Jeep Grand Cherokee a zase další svolávací akce. Nyní kvůli převodovce

Jeep Grand Cherokee a zase další svolávací akce. Nyní kvůli převodovce

Tak tuhle generaci Jeepu Grand Cherokee si zřejmě budeme pamatovat jako auto, na které bylo vyhlášeno nejvíce svolávacích akcí. Už jsme tu měly opravu tempomatu, dvě servisní akce na pojezd střešního okna a před pouhým měsícem jednu kvůli brzdám.

Nyní se přidává další svolávací servisní akce a to kvůli automatické převodovce, která se může zaseknout v parkovací poloze nebo v neutrálu. Původcem problému jsou spoje drátů, které mohou povolit a ztratí tak elektrický kontakt. Řidič pak může pákou hýbat, jak chce, ale nic se nebude dít.

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Problém se týká celkem 37 372 vyrobených Jeepů Grand Cherokee. Přes 32 000 jich jezdí v USA, ale do servisu musí také skoro 2500 aut vyvezených mimo Severní Ameriku, takže se určitě najde i nějaké auto na našem trhu s tímto problémem.

Podle Jeepu nehrozí, aby k zaseknutí převodovky v neutrálu nebo dokonce v parkovací poloze došlo za jízdy. Majitelé budou postupně vyzváni k návštěvě servisu, kde technici převodovku a její elektronické spoje prověří, případně vymění.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky