Jeep Grand Cherokee a zase další svolávací akce. Nyní kvůli převodovce

22 komentářů

Mirek
17. května • 8:40

A co gramatika, pane Žáku!

Punknenimrkev
16. května • 16:11

Co čekáte je to Ital

Zelí
16. května • 19:20

Italové jsou špičkoví motoráři a invenční konstruktéři. Jenom dělňasi jsou trošku uvolněnější ....

Marty
18. května • 8:26

Italové umí jen design, ale něco vyrobit, to už je zásadní problém. A taky něčemu šéfovat:-D

runner42
16. května • 13:40

Ano, Jeep dělá svolávací akce a veřejně na ně upozorňuje. VW Group, kterému Grand Cherokee pije krev a přetahuje zákazníky od Tuaregu, se taková politika netýká. Ten se zmůže jen na tajné změny prováděné autorizovanými servisy na vašem vozdle bez vašeho vědomí. A když je emisní skandál a musí auta svolávat veřejně, podplacená média se budou předhánět v upozorňování na svolávací akce jiných automobilek.

sokar
16. května • 13:53

Zdar runner, máš grand číro ? Já tak nějak koketuju s koupí jak jinak než v benzínu.
Ty svolávačky jsou mrzuté, ale je lepší se přiznat a svolat než příjde průser, než to tutlat a tajně opravovat při garančce. To si tak dojedu do servisu a rutinní kontrola na 3 hodiny je ejhle na celej den s tím že se musí zrovna na tento model přehrát tamto a upravit toto a že je to pokyn ze škodovky a že je to teda zdarma, ale zabere to celej ku.va den.B-]

runner42
16. května • 15:15

Jojo, třetí generaci. Upgrade na čtvrtou jsem nestihnul, tak teď jdu na pátou. Štvou mě na něm jen dvě věci - displej místo budíků a ten plastovej joystick místo normálního voliče převodovky. Jinak perfektní auto.Mě v servisu na tajné svolávačce neschváleným zásahem zničili motor u Audiny a pak se k tomu drze nehlásili. Nebýt jiného solidního servisu, který je prásknul, stálo mě to 150 tisíc.

Connect
16. května • 17:01

Joystick uz ted v novem modelovem roce neni

runner42
16. května • 17:04

A jak je to teď řešené? Ten plasťák byl hrozný a navíc když venku svítilo, nebylo poznat co je zařazeno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Connect
16. května • 18:06
runner42
16. května • 18:32

Tak super. I ten interiér Tailhawku vypadá bezvadně. Tušíš cenu?
Kéž by se dal zkombinovat tenhle interiér s verzí bez vzduchového podvozku.

sokar
16. května • 19:50

Bez vzduchového podvozku je SRT.

Connect
16. května • 20:22

Take verze limited je bez vzduchu. Cenu netusim, ale melo by se to prodavat i u nas, aspon podle barev, ktere budou k dispozici

sokar
16. května • 17:32

Pokud sem to dobře pochopil tak již ve verzích 2016 je zase volič, kde se natvrdo pohne pákou na jízdní režim a ta páka zůstane tam kdes ju nechal. Verze 2015 měla páku kdes navolil režim a ta se pak vrátila do neutrální polohy a jediný co značilo co tam vlastně je bylo na přístrojovce a vedle páky. Teď už to je teda zase OK.Mě sere barva toho plastu na středovým tunelu. Jakási béžová.
Jinak za ty prachy super kauf. V6 i V8 benzín. Jen si vybrat.:-D

runner42
16. května • 18:30

No ono to právě nebylo vedle, jak je zvykem, ale přímo na páce takovýma titěrnýma slaboučce podsvícenýma písmenama.
Jo ten lakovaný plast je hrůza, ale přežiju. Ale jde to celé přelakovat do černé, i ta kaplička a ventilace ;-)

Colin
16. května • 23:00

To, co je zařazený, tak se taky ukazuje na displeji, takže to není jen na té řadičce. Holt když to někomu nevyhovuje, tak si to auto přeci nemusí kupovat. Každý normální člověk se autem nejdřív projede a pokud mu vyhovuje, tak kupuje a nebo opačně.

Antiautomat
16. května • 15:48

....vyhotovit znalecky posudok. Akonahle by mi zavolali, jedine co by ma zaujimalo by bolo, kedy si auto u mna vyzdvihnu a kedy to privezu opravene a riadne vydokladovane. V kastliku najdu cislo uctu, na ktory prevedu prislusnu ciastku aj s dalsimi suvisiacimi nakladmi. Ziadne dalsie diskusie. Bodka. Neviem presne co Ti tam sk.rvili, ale ak mali taku drzost, skakal by som im po hlave az kym by nepotili krv.

runner42
16. května • 17:03

Motor se vysypal po najetí 250km od garančního servisu. Protože neměli dělat žádný zásah na motoru, myslel jsem nejdřív, že prostě mám smůlu a neco se normálně rozbilo shodou náhod po servisu. Až teprve jiný servis (kam bylo naštěstí auto odtaženo) mi sdělil, že v záznamech auta je kód a když hledali co ten kód znamená, tak to byla utajená svolávačka na výměnu napínáku řetězu motoru. Kterou mi první servis tajně provedl a ještě ji zvoral.
Hustý, co? Proti takovému přístupu je veřejná svolávací akce Jeepu fakt sranda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
abarak
17. května • 7:54

a teď tu o červené karkulce :-D

runner42
18. května • 16:47

Jistě, blbečku. Popisoval jsem to tady už 4 roky dozadu, najdi si to.

Antiautomat
16. května • 19:01

No pekne. Co dodat. Ako byvaly boxer stredny-tazky, tomu fuserovi rozdrapit hubu az by ju mal okolo celej hlavy. Idealne, pokial sa zakaznikovi nic nepovie. Mozno /to slovicko davam do uvodzoviek/, to mysleli ako preventivny krok, ale mali Vas samozrejme informovat. Toto, preto, vtedy, to a za to. Nechcem teraz pausalne odsudzovat, je mozna vada materialu, neodskusany odstup /tym Vas nechcem nasr.at/, ale mal tu byt ferovy pristup. Ak menim suciastku, ktora sa po par km vy.jebe a potom o tom neviem, hm...povedat mi toto, neudrzi ma ani kotevny retaz z Titaniku....

Connect
16. května • 12:54

Ja bych radsi privital clanek, ktery rozebere zazracnou sw upravu, co da dokupy hafo VW, Audi a Seatu u nas :-D To, ze Jeep tyhle svolavacky dela, je jen dobre.

Doporučujeme

Články odjinud