Jeep Grand Cherokee dostane motor Hellcat a výkon 700 koní

Jeep Grand Cherokee dostane motor Hellcat a výkon 700 koní

Zapomeňte na všechna ta rádoby sportovní SUV s motory o výkonu kolem 550 koní. Vedle toho, co nyní chystá automobilka Jeep, budou Range Rovery SVR, BMW X6 M a podobní vypadat jako podvyživená konzumní auta pro vození dětí do školky. Jeep Grand Cherokee totiž dostane vskutku pekelný stroj pod kapotou.

Ekologův koutek: Dodge Challenger Hellcat provádí stereo burnout

Ekologův koutek: Dodge Challenger Hellcat provádí stereo burnout

Určitě si vzpomínáte na Dodge Charger Hellcat a Challenger Hellcat s motorem V8 6,2 l, který díky kompresoru posílá na zadní kola výše jmenovaných vozů více než 700 koňských sil. Přesná hodnota výkonu zní 717 koní (nebo též 527 kW podle soustavy SI) a točivý moment dosahuje na 884 Nm.

A přesně takové parametry se teď chystají pro SUV Jeep Grand Cherokee, informuje magazín Car and Driver. Novinka by se měla jmenovat Grand Cherokee Trackhawk, protože jméno SRT už zůstane vyhrazeno pouze značce Dodge.

Žebříček žíznivosti SUV: „Vítěz“ jezdí za 15,6 l/100 km

Žebříček žíznivosti SUV: „Vítěz“ jezdí za 15,6 l/100 km

Půjde o výhradně silniční model Jeepu, jeho schopnosti v terénu půjdou stranou. Jeep postaví limitovanou sérii těchto vozů, která se do prodeje dostane v polovině roku 2016.

Současný Jeep Grand Cherokee SRT se naopak přejmenuje na Trailhawk a více se zaměří na terén a schopnosti mimo asfalt. Zůstane u atmosférického osmiválce HEMI 6,4 l v současném SRT. Těch 481 koní by na tahání dříví z lesa mohlo stačit...

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků