Jeep Grand Cherokee se oficiálně vrací do Evropy. Vypadá luxusně, ovšem než nakouknete pod kapotu

22 komentářů

Jiri
18. února • 20:39

Źe pro vyjednanou Evropu tam není možnost Hemi tak nějak chápu,ale že i ten Pentastar k nám má zákaz,tak tím to pojebali.Tomu kdo chce jezdit s normálním motorem nezbývá než individuální dovoz.nakonec to vyjde i levnějš.

Praktické auto
19. února • 7:28

Souhlas, jen jsem nikde nenašel jak to je s emiesema pro individuální dovoz, to není žádná pokuta na konkrétním voze, jen zaplatí clo, DPH, cestu, papírování ale emise nikdo řešit nebude?? Jestli ne tak dali obří dárek firmám co už teď prodavaji dost pickupu, durang a dalších oficiálně neprodavanych Amerik.

homer
19. února • 7:44

Prostě neprojdou emisema při první TK. Tak jak letos dopadne spousta starých nafťáků. MD utahlo šrouby.

Praktické auto
19. února • 7:55

Tak emise mohou poměřovat jen s tím jak to je přihlášený. Takže pokud to tu legálně přihlásí tak emiesema projdou. Zajímá mě jak to funguje před přihlášením. Bohužel jsem nenašel ze by bylo třeba vyšší clo nebo cokoliv jiného. Možná ze jim stačí to clo :).

Petr
21. února • 9:32

Jenom aby ty emise při prvním přihlášení souhlasili se skutečným stavem, že?Pak bacha na jednu maličkost - kde jaká kravina musí být ve výjimkách - pokud se na něco zapomene a technik to najde je u dalšího STK obrovský problém....Hybrid např. ve wrangleru je ale zajímavý, doporučuju projet a pak kritizovat - jasně je to 4 válec....

Proč ?
18. února • 9:34

Pořád to nechápu. Když dle tabulek měla minulá generace emise cca 208 g/km, proč je takový problém zachovat aspoň tuhle verzi když velký benzín je emise úplně mimo. Limit je pro podobnou váhu vozu cca 119 g/km. A pokuta 95 eur za gram, tak by i s pokutou bylo to auto prodejnější než s drahým hybridem. Navíc by tu "přirážku" mohli rozpustit do snížení ceny u modelu kde dává elektrifikace větší smysl a splnit emise automobilky jako celku a neplatit pokutu EU jen si ji nechat na to snížení ceny. Prostě některé značky to tlačí moc rychle a ztratí tím zákazníky.

Praktické auto
17. února • 23:14

Budou z toho podobné prodeje jako HD livewire. Škoda možná by stálo za to zkusit zas podobnou metodu jako kdyby Aston s cygnetem nebo jak se ta Toyota od AM jmenovala. Zkusit do ceny velkého Jeepu promítnout příspěvek na nějaké malé Ev a tím si koupit odpustek ze to ze prodám jednoho mamuta s velkým benzínem nebo dieselem. Protože tohle ještě zmenší cílovku, mám Ameriky rád, ale řekl bych ze většina lidí je měla ráda pro odlišnost od Evropy právě v motorech a jednoduché technice. Kamarád má předchozí generaci 5.7 a jak to krásné brumla, na tohle rozhodně nepřejde. To už skoro vypadá zajímavěji Ford Explorer i když také hybrid tak aspon s 3.0 V6.

krabica
21. února • 8:32

Taky nechápu, když jde dát rozumný motor do Explorera...

homer
18. února • 18:57

Ten blabol o jednoduchých amerických motorech je nesmrtelnej. Kvůli emisnim, ekologickým a hlukovym předpisům jsou všechny novější prospikovany cidlama, snímačema, čipama a řídícíma jednotkama až běda.

Praktické auto
18. února • 20:33

Ano teď už ano, 2litr hybridní benzi je skrz naskrz složitý, mluvím o motorech 5.7 hemi, nebo i aspoň 3.6 atmosféra to prostě do minulé generace byla proti tomuhle jednoduchá technika. Takže nevím kde máte ten blbol. Srovnána složitější a jednodušší motor a je objektivní ze i s cidlamanco vám za jízdy změří EKG je 8 válcová atmosféra značně jednodušší než 4 válcový turbohybrid.

homer
19. února • 2:30

Jak může být osmiválec nebo šestiválec jednodušší než čtyřválec? Vstřikování a vypínání válců měly US motory už před 40 lety. A turbo je nástavba na výfukovém a sacim potrubí ne konstrukční složitost.

Praktické auto
19. února • 7:25

Tak beru motor jako celek, on to totiž pak bez turba moc nejede. A hlavně jste taktně opominul ze to je plug-in hybrid takže nejen to turbo, ale milion další elektroniky a její spojení s fungování spalovaku. Jestli si myslíte ze tenhle nový motor je jednodušší než předchozí 5.7 nebo 3.6 jen proto ze má o 4 válce resp. 2 valce méně tak bych moc nesouhlasil. Aleve výsledku je to úplně jedno. Prostě tomu bude chybět to co od toho kupující očekávají. Je to stejné jako HD Livewire. Elektromotorky může mít pěkně parametry, ani zlé nevypadá ale prakticky nikdo nechce HD kterému chybí jeho charakter založený na brumlajicim motoru. Podívejte se na prodeje. Uvidíme kolik sem dovezou z Ameriky individuálně Jeepu aby mohli mít 8 valce...

OnlyTruth
17. února • 18:08

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
europsky cherokee indiani sa budu smiat a plakat ... kto si kupi plug in hybrid v takomto aute

Rex
17. února • 20:05

By mě zajímalo kolik % prodejů tvoří u Range Rover Evoque 3-válec plug-in.

OnlyTruth
18. února • 8:57

aj mna , a potom tu statistiku poslat do blaznicov

TIA
17. února • 15:11

Tak tahle šunka je můj sen za 2.5 mega. Navíc je to americky. Cti nefunkční. Motor jako seat Toledo z roku 1994. Akorát to má 3 tuny. Známý svět je třeba ukoncit. Naštěstí je tady Putin.

Roman
17. února • 20:47

Zajímalo by mě, jaký vůz vlastníte vy. Nejspíš minimálně Bentley podle toho jak tady machrujete.

JK
17. února • 21:10

Bentley mají sice rusové rádi, ale troufám si tvrdit, že v tomto případě by to mohla být spíš stará dobrá Niva, která je stavěná na následky "bratrských pomocí".

17. února • 19:17

S amerikou jezdím přes 13let. Na to jak je podle tebe nefunkční, tak na 22let staré s 500tkm jede stále dobře.

JK
17. února • 16:34

TIA - Tranzitorní ischemická ataka (TIA) je pojem velmi dobře známý neurologům, ale setkají se s ním i internisté. Stav můžeme definovat jako krátkodobou poruchu mozkových funkcí v důsledku nedostatečného přísunu kyslíku (tzv. ischémie), která se ovšem samovolně upraví.

nani
17. února • 15:59

Ano, toledo mělo v roce 94 2.0L turbo hybrid s přes 600nM.Bože ty jsi debil. S tím ukončením začni prosím u sebe, špagát doma určitě máš a kandelábr bude taky nedaleko.

25letvautomotive
19. února • 0:12

Sám jsi hybrid s 600 onanometry.

Doporučujeme

Články odjinud