tak to je krásna mašinka... ja najsilnejšie auto som šoferoval BMW 530i so 170kw a mal som dosť.... toto musi trhať asfalt....ale inač tych 805konikov u nas človek nevyužije nikdy...
já měl víc jak 170kW v autě na denní ježdění a cca po dvou měsících mi to přišlo slabé. Takže nějakých 800koní ... věřím tomu, že půlroku ježdění a opět by se dostavil syndrom "stále málo"
Mám přes rok BMW X6 4,4 V8 po úpravě z BMW 450 koní , krouťák 650 Nm....ten výkon jsem přestal vnímat po 2 až 3 měsících. Spotřeba okolo 16l....Nyní bych ocenil výkon X6m, ale zůstat tak stejná spotřeba. Budu přemýšlet na konci roku 2012 o nové M5, takže uvidíme.
Největší peklo co sem zažil bylo BMW M3 Alpina 333koní,BMW řady8,V12 525koní a čipnutej Tuareg V10 TDI měl krouťák taky kolem 1000Nm a všechno to byl hroznej mazec...V dením provozu by mě nevadilo ani jedno co se týče jízdních vlastností,jen co se spotřeby týče...ta je "přijatelná" asi jen ta V10,ale kdo si koupí takovou káru má snad i na provozní náklady....Mimochodem kámoš teď dával tu "osmu" do servisu na rozvody,brzdy a tlumiče+něco na podvozku tak uvidíme....čeká něco kolem 200tis.Kč:-O:-O:-(:-( a to jsou ty provozní náklady u takovejch kočárů,i ty nejběžnější věci jsou za hroznou pálku....:-(:-(
800HP dává Brabus do Mercedesu "normálně" :-) Jako zážitek to není špatné. Já řídil nejsilnější (osobní) auto něco přes 400HP a kick-down je parádní rozlet B-] Nicméně ty silné motory většina lidí nemá kvůli maximálním hodnotám (to už pak chce umět jezdit, trakce atd atd) ale protože se s tím fakt dobře jezdí:-) Zátah od volnoběhu, jakákoliv předjížděčka jen nenuceně přišlápneš na jakýkoliv stupeň a auto to ani nepozná, o tom to je. Třeba Audi Q7 V12 nebo Bmw X6 M jsou taky zajímavé stroje. Byť já bych spíš bral w221 65amg nebo F01 760iL :-) Že je u nás vrchem blaha odborně čipnuté (miluju ten pojem) 2.0TDI je pak kapitola jiná :-D Ale třeba v Dubaji ty "správné káry" má kdejaký studentB-]
tak to je nářez, líbil by se mi, samozřejmě v naftě :-P ale ne ta nejsilnější verze, 1115 Nm... to už je moc. Podle mě je taková maximální hodnota kterou si člověk ještě může užt, takovejch 800Nm. Nevím, nejsilnější v čem jsem kdy jel, (krom autobusů :D) byl motor 176kW, 400Nm, a už to byla brutalita. Přes tisícovku newtonů - to šlápnete na plyn a je jedno jestli jste na perfektní asfaltce nebo na ledu - kloužete se tak jako tak. Myslim že s timhle měl problém M-B SL AMG Black - se zapnutou launch control byly hned spálený brzdy, a s vypnutou se ani nedalo rozjet...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.