Jeep Grand Cherokee a zase další svolávací akce. Nyní kvůli převodovce

Jeep Grand Cherokee a zase další svolávací akce. Nyní kvůli převodovce

Tak tuhle generaci Jeepu Grand Cherokee si zřejmě budeme pamatovat jako auto, na které bylo vyhlášeno nejvíce svolávacích akcí. Už jsme tu měly opravu tempomatu, dvě servisní akce na pojezd střešního okna a před pouhým měsícem jednu kvůli brzdám.

Nyní se přidává další svolávací servisní akce a to kvůli automatické převodovce, která se může zaseknout v parkovací poloze nebo v neutrálu. Původcem problému jsou spoje drátů, které mohou povolit a ztratí tak elektrický kontakt. Řidič pak může pákou hýbat, jak chce, ale nic se nebude dít.

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Problém se týká celkem 37 372 vyrobených Jeepů Grand Cherokee. Přes 32 000 jich jezdí v USA, ale do servisu musí také skoro 2500 aut vyvezených mimo Severní Ameriku, takže se určitě najde i nějaké auto na našem trhu s tímto problémem.

Podle Jeepu nehrozí, aby k zaseknutí převodovky v neutrálu nebo dokonce v parkovací poloze došlo za jízdy. Majitelé budou postupně vyzváni k návštěvě servisu, kde technici převodovku a její elektronické spoje prověří, případně vymění.

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků