Jeep Grand Cherokee: nová generace, nové motory

13 komentářů

J.
22. března • 19:56

Musel jsem se na ty fotky dívat dlouho a hledat, co je nové generaci hezkého a na nic jsem nepřišel. Starší generace je hezčí, ve Venezuele jsem si jí zamiloval. Nová bude mít lepší techniku, ale vypadá jak krabice

Lukas
23. března • 22:57

Souhlas, designove se mi libi vic predchozi generace..

Jozef
22. března • 9:24

Zaujímalo by ma ako funguje vypínanie válcov pri polovičnej záťaži a hlavne to ako to je keď tie válce dlhšie sú odpojené, napr. ako uvádzate pri jazde po diaľnici kde to môže byť aj pekných niekoľko desiatok kilometrov. Nebol som v amerike, ale čo viem z počutia tak tam sa nejako rýchlosti neprekračujú a preto sa tam v prevažnej miere využíva tempomat. Ako je to potom s opotrebením, napr pracujúca polovica má precádzkovú teplotu a tá druhá chladne.

nexus6
22. března • 13:13

Funguje to tak, ze se proste vypne privod paliva do danych valcu. U nekterych motoru mam takovy dojem se da odpojit i patricna vacka, takze pak zustavaji v klidu i ventily. Valce se vypinaji s ohledem na to aby zustal i klidny chod motoru, takze treba na preskacku ob jeden, ale zalezi to na konkretnim usporadani motoru. Co se toho opotrebeni tyce, toho bych se nebal - jediny co nejak vyrazneji schadne je pist a trochu ventily (hlavne vyfukovy a jeho sedlo). Blok motoru a hlava jsou reseny tak, ze se teplota roprostira relativne rovnomerne, takze ty moc nevychladnou.

Tom2
22. března • 18:55

Pokud se pamatuju,tak to ochlazení omezujou zavřením výfukovýho ventilu, aby to tak rychle nevystydlo.
Jinak ale je to v podstatě dost ujetý:  koupit si osmiválec...a pak místo bublání poslouchat blbej čtyřvál ,
prostě Němci...  To si radši nechám  4.7 V8 -  na Hemi se mi ale líbí, že je OHV, není nad pořádnej pushrod.
Jo a z toho textu jakoby vyplývalo, že drive-by-wire je novinka - ale má to už minulej Cherokee (WJčko).
Z většiny recenzí na novej JGC se zdá, že je "vyměklej" - mě se na tom starším právě líbí to, že je tak trochu
náklaďák, tuhý nápravy, trochu líný řízení, atd. - jenže dneska aby každej džíp jezdil jako osobák...

Ace2
22. března • 21:30

A ty si myslíš, že u libovolné V8 uslyšíš nějaké bublání při konstatní rychlosti ?  A při rozjezdu fakt na 4 válce nikdy fungovat nebude... :)

Tom2
22. března • 22:21

nemyslím - vím.
Můžu tě svézt,jestli chceš. Asi jsi  ještě v žádnym nejel .
 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom2
22. března • 22:33

....nebo ti  moc řve rádio

WOLF
24. března • 14:04

Panove... MDS funguje nezjistne... i kdyz vypnu vetrak radio a soustredim se na to a nasledne zrychlim nic nepoznate nic... zvuk stejny je to porad V8 ... system je gut... jezdim za 11-15 s 300c HEMI... mohu jen doporucit. jinak valce se stridaji podle algoritmu takze opotrebeni je rovnomerne...

Dusan
22. března • 8:04

No konecne po te parodii s nazvem Liberty je tu zpet stary dobry Cherokee. Sice designove zaostava za posledni generaci, ale vybava motory vsechno pri starem tak jak ma byt.

Marcus
22. března • 11:21

chmm, mam taky dojem, ze len cherokee sa volal liberty. grand cherokee bol vzdy grand cherokee ...

WOLF
24. března • 14:00

presne tak... liberty je U.S. nazev pro Cherokeeho v EU je to porad Cherokee navic Grandak se vzdy jmenoval Grand Cherokee....

Dusan
26. března • 19:16

Liberty se nazyval takovy takova ta mensi obluda co na cas (tusim v roce 2001) nahradila Jeep Cherokee.

Doporučujeme

Články odjinud