Jeep Grand Cherokee: brzký facelift detailně

Aktuální generace Jeepu Grand Cherokee nefiguruje na trhu příliš dlouho, přesto je na detroitském autosalonu k vidění facelift pro modelový rok 2014. Co se změnilo?
Seznam kapitol
  1. Jeep Grand Cherokee 2014
  2. Fotogalerie

Jeep Grand Cherokee dostal relativně brzy facelift. Příznivci této značky se mohou těšit na nový nárazník, přepracované světlomety, upravenou masku chladiče nebo LED světla denního svícení. Do interiéru se nastěhoval tříramenný volant, osmipalcová obrazovka multimediálního systému, přepracovaný středový panel a luxusní materiály typu dřevo nebo kůže. Rozšířila se také nabídka barevných kombinací interiéru.

Test: Jeep Grand Cherokee 3.0L V6 CRD – s naftou málem králem

Test: Jeep Grand Cherokee 3.0L V6 CRD – s naftou málem králem

Hlavní novinkou pro Grand Cherokee je přítomnost osmistupňové automatické převodovky, která používá mimochodem volič velmi podobný tomu, s čím přišla jako první nová generace Audi A8. Nový automat dostaly všechny motorizace, tedy šestiválec 3.6 Pentastar, osmiválec o objemu 5,7 l i naftový třílitr, který je pro americké zákazníky další novinkou. Oproti tomu evropskému posílil o jedenáct koní a točivý moment vzrostl z původních 550 Nm na 570 Nm.

Facelift se týká také vrcholné verze SRT, která vypadá s novou maskou a LED světly opravdu velmi dobře. Kromě novinek shodných s běžným provedením najdeme u SRT ještě nová kola, nový zadní spoiler a jiné koncovky výfuku. Nejsilnější Grand Cherokee se také může pochlubit systémem Launch Control a rychlejší osmistupňovou převodovkou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Jeep
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jeep Grand Cherokee 2014
  2. Fotogalerie
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků