Jeep Grand Cherokee a zase další svolávací akce. Nyní kvůli převodovce

Connect  |  16. 05. 2016 12:54

Ja bych radsi privital clanek, ktery rozebere zazracnou sw upravu, co da dokupy hafo VW, Audi a Seatu u nas To, ze Jeep tyhle svolavacky dela, je jen dobre.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 05. 2016 13:40

Ano, Jeep dělá svolávací akce a veřejně na ně upozorňuje. VW Group, kterému Grand Cherokee pije krev a přetahuje zákazníky od Tuaregu, se taková politika netýká. Ten se zmůže jen na tajné změny prováděné autorizovanými servisy na vašem vozdle bez vašeho vědomí. A když je emisní skandál a musí auta svolávat veřejně, podplacená média se budou předhánět v upozorňování na svolávací akce jiných automobilek.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  16. 05. 2016 13:53

Zdar runner, máš grand číro ? Já tak nějak koketuju s koupí jak jinak než v benzínu.
Ty svolávačky jsou mrzuté, ale je lepší se přiznat a svolat než příjde průser, než to tutlat a tajně opravovat při garančce. To si tak dojedu do servisu a rutinní kontrola na 3 hodiny je ejhle na celej den s tím že se musí zrovna na tento model přehrát tamto a upravit toto a že je to pokyn ze škodovky a že je to teda zdarma, ale zabere to celej ku.va den.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 05. 2016 15:15

Jojo, třetí generaci. Upgrade na čtvrtou jsem nestihnul, tak teď jdu na pátou. Štvou mě na něm jen dvě věci - displej místo budíků a ten plastovej joystick místo normálního voliče převodovky. Jinak perfektní auto.

Mě v servisu na tajné svolávačce neschváleným zásahem zničili motor u Audiny a pak se k tomu drze nehlásili. Nebýt jiného solidního servisu, který je prásknul, stálo mě to 150 tisíc.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 05. 2016 15:48

....vyhotovit znalecky posudok. Akonahle by mi zavolali, jedine co by ma zaujimalo by bolo, kedy si auto u mna vyzdvihnu a kedy to privezu opravene a riadne vydokladovane. V kastliku najdu cislo uctu, na ktory prevedu prislusnu ciastku aj s dalsimi suvisiacimi nakladmi. Ziadne dalsie diskusie. Bodka.

Neviem presne co Ti tam sk.rvili, ale ak mali taku drzost, skakal by som im po hlave az kym by nepotili krv.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 05. 2016 17:03

Motor se vysypal po najetí 250km od garančního servisu. Protože neměli dělat žádný zásah na motoru, myslel jsem nejdřív, že prostě mám smůlu a neco se normálně rozbilo shodou náhod po servisu. Až teprve jiný servis (kam bylo naštěstí auto odtaženo) mi sdělil, že v záznamech auta je kód a když hledali co ten kód znamená, tak to byla utajená svolávačka na výměnu napínáku řetězu motoru. Kterou mi první servis tajně provedl a ještě ji zvoral.
Hustý, co? Proti takovému přístupu je veřejná svolávací akce Jeepu fakt sranda.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 05. 2016 19:01

No pekne. Co dodat. Ako byvaly boxer stredny-tazky, tomu fuserovi rozdrapit hubu az by ju mal okolo celej hlavy. Idealne, pokial sa zakaznikovi nic nepovie. Mozno /to slovicko davam do uvodzoviek/, to mysleli ako preventivny krok, ale mali Vas samozrejme informovat. Toto, preto, vtedy, to a za to. Nechcem teraz pausalne odsudzovat, je mozna vada materialu, neodskusany odstup /tym Vas nechcem nasr.at/, ale mal tu byt ferovy pristup. Ak menim suciastku, ktora sa po par km vy.jebe a potom o tom neviem, hm...povedat mi toto, neudrzi ma ani kotevny retaz z Titaniku....

Odpovědět  |   | 
abarak  |  17. 05. 2016 07:54

a teď tu o červené karkulce

Odpovědět  |   | 
runner42  |  18. 05. 2016 16:47

Jistě, blbečku. Popisoval jsem to tady už 4 roky dozadu, najdi si to.

Odpovědět  |   | 
Connect  |  16. 05. 2016 17:01

Joystick uz ted v novem modelovem roce neni

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 05. 2016 17:04

A jak je to teď řešené? Ten plasťák byl hrozný a navíc když venku svítilo, nebylo poznat co je zařazeno.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  16. 05. 2016 17:32

Pokud sem to dobře pochopil tak již ve verzích 2016 je zase volič, kde se natvrdo pohne pákou na jízdní režim a ta páka zůstane tam kdes ju nechal. Verze 2015 měla páku kdes navolil režim a ta se pak vrátila do neutrální polohy a jediný co značilo co tam vlastně je bylo na přístrojovce a vedle páky. Teď už to je teda zase OK.

Mě sere barva toho plastu na středovým tunelu. Jakási béžová.
Jinak za ty prachy super kauf. V6 i V8 benzín. Jen si vybrat.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 05. 2016 18:30

No ono to právě nebylo vedle, jak je zvykem, ale přímo na páce takovýma titěrnýma slaboučce podsvícenýma písmenama.
Jo ten lakovaný plast je hrůza, ale přežiju. Ale jde to celé přelakovat do černé, i ta kaplička a ventilace

Odpovědět  |   | 
Colin  |  16. 05. 2016 23:00

To, co je zařazený, tak se taky ukazuje na displeji, takže to není jen na té řadičce. Holt když to někomu nevyhovuje, tak si to auto přeci nemusí kupovat. Každý normální člověk se autem nejdřív projede a pokud mu vyhovuje, tak kupuje a nebo opačně.

Odpovědět  |   | 
Connect  |  16. 05. 2016 18:06
runner42  |  16. 05. 2016 18:32

Tak super. I ten interiér Tailhawku vypadá bezvadně. Tušíš cenu?
Kéž by se dal zkombinovat tenhle interiér s verzí bez vzduchového podvozku.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  16. 05. 2016 19:50

Bez vzduchového podvozku je SRT.

Odpovědět  |   | 
Connect  |  16. 05. 2016 20:22

Take verze limited je bez vzduchu. Cenu netusim, ale melo by se to prodavat i u nas, aspon podle barev, ktere budou k dispozici

Odpovědět  |   | 
Punknenimrkev  |  16. 05. 2016 16:11

Co čekáte je to Ital

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 05. 2016 19:20

Italové jsou špičkoví motoráři a invenční konstruktéři. Jenom dělňasi jsou trošku uvolněnější ....

Odpovědět  |   | 
Marty  |  18. 05. 2016 08:26

Italové umí jen design, ale něco vyrobit, to už je zásadní problém. A taky něčemu šéfovat

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 05. 2016 08:40

A co gramatika, pane Žáku!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 201 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro