Jeep Grand Cherokee: facelift pro Evropu přichází

Nadcházející autosalon v Ženevě se stane místem premiéry evropské verze modernizovaného Jeepu Grand Cherokee.

Letos v Detroitu byl poněkud překvapivě představen facelift aktuální generace modelové řady Jeep Grand Cherokee, která do prodejů vstoupila teprve v roce 2010. Provedení pro evropské trhy uvidíme již příští měsíc v Ženevě a my vám nyní nabízíme první snímky a informace. Změny designu i techniky se samozřejmě nesou v podobném duchu, nicméně rozdíly zaznamenáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Faceliftovaný Jeep Grand Cherokee ve svém evropském provedení

Evropské provedení tomu americkému odpovídá například novým, poněkud jemněji působícím předním nárazníkem s radarem aktivního tempomatu uprostřed, jinými výplněmi svislých žeber masky, ale liší se nepatrně upravenými okraji hlavních světlometů. Při pohledu na zadní část karoserie vynikne snad také nový nárazník s ozdobnými koncovkami výfuků s lichoběžníkovým průřezem.

Jeep Grand Cherokee: brzký facelift detailně

Jeep Grand Cherokee: brzký facelift detailně

V interiéru vozu zaznamenáme hlavně upravený volant, nový přístrojový štít se sedmipalcovým barevným displejem a přepracovanou středovou konzoli s novými ovladači a dotykovým monitorem pro ovládání komfortních palubních soustav, který je k mání s úhlopříčkou 5, nebo 8,4 palce. O pohon evropského Jeepu Grand Cherokee nového modelového roku se postarají alternativně tři motory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Oproti americkému provedení se toho mnoho nezměnilo ani v interiéru
Test: Jeep Grand Cherokee 3.0L V6 CRD – s naftou málem králem

Test: Jeep Grand Cherokee 3.0L V6 CRD – s naftou málem králem

Za zmínku stojí také nová osmistupňová automatická převodovka s řazením páčkami pod volantem, jež bude nově k mání napříč celou nabídkou pohonných jednotek. Nový Jeep Grand Cherokee se v Evropě začne prodávat na konci letošního léta.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 19 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků