tady jsem nasel asi jak bude vypadat http://www.autocar.co.uk/news_article.asp?na_id=218068docela se mi aji libi
Mě spíše zajímá, zda se tam to vozidlo dostalo úmyslně... Padž mě příjde, že autíí dosalo smyk a do rigolu sjelo. Následující fotky jsou jen o tom, jak se Jeep snaží dostat ven... Hm?
Presne to same me taky napadlo...Nevim, jestli dostal smyk, ale vypada to, ze se z te skarpy snazi dostat ven...
tak to by byla ještě lepší vizitka než kdyby se tam dostal záměrne no ne :) kolik aut spadne do zasněženého příkopu a samo se vyhrabe heh
No krizenie naprav nic moc...
to je jasný, protože vicebodové zavěšení. Kdyby to mělo tuhý nápravy tak jako starý a k tomu odpovídající křížení, tak zase každý bude halekat o předpotopní konstrukci. Si pamatuju na super zážitek jak jsem jel s Grand Cherokee v offroadu, bahno stříkalo přes kapotu, větvě sem tam švihla přes okno auto se kolebalo sem a a tam a já poslouchal CDčko z audiosoustavy Infinity a měl puštěnou automatickou duální klimatizaci a k tomu všemu jsem seděl v křesle a jednou rukou držel volant. Jo na rovný silnici do nebyla žádný sláva Ted to bude naopak, na offroad je tu Wrangler Rubicon.
Ehm, to dnes už dávno není o tuhých nápravách ale o systému odpružení a o stabilizátorech. Touareg s vícebodovými závěsy, se vzduchovým pérováním a s příplatkovým odpojováním stabilizátorů má křížení náprav nachlup stejné jako čistokrevný Nissan Patrol s obdobným odpojováním zadního stabilizátoru na tuhé nápravě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.