Jeep Grand Cherokee dostane motor Hellcat a výkon 700 koní

23 komentářů

Antiautomat
27. května • 16:03

...na kazdodenne pouzitie to nebude, ale hyckat to pekne v garazi a raz za tyzden to vytiahnut cestou na chatu....pekne! Nuzm niekto ma poriadny motor, niekto ma fukadlo a empetrojku z reprakov pre ten pravy sportovy zazitok. Asi vieme na koho mierim :)

runner42
26. května • 14:35

:-D :-D :-D
BMW X6 M se starou N62 s dodatečně přilepeným turbem a kilometr dlouhým seznamem závad je vrcholně směšná už teď. :-P

BMW
26. května • 20:28

Raději BMW X6M, než místo auta hromádku popela a vysypanou 9 stupňovou převodovku :-D:-D:-D

mex
26. května • 21:07

Nemam pocit, ze by Hellcaty používaly devitistupnovy automat.

BMW
26. května • 21:58

Asi nepoužívá, nevím, tak zůstane jen ta hromádka popela ;-)
A koukal jsem, že oblíbený Mustang u té slabší motorizace taky hraje motor z repráku :-D no jo BMW, furt vepředu a ostatní kopírka :-P

Márty
27. května • 7:16

Máš pravdu, bmw je nej a nikdy by se nesnížilo k tříhrnůkm a předohrabům ....oh wait...
Neber to zle, bmw mám vcelku rád, ale to neznamená, že nejde do sra**k :(
Bohužel mi teda nový mustang přijde víc jako starý bmw, než současná bmw ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BMW
27. května • 7:29

Jo to máš pravdu, nový Mustang je na úrovni BMW v roce 2000 e39 M5, není na tom nic špatného, jsou jen 15 let pozadu, však počkej co budou dělat za 15let, pravda u BMW už budou mít jen 0,1l+10turbín, ale JEEP čeká to stejný o další 15let později. A mě je BMW u zadku, je mi jedno jestli je X6M hromada šrotu, stejně jako JEEP hromada popela, krám jako krám :-D
Nick BMW mám jen kvůli tomu, že to každého sere a já mám rád když jsou hlupáci nasraní.

Tom
27. května • 9:37

Už minulá generace mustangu byla více než vyrovnaný soupeř pro osmiválcovou M3... další odborník.:-/ Pozadu jsi možná ty.:-P Osobně bych radějí Jeep který má tradíci a nemusím se bát vjet na polní cestu. Ale X5 a Jeep myslím míří na jinou skupinu no a X6 to je snad jen pro hloupé milenky a pro pány co si myslí že jim zvětší přirození.:-D

BMW
27. května • 10:17

hehe, ono nestačí když to jede jen rovně, vyrovnaná možná byla v přímce, podvozkově byl Mustang předchozí generace jak loďka na vodě :-P jinak určitě si kup JEEP, držím pěsti, zatím musí stačit tvoje oblíbená koloběžka ;-)

Tom
27. května • 10:23

Myslím na okruhu. To že ameriky umí jet jen rovně už dávno není pravda.

BMW
27. května • 10:24

Bohužel to platí až u Mustanga roku 2015, přečti si něco o předchozí generaci ;-)

Tom
27. května • 10:38

Myslím že přečíst by sis měl něco ty. viz http://fastestlaps.com/tracks/laguna_seca.html... ano.. mustang ve verzi laguna seca je dokonce rychlejší než M4, ale dobře je to hodně speciální verze, standartní boss je ale stejně rychlejší než M3, Cyman S, R, M-B C63 AMG apod. ..takže..nemáš pravdu.;-)

BMW
27. května • 10:57

Já nic číst nemusím, jezdil jsem Mustangem gt 5.0 rok 2011 a měl jsem i e92 M3 rok 2009 a vím přesně jaký je v těch autech rozdíl a podvozkově Mustang byl proti e92 M3 úplně v jiném levelu nesahal M3 ani po kotníky, měl jiné výhody, pocitové. A už sem pleteš šišky a hrušky, M4 a Mustang v úpravě laguna seca ? to jsi úplně někde jinde, srovnával jsi e92 m3 a předchozí klasiku Mustanga, tak se prober odborníku. Takže nemáš pravdu ;-)

Tom
27. května • 11:11

Srovnávat to lze úplně normálně. M4, M3 je nejsportovnější verze kupé BMW 4, dříve 3, stejně tak Boss. Neříkám že v autech není rozdíl, asi taky řidič M4 bude jezdit jinak než řidič mustangu, ale není pravdou že by za to neuměl Mustang na okruhu pořádně vzít, časy hovoří jasně. Někteří lidé prostě nesnesou že i auto které není z Německa může být dobré, ne-li lepší.:-/

JirkaB
27. května • 12:51

Mustang je pro pozéry tůrující auto před kavárnou nebo na benzínce - v Evropě. V USA to je auto pro začínající teen-age řidiče...Ale dnes bych si ho klidně i koupil, s V8 to bude zajímavý stroj. Ale jako konkurenci pro prémii ho může vidět jen zaslepenec, nezlobte se na mě.

runner42
27. května • 13:42

Pro PRÉMII? :-D :-D :-D :-D :-D Prober se!!!

BMW
27. května • 12:03

Já s tím rozhodně problém nemám, když mě nový Mustang bude bavit, klidně si ho koupím. Nemám, ale problém ani přiznat, že to co umí USA dnes, uměli v Evropě už před 15lety.

Tom
27. května • 13:13

Bavíme se o současnosti a dnes již prakticky není rozdíl mezi Evropským, Americkým nebo Asijským autem, vždyť jsou mnohdy jejich komponeny totožné napříč kontinety.

runner42
26. května • 22:22

Myslím, že tím že pár Jeepů mělo závadu v elektroinstalaci asi neokecáš fakt, že N63 má za sebou dvě globální svolávačky, výměnu minimálně 8 komponent a nově přišlo BMW se zkráceným servisním intervalem, kdy se každých 15 tisíc km musí provést rozsáhlé několikadenní opravy motoru. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BMW
26. května • 22:34

Já nic neokecávám, mě je to úúúplně jedno, ale raději závady, než hromádku popela ;-)

Krtekx
26. května • 22:51

Ty zaručeně nebudeš vlastnit nikdy ani jedno, max. tak Fabia 1.2 TSI možná Koktu 1.6 TDI :-D

BMW
26. května • 23:13

Néé ty more, mám Trabíka, hrc, prc, tmavé okna MAFIE B-]

wolff
26. května • 15:09

Obojí jsou naprosto zbytečný výrobky. Ale když se to někomu líbí...

Doporučujeme

Články odjinud