 7,5 sekundy.
U SQ8 se da v klidu jezdit za 9 litru, ale v BMW X5 50i rozhodne prumerne jezdit za 10,5litru nebudete. Staci se podivat na sprintmonitor, spotreba se bude pohybovat 12litru a vyse, kdyz auto budete lechtat.

Marty
20. srpna • 10:02

...jasně, servis na diesel není dražší než na OHV V8. zejména u němců proslulých jejich kvalitou, která je tragická.Takže to máme turbo, vstřiky, čerpadlo, DPF a když máte štěstí tak rovnou zadřený motor díky nesmyslným intervalům výměny tétrapné vody, která si říká long life olej.:-D

Ne321
21. srpna • 12:46

Znovu a znovu dokazujete, ze nevite vubec o cem mluvite. Jedine motory od BMW co maji problemy jsou prave benzinaky. Diesely uz jsou minimalne deset let neprustrelne.
Navic u BMW plati, ze cim vetsi benzin tim vetsi problemy. Predchudce tehle oturbene V8 mel zivotnost nejakych sto tisic kilometru pak se rozpadnul. Osmivalcova nafta v BMW najede klidne trista plus tisic kilometru. V te dobe uz ma benzinak ctvrty motor.

Tias
19. srpna • 16:13

Stojí v zásadě stejně? "Dost casto je nafta ted i levnejsi nez benal u novych SUV, byt je o neco mene vykonna." Prosím o konkrétní příklady srovnatelných motorizací - ne 100 koní a
X válců sem a 100 koní a X válců tam, které jsou v naftě levnější. Když si vezmu klasické sedany, tak například srovnatelné 540 Xd - 320 koní - 1.758.900 a 540 Xi- 340 koní - 1.661.400. Rozdíl ve spotřebě 1.5 litru. Takže rozdíl ceny se opět vrátí někdy ve 150.000 a to už to auto 90% kupců bude mít prodaný.

Lojza
19. srpna • 16:39

Bavime se o SUV, tam jsou rozdily kapanek vetsi... nemyslis?

R
19. srpna • 15:04

Spotřeba je mozna důležitá, ale to ostatní důležitější B-]

JosVerstapen
19. srpna • 14:37

Vzhledem k tomu, že se to auto bere pouze do nákladů na cca dobu 4.roky pak jde pryč a kupuje se opět nové. Tak náklady na provoz - tzn. garanční prohlídky jsou prakticky stejné ať už je to diesel nebo benzín. Proto řeší tu spotřebu, vzhledem k tomu že to řeším každý týden a vím jak argumentují klienti (někdy je to až k smíchu).
A prvních cca do 5.let toho moc měnit nemusíš, až druhý majitel pozná jaký je rozdíl na provozu oproti konstrukčně drahému dieselu ( a jeho komponentů) a benzínu....to je už ale nezajímá.
Možná to změní pouze zůstatková hodnota, která se začíná propadat u dieselů více jak u benzínů. Ale u velkých SUV to zatím není tak markantní jako u menších vozidel.
Takže tak.

883ccm
19. srpna • 10:27

Když dám 3 mil. za káru, tak mi rozhodně nebude vadit spotřeba 20l. Ale z pohledu dehťáckého škrta to může vypadat strašidelně. Nicméně, kdyby obdobný výkon dolovali ze sazometu, tak 15l dá taky a to už pak není velký rozdíl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojza
19. srpna • 13:16

hm zajimavy nazor. Predstava, ze kdyz nekdo, kdo ma dost penez je bude hazet z okna je dost licha. Prodeje SUV kdy jich je 90% v nafte potvrzuji mou myslenku-).

Frankie
19. srpna • 12:20

Záleží na nájezdu, lítat s ním kolem komína by stálo uplně jiné peníze než mít ročně natočeno 30 - 40 tis. B-]

mpolan
19. srpna • 12:05

Možná ti nebude spotřeba vadit finančně, ale rozhodně bude vadit z pohledu velmi omezeného dojezdu. Lidem se zkrátka nechce tankovat každých 400-500 km, když mohou jednou za tisíc kilometrů.

Sir CHerokee
19. srpna • 11:16

Souhlas. Pro TDIčkaře to není. H-D Sportster? Dobrá volba!

homer
19. srpna • 15:00

Haryk pro holky... podle prispevků to mozna holka bude

jogurt
19. srpna • 9:13

Dominující prodeje dieselů v kategorii velkých SUV jasně ukazují, že to jedno není. Jasně, pokud má někdo auto jen na to, aby se předvedl na semaforech nebo ujel předjíždějícímu (není to náhodou dost mimo zákon??), pak to chápu. Na každodenní ježdění je ale tohle, na rozdíl od Range, SQ, a XxM, dosti mimo realitu.

runner42
19. srpna • 8:15

Nevíte někdo, jak to vypadá s novým full size SUV Grand Wagoneer? Plánuji upgrade GC a počítám s ním jako s možností.

Laci
19. srpna • 9:54

Podľa posledných info od predajcu Jeep by sa mal v našich zemepisných šírkach Wagonner ukázať v polovici budúceho roka zatiaľ s 3.0 dieselom a do konca budúceho roka aj ako plugin hybrid.
S 3.8l benzínom sa do EÚ vôbec nepočíta.

Marty
19. srpna • 13:38

3,8 benzín se dávno nevyrábí, Pentastar je 3,6 V6

runner42
19. srpna • 13:02

Popravdě já doufám v 6.7L V8 diesel, nebo přinejhorším V8 HEMI.

Jedna Bedna
19. srpna • 8:30

Vypadá to výborně. Nová verze přijde na trh v roce 1993.

Doporučujeme

Články odjinud